به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: بتازگی خبری جنجالی درباره سمت گرفتن محمدرضا گلزار در فضای مجازی پیچیده است. محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. محمدرضا گلزار به تازه ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار 41 ساله جزئیاتی از شغل جدید خود در حوزه ورزشی را مطرح کرد که با هم در فیلم بالا میبینیم.

محمدرضا گلزار

 محمدرضا گلزار: خیلی تلاش کردم که این سمت را نپذیرم

محمدرضا گلزار پس از عضویت در هیات رییسه انجمن پدل ایران بیان کرد: در این مدت خیلی تلاش کردم که این سمت را نپذیرم با وجود اینکه من عاشق ورزش هستم، مخصوصاً ورزش پدل که بسیار جذاب است. همه می‌دانید که پذیرش این سمت چه مسئولیت سنگینی است.

محمدرضا گلزار: هفته‌ای ۶ روز تمرین می‌کنم!

 محمدرضا گلزار در نشست معارفه‌اش به عنوان عضو هیات‌رئیسه انجمن پدل ایران گفت: خیلی سعی کردم این مسئولیت عضویت در هیات رئیسه انجمن پدل را نپذیریم ولی عاشق ورزش و پدل هستم و به عهدم وفادارم. امیدوارم به افتخارات بین‌المللی برسیم و با موفقیت پیش برویم. شاید جزو معدود هنرمندانی هستم که ورزش با زندگی‌ام عجین شده است.

محمدرضا گلزاروی همچنین عنوان داشت: والیبال و اسکی را باشگاهی بازی کرده‌ام. پدل هم ورزش نوپایی است و در ۳ سال اخیر هفته‌ای ۶ روز آن را تمرین کردم. تا سال آتی سورپرایز‌هایی را در تیم ملی برای‌تان داریم. من هم دغدغه‌ها و گرفتاری‌های شخصی خودم را دارم ولی در کنار پدل خواهم ماند. من خیلی پدل را نمی‌شناختم و به توصیه دوستان آمدم. یک شبکه‌ای را در نظر داریم تا مردم هم ببینند، هم آموزش داشته باشیم.

جزئیات برنامه جدید محمدرضا گلزار در تلویزیون

طبق فراخوان‌های منتشر شده در شبکه سه محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون در مسابقه‌ای با عنوان «پانتولیگ» حضور پیدا خواهد کرد.

حادثه 24 - طبق فراخوان‌های منتشر شده در شبکه سه محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون در مسابقه‌ای با عنوان «پانتولیگ» حضور پیدا خواهد کرد.

این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و به تهیه کنندگی جواد فرحانی تهیه کننده سابق برنامه‌های «خندوانه» و «ستاره‌ساز» روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

منبع: نشان آنلاین