به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: دولت برای کمک به اقشار مختلف جامعه اقدام به پرداخت یارانه جدید کرده است. یارانه جدید رئیسی با مبلغی شگفت انگیز واریز خواهد شد.یارانه جدید قرار است در شب یلدا به حساب سرپرستان خانوارها پرداخت شود. آخرین اخبار از واریز یارانه جدید آذر 1402 را با هم در سایت نشان 24 می خوانیم.

تدینی مدیرکل اوقاف وامور خیریه از پرداخت یارانه جدید معیشتی با رقم 750 تا 900 هزارتومان به هر خانوار خبرداد. این یارانه جدید برای دهک های 1 تا 3 و اقشار کم درآمد جامعه تهیه شده است.

یارانه جدید آذر 1402 چقدر است ؟

یارانه کمک‌معیشتی مرحله ۱۵۴، بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طبق معمول ماه‌های گذشته روز دوشنبه، بیستم آذر به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز سه‌شنبه، بیست‌ویکم آذر قابل برداشت خواهد بود. بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که جز دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

یارانه جدید

مبلغ یارانه جدید معیشتی برای هر نفر

براساس اعلام رسمی سازمان بهزیستی، حق پرستاری خانواده‌محور آبان ماه 1402 معلولان جسمی حرکتی شدید و خیلی شدید و معلولان ذهنی تحت پوشش سازمان بهزیستی به مبلغ: 2/100/000 تومان به حساب کارت بانک رفاه این عزیزان واریز گردید.

کانال معلولان بهزیستی در فضای مجازی در خبری اعلام کرد که: « مستمری آبان ماه 1402 مددجویان تحت پوشش بهزیستی به حساب کارت بانک رفاه این عزیزان1 آذر واریز می‌شود»

براین اساس، مستمری یکنفره تحت پوشش بهزیستی کشور به مبلغ 764/400تومان، مبلغ مستمری خانوارهای ۲نفره 1/090/00‌0تومان، 3نفره: 1/525/000تومان، 4نفره: 1/965/600تومان، 5نفره: 2/402/400تومان با احتساب ۴۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر در مقایسه با مردادماه ۱۴۰۲ یا همان ۵ ماهه ابتدایی سال جاری واریز می‌گردد.

درخصوص مستمری آبان‌ماه افراد تحت پوشش کمیته امداد نیز طبق اعلام رسمی روز ۳۰ آبان ۱۴۰۲ از طرف مرجع این نهاد پوششی، مبالغ یک‌نفره: 770/000 تومان، 2نفره: 1/090/000 تومان، 3نفره: 1/525/000 تومان، 4نفره: 1/960/000 تومان، 5نفره: 2/410/000 تومان به حساب کارت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این عزیزان واریز گردید.

مبلغ یارانه جدید شب یلدا اعلام شد

همزمان با اوج کرونا دولت در دو نوبت به مردم وام کرونای یک میلیون تومانی داد که یکی از این دو وام در آذر ماه و نزدیک یلدا به حساب مردم واریز شد. از آن زمان بسیاری گمان می‌کنند که واریز یارانه جدید یلدایی هر سال ادامه‌دار است و منتظرند که امسال هم یارانه یک میلیونی بگیرند. حالا باید منتظر بود و دید امسال دولت برای شب یلدا واریز ویژه‌ای دارد یا نه؟

هرچند سرنوشت واریز یارانه یک میلیونی شب یلدا، مشخص نیست اما احتمالا تا پایان آذر ماه دو وایزی قابل توجه برای خانوارها وجود دارد. مقرر شده است که سود سهام عدالت تا پایان آذرماه به حساب افراد واریز شود. مبلغ این سود برای کسانی که سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی دارد، ۶۰۰ هزار تومان پیش بینی می‌شود. بر این اساس یک خانواد ۵ نفر ۳ میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت خواهد کرد.

منبع: ایسنا