به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: وام فوری در تنوع های بسیاری عرضه می شود، ازدواج، جعاله، خرید مسکن، خرید کالا و غیره. وام فوری بانک ملی از جمله وام های پرمتقاضی محسوب می شود. وام فوری از جمله ابزارهای اقتصادی است که به افراد دلگرمی می دهد و برای آنها دلگرمی محسوب می شود. وام فوری در بسیاری از مواقع از نان شب واجب تر است.

غیر حضوری از بانک ملی 300 میلیون تومان وام فوری بگیرید

نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام تحت سیستم عامل اندروید و با قابلیت«درخواست وام مهربانی» منتشر شد.

با هدف فراهم شدن بستر درخواست غیر حضوری وام مهربانی، در نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام تحت سیستم عامل اندروید این امکان فراهم شده است و متقاضیان درخواست وام مهربانی می توانند آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید،ios و PWA بام را از آدرس https://my.bmi.ir/landing دریافت و نصب کنند.

برای ثبت درخواست وام مهربانی به صورت غیر حضوری و از طریق بام، فعالسازی امضای دیجیتال در اپ اندروید و ios ضروری است.

در این نسخه امکانات متعددی در رابطه با وام مهربانی برای مشتریان گرامی فراهم شده است.

به طور مثال در این نسخه از اپلیکیشن بام مشاهده مبلغ وامبر پایه میانگین مانده حساب، اعتبار سنجی و ثبت درخواست وام مهربانی از بخش خدمات تسهیلات، گزینه «درخواست وام مهربانی» در دسترس کاربران بام است. همچنین مشتریان گرامی می توانند در این نسخه مبلغ کل تسهیلات قابل دریافت خود را بر مبنای شرایط انتخاب شده مشاهده کنند. امکان احراز رتبه اعتباری مشتری و ضامن نیز از دیگر امکانات در نظر گرفته شده در نسخه جدید بام است.

گفتنی است سقف فردی اعطای وام قرض الحسنه طرح مهربانی ۳ میلیارد ریال است و انتقال امتیاز آن نیز صرفا از طریق شعبه و به اعضای درجه یک خانواده امکان پذیر است.

برای دریافت این وام داشتن حساب سپرده قرض الحسنه طرح مهربانی الزامی است و متقاضی باید به منظور دریافت وام مهربانی، یک ضامن معتبر متناسب با رتبه اعتباری اعلام شده را معرفی کند.

همچنین جهت ثبت درخواست متقاضی باید از افتتاح حساب مهربانی ملی یک ماه گذشته باشد.

وام فوری 200 میلیون تومانی بانک تجارت

بانک تجارت در راستای پاسخ دادن به نیاز مشتریان و کامل کردن سبد خدمات اعتباری خود برای گروه مشتریان بانکداری شخصی و در نهایت متنوع کردن طرح تسهیلاتی طرح «پویا» را تدارک دیده است.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین به روزرسانی روابط عمومی بانک تجارت، سقف وام طرح پویا 200 میلیون تومان اعلام شده است. این تسهیلات بر مبنای عقد مرابحه، بدون امکان شارژ مجدد، به متقاضیان دارای سپرده قرض الحسنه جاری یا کوتاه مدت با میانگین حساب حداقل سه ماهه یا حداکثر 9 ماهه اعطا می‌شود.

وام فوری

این تسهیلات بدون توثیق سپرده پرداخت می‌شود. کارمزد و نرخ سود این تسهیلات به 23 درصد و حداکثر زمان پرداخت اقساط آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است گروه هدف این تسهیلات اشخاص حقیقی بوده و این وام به آن‌ها به صورت کارت اعتباری اعطا می‌شود.

با توجه به سقف تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط به 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان می‌رسد. کل سود وام، 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و نرخ سود آن نیز به 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد رسید.

چه ضمانت‌هایی برای وام فوری 200 میلیون تومانی بانک تجارت لازم است؟

اخذ چک یا سفته مشتری یا ضامن، دریافت گواهی کسر اقساط از حقوق مشتری یا ضامن و ضمانت یک نفر کاسب دارای پروانه کسب معتبر از جمله وثایق یا ضامن‌های دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک تجارت هستند. افراد متقاضی این وام که در روستا ساکن هستند، به منظور دریافت آن کافی است یک نفر از ساکنان روستا که دارای اهلیت و صلاحیت و مورد تایید دهیاری هستند، به یکی از شعب بانک تجارت معرفی کنند.

منبع: طلا