به گزارش پایگاه خبری نشان :

عکسی از ساره بیات با لباسی شیک در مراسم تشییع پیکر بیتا فرهی در فضای مجازی منتشر شد.ساره بیات متاهل می باشد ساره بیات فرزندی ندارد ساره بیات سابقه دریافت سیمرغ را نیز دارد . شوهر ساره بیات موزیسین می باشد.

 

ساره بیات

 

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات متولد 14 مهر 1358 در مشهد ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می باشد که از 22 سالگی وارد تئاتر شد و از سال 1384 با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت در یک خانواده 4 نفره مشهدی بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) می باشدپدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

سال 1380 وقتی 22 ساله بود در جشنواره تئاتر پلیس با اولین تجربه خود روی صحنه توانست جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کند.

 

ساره بیات

 

او سپس وارد موسسه کارنامه شد و  زیر نظر پرویز پرستویی دوره های کامل را گذراند.

از کلاس های بازیگری کارنامه در سال 1384 به سریال «یک مشت پرعقاب» معرفی شد و توانست در کنار بزرگانی چون رضا کیانیان و علیرضا خمسه جلوی دوربین برود.

او در سال 1386 نیز با فیلم «مقلد شیطان» در کنار کامبیز دیرباز و شقایق فراهانی اولین تجربه سینمایی اش را بدست آورد.

ساره بیات در سال 1389 وقتی 31 ساله بود از طریق حبیب رضایی به گروه دستیاران اصغر فرهادی معرفی شد.

در نهایت او برای بازی در نقش راضیه سریال «جدایی نادر از سیمین» جلوی دوربین رفت که با کسب جایزه اسکار این فیلم به اوج شهرت در ایران و جهان دست یافت.