به گزارش پایگاه خبری نشان :

ساعاتی بعد از ادامه مشاجره لفظی یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام که به میکسدزون ورزشگاه آزادی هم کشیده شد و البته سکوت بازیکنان باتجربه پرسپولیس را به دنبال داشت، سروش رفیعی به شکلی کنایه‌آمیز از سرمربی خود حمایت کرد.

سروش در واکنشی غیرمستقیم به این نظر نکونام که یحیی را در حد خود ندانسته بود، تصویری از جدول پرافتخارترین سرمربیان فوتبال ایران را منتشر کرد که از نظر تعداد جام، یحیی را در صدر خود دارد.

نکته مهم اینکه بر اساس تعداد جام قهرمانی امیر قلعه‌نویی، برانکو ایوانکوویچ، علی پروین، زنده یاد منصور پورحیدری و علی دایی در رتبه‌های بعدی هستند و همین غیبت جواد نکونام شاید تندترین واکنش از سوی سروش رفیعی باشد. البته سروش که همواره از حواشی به دور بوده این استوری را هم بدون شرح منتشر کرده اما به هر حال برداشت موردنظر او را به همراه داشته است.

حدود ۹ سال پیش طبق اعلام نظام وظیفه عمومی ناجا، کارت معافیت جعلی تعداد زیادی از بازیکنان لیگ برتر باطل شد که برخی از آنها از بازیکنان موثر تیم‌هایشان بودند و برخی دیگر در تیم ملی نیز حضور داشتند. با اعلام سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به فدراسیون فوتبال کارت معافیت جعلی یازده بازیکن لیگ برتری و تعدادی از بازیکنان لیگ یکی باطل شد و در این بین فولاد خوزستان با چهار نماینده صدرنشین این لیست بود. جالب آن که سروش رفیعی بازیکن منتخب کارلوس کی روش برای حضور در تیم ملی نیز جزو متخلفان بود و نمی‌توانست تیم ملی را همراهی کند، این در حالی بود که مهرداد پولادی دیگر منتخب کی روش، به خاطر جعل کارت معافیت سربازی، به کشور مراجعه نکرد و کی روش اصرار داشت که این بازیکن برای تیم ملی به میدان برود. با این اوصاف ممکن بود کی روش برخی از بازیکنان خود را نیز از دست بدهد. اسامی برخی از این بازیکنان در گذشته نیز مطرح شد که قریب به اتفاق آنها مدعی بودند کارت معافیتشان مشکلی ندارد و می‌توانند برای تیمشان به میدان بروند که از جمله این بازیکنان باید به مهدی کریمیان از استقلال اشاره کرد. سرشناس‌ترین چهره‌هایی که در لیست منتشر شده بودند اختصاص به بازیکن استقلال، رفیعی، عبدا...‌زاده و خلیل‌زاده داشت اما حضور بازیکنانی مانند سروش رفیعی، مسعود حق‌جو، احمد حسن‌زاده و حامد نورمحمدی همه در این لیست قابل توجه بود. در همان مقطع جواد نکونام کاپیتان تیم ملی و مرد مورد اعتماد کارلوس کی روش، خیلی برای حل مشکل سروش رفیعی و یکی دو بازیکن دیگر تلاش کرد تا آنها به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

بر این اساس سرمربی کنونی تیم ملی اصلا انتظار نداشت سروش رفیعی پس از دوندگی‌هایی که برای او داشت حالا علیه خودش در فضای مجازی مطلب منتشر کرده و طعنه بزند!