به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: به دلیل افزایش آلودگی هوا در تهران و کلانشهرها احتمال تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 19 آذر 1402 می رود. جزئیات تعطیلی مدارس فردا را با هم در سایت نشان 24 می خوانیم.

تعطیلی مدارس خوزستان فردا یکشنبه 19 آذر 1402

وضعیت قرمز هوا در چهار شهر خوزستان؛ تردد غیر ضروری نکنید!

بنا بر اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور در ساعت ۸ صبح امروز شنبه، شاخص کیفی امروز شهر‌های #شادگان ۱۷۴، #ماهشهر ۱۶۱، #اهواز و #آبادان ۱۵۶ AQI رسید که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است.

براساس این وضعیت این شاخص نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است که براساس این شاخص، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل، خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا 19 آذر 1402

هم اکنون (شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۳۱ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان عنوان کرد: کارگروه همچنان بر روند اجرای مصوبات نظارت خواهد داشت و باتوجه به شرایط جوی آینده و میزان غلظت آلاینده‌ها در روز شنبه برای تصمیم گیری در مورد تعطیلی مدارس یکشنبه 19 آذر تشکیل جلسه خواهد داد و مصوبات نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، وضعیت آلودگی هوا در آسمان شهر اصفهان و نواحی مرکزی و صنعتی استان به مدت تا هفته آینده ادامه خواهد داشت. این شرایط ناشی از انباشت آلاینده‌های جوی است که منجر به کاهش دید و کیفیت هوا، به‌ویژه در نیمه اول هفته آینده می‌شود.

تعطیلی مدارس

اطلاعات مرتبط با تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس در اصفهان فردا، باید منتظر اعلام رسمی از سوی مسئولان و نهادهای رسمی باشیم. هرگونه تصمیمات در این زمینه پس از اعلام رسمی از طریق منابع معتبر و نهادهای ذیربط، به دست مردم خواهد رسید.

تعطیلی مدارس تهران در روز شنبه

مهر نوشت : این که مدارس استان تهران در روز یکشنبه 19 آذرماه تعطیل می شود، یا نه سوالی است، که در ذهن بسیاری از مخاطبان ایجاد شده است.

اینکه مدارس استان تهران در روز یکشنبه 19 آذرماه تعطیل می‌شود، یا نه سوالی است، که در ذهن بسیاری از مخاطبان ایجاد شده است.

این سوال موقعی جدی تر شد، که حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن صدور هشدار زرد آلودگی هوا از بازگشت آلاینده‌ها به تهران خبر داده و اعلام کرده است، که این آلودگی‌ها تا یکشنبه ماندگار خواهد بود.

تعطیلی مدارس بر اساس تجمع آلاینده‌ها در پایتخت و مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران انجام می‌پذیرد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، تا لحظه درج این خبر هیچ تصمیمی مبنی بر تشکیل کارگروه اضطرار هوای استان در استانداری تهران اتخاذ نشده است و پر واضح است، که وقتی کمیته‌ای تشکیل نشود، خبری هم از تعطیلی نخواهد بود.

در هر صورت چنانچه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران تشکیل شود، قطعاً مصوبات آن اطلاع رسانی می‌شود.

اما تاکنون از شرایط و قرائن موجود اینطور به نظر می‌رسد، که مدارس در استان تهران فردا حضوری برگزار خواهد شد.

آخرین خبر از تعطیل شدن مدارس استان ها و شهرها در همین لینک بروز رسانی خواهد شد.

منبع: ایران چطور / مهر