به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فال «تاروت» مجموعه ای از کارت های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در نقاط مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی دسته جمعی استفاده می شد.  فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند. برای انجام فال تاروت، ابتدا به ازاء هر سوال یک نشانه از کارت‌های کوچک انتخاب می‌شود. هر کارت در فال تاروت نمایانگر یک معنای خاص است و با ترکیب این نشانه‌ها، پیام و پاسخ برای سوال کننده تشکیل می‌شود. در ادامه جدیدترین فال تاروت خود را با ما بخوانید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت ملکه سکه

فروردینی ماهی جان، جریان مالی امروز خوب است و در موقعیتی هستید که هم به خود و هم به دیگران کمک می کنید. ممکن است پولی دریافت کنید. شما سخاوتمند هستید و به نیازهای دیگران اهمیت می دهید. این زمانی است که شما زمان با کیفیتی را با نزدیکان خود می گذرانید و تمام خواسته های عاطفی و مالی آنها را برآورده می کنید. اگر شما یک زن هستید، در حال پرورش هستید و آسایش خود را فدای خانواده کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت زاهد (درویش)

اردیبهشت ماهی، این واقعاً می تواند ساختار ذهنی شما باشد که چگونه موقعیت را به نفع خود تغییر می دهید. نگرانی در مورد چیزها هرگز راه حلی برای هیچ مشکلی نیست. در عوض، اعتقاد شما به خود و خداوند متعال به شما قدرت می دهد تا با هر چالشی در زندگی روبرو شوید. اگر هرج و مرج زیاد باشد، همیشه نور خدا هست که راه شما را روشن می کند. صبر کلمه کلیدی امروز است.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت قضاوت

خرداد ماهی عزیز، هنوز منتظر قضاوت نهایی شما هستیم. اگر نمی توانید کاری کنید که دیگران بفهمند چه چیزی را می خواهید توضیح دهید، نگران آن نباشید. این زمانی است که همه به احتمال زیاد همه چیز را با هم قاطی می کنند. اما در نهایت منطقی خواهد بود. نظرات و افکار شما توسط همان شخص مورد قدردانی قرار می گیرد. سلامت فردی در خانواده نیاز به توجه فوری دارد.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت شش سکه

تیرماهی جان، مسائل پولی با هوش شما حل خواهد شد. پول داده شده به شما برگردانده می شود و اگر به شخصی بدهکار باشید مبلغ را واریز خواهید کرد. وام، اوراق بانکی، اقساط و هر مشکل مالی توجه شما را جلب می کند. شما می خواهید به کسانی که نیاز دارند کمک کنید. فعالیت های خیریه رفاهی و زیارتی نشان داده شده است. سخاوت و مهربانی شما مورد قدردانی نزدیکان و عزیزان شماست.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت هیروفانت

مرداد ماهی، مطمئناً این زمان برای به چالش کشیدن وضعیت موجود نیست! به جای نوآوری، باید خود را با مجموعه باورها و سیستم های موجود وفق دهید. شما باید مراحل قانونی را دنبال کنید و در محدوده های مرسوم آنچه که معمولاً یک رویکرد ارتدکس است، بمانید. این به نفع شما خواهد بود. شما می توانید در محل کار با سالمندان خود ارتباط برقرار کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده برای متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت نه شمشیر

شهریور ماهی، ترس، تردید و دلهره می تواند شما را بی جهت کند. در این شرایط احساس بی‌حالی، بی‌تحرکی می‌کنید و نمی‌توانید جلو بروید. این زمان برای تازه کردن است، و به دنبال مشاوره با متخصص باشید. ترسی دارید که بی اساس است، وقتی از این معضل خودساخته بیرون آمدید، زندگی هیجان انگیز به نظر می رسد و اهداف قابل دستیابی هستند. مثبت باشید، زندگی درخشان است.

فال تاروت امروز

فال تاروت روزانه متولدین مهر

مرد قابل اعتماد – توانگری

– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی

– یک تاجر بالیاقت و باهوش

– قابلیت اعتماد و اعتبار

– موفقیت های مالی و اقتصادی

– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

توضیح :

فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.

حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

عبارت شفابخش :

از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

سند – حکم

– ارتقاء شغل و جایگاه اجتماعی

– تشکیل خانواده

– شروع تجارت موفق

توضیح :

آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند.

عبارت شفابخش :

من انرژی و قدرت خود را به آسانی منتقل می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

گشایش

– گشایش در کارها

– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن

– اقدامات نیکوکارانه

توضیح :

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.

نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

عبارت شفابخش :

اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

فال تاروت روزانه متولدین دی

یک موقعیت عالی

– یک پیام خوب در زمینه مالی

– شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است

– شاگرد ممتاز و دانش پژوه

توضیح :

نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

عبارت شفابخش :

من هم اکنون برای انرژی جدیدی که به زندگیم راه می یابد آماده هستم.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

محدودیت – ترس – تنگنا

– محدودیت های ناشی از ترس

– اسارت ناشی از بی تصمیمی

– بیماری موقت

– افسوس خوردن برای یک اشتباه

توضیح :

ترس ها، تردیدها و ابهامات شما را میخکوب کرده است. عاملی را که در فکر خود قدرتمند می دانید، راه های انتخابی شما را مسدود ساخته است. هشت شمشیر نمایانگر محرومیت است و محدودیت هایی را که شما بطور خواسته یا ناخواسته به خود تحمیل می کنید، تجسم می سازد. راه نجات را که انتظار شما را می کشد، در وجود خود احساس کنید و از این سردرگمی خود را برهانید. از شهامت درونی خود استفاده کرده و قدرتی را که به دیگران واگذار کرده اید باز پس بگیرید.

عبارت شفابخش :

عشق بیکران مرا از هرگونه تاریکی و تنگنا می رهاند.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

بار مشکلات

– یک قلب پر درد

– کسی که بارسنگینی از یک مئولیت را بر دوش می کشد

– مشکلاتی که به زودی حل می شوند

– پایداری زیر بار مشکلاتی که رو به اتمام است

توضیح :

این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

عبارت شفابخش :

من حق دارم که از انگیزه های زندگی و احساسات واقعی خود پیروی کنم.

منبع: نشان 24