به گزارش پایگاه خبری نشان :

عکسی از بیتا فرهی از گذشته تا کنون در فضای مجازی منتشر شد. بیتا فرهی شنبه 4 آذر بر اثر بیماری ریوی که در بیمارستانی در تهران بستری شده بود درگذشت. بیتا فرهی متولد سال 1332 در تهران است. همسر بیتا فرهی علی آزموده است. حاصل ازدواج بیتا فرهی و همسرش یک دختر به نام شقایق است. هفته گذشته بهاره افشاری با انتشار یک استوری از بیماری و بستری شدن بیتا فرهی خبر داد. بیتا فرهی امروز شنبه 4 آذر بر اثر بیماری ریوی در 65 سالگی درگذشت.

 

بیتا فرهی

 

بیماری بیتا فرهی و بستری شدن در بیمارستان

متاسفانه بیتا فرهی این روزها در بستر بیماری بسر می برد. در روز یکشنبه 21 آبان 1402، بهاره افشاری اخباری از بستری شدن بیتا فرهی در بیمارستان را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. بعداً مشخص شد که این بازیگر به دلیل مشکلات ریوی، در حال حاضر در واحد مراقبت ویژه سی سی یو بستری و تحت درمان قرار دارد.

 

بیتا فرهی

 

سیلی خوردن بیتا فرهی از خسرو شکیبایی در فیلم هامون

در گفتگوی مانی حقیقی با داریوش مهرجویی که در کتابی با عنوان «کارنامه چهل سالگی» به چاپ رسیده است مهرجویی با خاطره ای از خسرو شکیبایی یاد می کند؛ «در سکانسی از فیلم «هامون»، مهشید دیر وقت به خانه می آید. ما در این سکانس برای اینکه صحنه ای طبیعی داشته باشیم به بیتا فرهی نگفتیم که قرار است سیلی بخورد! بعد از گرفتن این پلان، زنده یاد خسرو به گوشه ای از لوکیشن رفت و زار زار گریه کرد. به کنارش رفتم تا او را دل داری بدهم. خسرو گفت:«من که می دانستم قرار است سیلی بزنم.»