به گزارش پایگاه خبری نشان :

بهاره رهنما از سرمایه های حوزه تئاتر و سینما است. بهاره رهنما زندگی پرحاشیه ای دارد هرچند خودش اهل حاشیه نیست. بهاره رهنما 2 مرتبه ازدواج کرد و طلاق گرفت. بهاره رهنما هم اکنون دوره مجردی خود را سپری می کند . بهاره رهنما از جمله بازیگرانی است که در فضای مجازی از طرفداران بسیاری برخوردار است.

بهاره رهنما

حواشی بهاره رهنما

در دی ۱۳۹۳ پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره‌چی به علت یادداشت‌هایش در فیسبوک که بهاره رهنما (همسر قاسم‌خانی در آن زمان) را به فرصت طلبی برای مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند. و همچنین قاسم‌خانی یک یادداشت در رابطه با این شکایت در فضای مجازی قرار داد. فتوره‌چی پس از این شکایت دادگاهی شد، اما با قرار کفالت آزاد شد و درنهایت رهنما رضایت داد.

داستان دعوای سیروان خسروی با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد.سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بعد از آن، امیرمهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

بهاره رهنما

حکم دادگاه در اردیبهشت ۹۹ به نفع سیروان خسروی صادر و خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل عدم سابقه رهنما، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دو سال آینده مرتکب جرم شود این حکم نیز خود به خود به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.[نیاز

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد ۱۳۴۳ و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.بهاره رهنما در سال ۱۳۵۴ وقتی ۲ ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک و به انگلستان رفتند.طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر بود و مادرش به نام پرویز قائم مقامی بازیگر است. بهاره رهنما فرزند دوم خانواده است و یک خواهر و برادر دوقلو دارد به نام های بهانه و رهام. خواهر این بازیگر سرشناس در خارج زندگی می کند.بهاره رهنما از دوران کودکی و نوجوانی به تئاتر و سینما علاقه وافری داشت و با پدرش همیشه به تماشای تئاترهای مختلف می رفت. سرانجام پس از چند سال و مهاجرت خانواده به تهران او توانست به شهرت برسد.

سال ۱۳۷۰ بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت . ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد

بهاره رهنما

داستان طلاق های بهاره رهنما

ماجرای طلاق اول بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی حاشیه های زیادی برای او درست کرد. بعد از آن بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و وارد فاز جدیدی از حاشیه شد. بهاره رهنما با انتشار عکس گردنبند خود که شبیه گردنبند زن های عرب است این حاشیه جدید که شاید همسر سوم او عرب باشد را در فضای مجازی به وجود آورد.

بهاره رهنما در روزهایی که با حاجی سپری می کرد حال بسیار خوبی داشت و البته حاشیه ها نیز ادامه داشت. بهاره رهنما چند ماهی است که تمام سفرها و مهمانی های خود را بر خلاف گذشته، بدون حاجی می رفت و همین عاملی بود تا ماجرای طلاق دوم او در فضای مجازی دست به دست شود. در نهایت خود بهاره رهنما به طور علنی اعلام کرد که از حاجی(امیرخسرو عباسی) نیز جدا شده است.

بهاره رهنما​ اما از آنجایی که این بازیگر زن در هر کاری سرک کشیده و دستی برده، به تازگی هم تصاویری از وی برای مدل میکاپ دیده شدن منتشر شده است که به قول کاربران هیچ جوره از رو نمیره!

اما در ادامه همانطور که می بینید بهاره و خانم آرایشگر جوری ژست گرفته اند انگار عکس عاشقنست! بهاره خانم در هر حالت علاقه دارد تا از طریق مسخره شدن توسط مردم خود را بالا ببرد که برای این تصاویر هم نظرات متفاوت و ناجور بود

بهاره رهنما  چهره فعال در اینستاگرام و حوزه بیزینسی و کاری می باشد خیلی ها به بهاره رهنما و همسرش فحش میدهند. اما اگر نگاهی به سابقه بازیگری بهاره رهنما بی اندازید میبینید که به خوبی بسیاری از نقش ها را ایفا کرده و لبخند را بر روی لب مخاطب آورده است