به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

خبرنگار الماس حیدری: مرجانه گلچین را بیشتر به کارهای کمیک می شناسند. مرجانه گلچین به انگلیسی و فرانسوی مسلط نیست و کاملا ادای آن را در می آورد. مرجانه گلچین در ماه های اخیر فاز عرفانی برداشته و در عالم خود به سر می برد و در دنیای بازیگری خبری از او نیست. مرجانه گلچین بازیگر طنز و فعال حوزه مدلینگ است.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین که با عمل های جراحی صورتشون مثل دخترهای 18 ساله شده این روزها حسابی بر سر زبان ها افتاده. مرجانه گلچین در اینستاگرام بتازگی بشدت اکتیو شده است و عکس های جنجالی از خودش با استایل های گنگ و جذاب می گذارد. امروز هم مرجانه خانم عکس جدیدی از خودش با استایلی خاص منتشر کرده که شبیهه عروس مردگان هست. این عکس پر حاشیه را در ادامه با هم میبینیم.

مرجانه گلچین

زندگینامه مرجانه گلچین

گلچین برای مدتی حدود ده سال در کشور انگلیس زندگی کرد. از سال ۱۳۷۴ تا سال ۱۳۸۳ از سینما و تلویزیون فاصله گرفت و بعد از بازگشت برای اولین بار در سریال کلانتر بازی کرد. او دانش‌آموختهٔ کارگردانی سینما از دانشکدهٔ سوره است. وی برادرزادهٔ نادر گلچین خوانندهٔ ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است.

پدرش افسر نظامی ارتش و مادرش خانه‌دار بود ولی پدرش را در کودکی از دست داد. خواهرش منیژه نام دارد که در زمینهٔ موسیقی با هم همکاری می‌کنند. گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشتهٔ تخصصی نوازندگی تار دانش‌آموخته شد. او با تشویق خواهرش منیژه که در آن زمان بازیگر بود به بازیگری در تئاتر پرداخت. با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی آینه پا به تلویزیون گذاشت و پس از آن در چند سریال تلویزیونی دیگر و در سینما به ایفای نقش پرداخت.

مرجانه گلچین

از ازدواج تا طلاق مرجانه گلچین

مرجانه گلچین همسر سابق کریم آتشی، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس سینما بود. او در سال 1375– 1374 با کریم آتشی ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد اما با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه شد و این رابطه به جدایی و طلاق رسید. ظاهرا همسر سابق او کریم آتشی پیش از ازدواج با خانم بازیگر درباره اینکه دوست ندارد او به بازیگری بپردازد با او صحبت کرده بود و مرجانه گلچین هم شرط او را پذیرفته بود. در هر حال دلیل جدایی مرجانه گلچین از همسرش مشخص نیست ولی شاید اینکه او به عرصه بازیگری برخلاف میل همسرش برگشت دلیل این جدایی بوده باشد. مرجانه گلچین اکنون مجرد است. 

کریم آتشی همسر سابق او متولد 5 فروردین 1343 در شهر ری و فارغ التحصیل دکترای علوم سیاسی و کارشناسی مهندسی عمران است. او از سال 1387 به بعد فعالیتی در سینمای ایران نداشت اما در تاریخ 19 شهریور 1399 خبر درگیری و شلیک مرگبار او به همسایه اش بسیار داغ شد.