به گزارش پایگاه خبری نشان :

پژمان بازغی در 9 مرداد سال 1353 دیده به جهان گشود. پژمان بازغی در ماه های گذشته با خبر جدایی اش از مستانه مهاجر حسابی بر سر زبان ها افتاد. عکس و حواشی جدید زندگی پژمان بازغی را با هم در ادامه مطلب می خوانیم.

عکس پژمان بازغی با گریم زنانه و عجیب

پژمان بازغی چندی پیش عکسی از خودش منتشر کرد که میکاپ جبغ و لاک خفن آقا پژمان حسابی همه هوادارانش رو شوکه کرد. در ادامه این عکس جنجالی رو با هم میبینیم.

پژمان بازغی

عکس دختر پژمان بازغی رو ببینی نمیشناسی

نفس دختر پژمان بازغی در سال 1387 متولد شد. نفس خانم این روزها حسابی تغییر چهره داده و علت این امر رسیدن این گل خانوم به سن بلوغه. عکس جدید نفس دختر پژمان بازغی رو با هم میبینیم.

پژمان بازغی

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند. مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

جدایی جنجالی پژمان بازغی

پس از مصاحبه اخیر مستانه مهاجر، همسر پژمان بازغی درباره ابتلا به سرطان و جدایی اش از این بازیگر، ویدیویی از پژمان بازغی در فضای مجازی منتشر شد که او را در حال انجام یکی از چالش های شبکه های اجتماعی در یک مراسم عروسی با لباس دامادی در کنار عروسی جوان نشان می دهد. این ویدیو خشم بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت و در نهایت پژمان بازغی شایعه ازدواج مجدد خود را تکذیب کرد.

پس از وایرل شدن این ویدیو، برخی از منابع غیرموثق شایعه‌ی ازدواج مجدد بازغی را بر سر زبانها انداختند و‌ برخی از کاربران، او را مورد فحاشی قرار دادند که چرا همسر مبتلا به سرطانش را طلاق داده و با خانمی جوان ازدواج کرده است.

پژمان بازغی

این بازیگر و مدل ۴۹ ساله که این روزها به عنوان مدل با برند لباس عروس و داماد «مارتیا» همکاری می‌کند با انتشار یک استوری شایعاتی را که پیرامون ازدواج مجددش شکل گرفته‌اند تکذیب کرد و نوشت: «این ویدیو صرفا یک ویدیوی تبلیغاتیه. امیدوارم با قضاوت های نابجا شرمنده وجدانمون نشیم.»

پژمان بازغی / سویه سیاسی ندارم

من نه چپی هستم و نه راستی، هیچگاه سویه سیاسی نداشته و ندارم، من رای داده ام و از اینکه رای دادم به هیچ عنوان پشیمان نیستم

پژمان بازغی

جنجال پژمان بازغی در مورد گلزار

سوپر استار یک مقوله تخصصی و مفصل است و تعریف مشخصی دارد

مثلا می توانم بگویم علی دایی در ورزشمان به آن رسیده و یک سوپراستار ورزشی است اما در سینما نمی توان گفت رضا گلزار سوپراستار است

منبع: روزیاتو / نشان 24