به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: مهران مدیری یک ماشین باز حرفه ای است وبه گفته دوستانش هر ماه یکی دو ماشین عوض میکند، او کلکسیونی از ماشین های لوکس نیز دارد. مهران مدیری کارگردان مجری و بازیگر معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد. مهران مدیری متاهل است و برخلاف شایعات از همسرش جدا نشده. مهران مدیری را هرگز تکبر و غرور ندارد.

پشت صحنه خنده دار سریال در حاشیه، اسپند دود کردن مهران مدیری

در حاشیه عنوان سریال تلویزیونی در ژانر طنز پزشکی به کارگردانی مهران مدیری است که در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای که قرار بود ۴۰ قسمت باشد، در ابتدا برای شبکهٔ ۵ سیما تهیه شد ولی در نهایت در نوروز ۱۳۹۴ از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه از شبکهٔ ۳ سیما به نمایش درآمد. این مجموعهٔ تلویزیونی چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ ۱۳۹۰ و نخستین سریال او پس از بازگشت دوباره به تلویزیون پس از چند سال بود که با حاشیه‌هایی که از سوی جامعهٔ پزشکان گریبان‌گیر آن شد زودتر از موعد از روی آنتن کنار رفت. این سریال در ۲۶ قسمت تولید شد و قرار بود دو فصل ۳۰ قسمتی دیگر هم داشته باشد که فصل دوم آن ساخته شد اما بعد از آن دیگر ادامه پیدا نکرد. همچنین عنوان نام این سریال در ابتدا دکتر نام داشت سپس به اتاق عمل تغییر نام داد و در آخر عنوان درحاشیه را به خود گرفت.در زمستان ۱۳۹۴ ادامه این سریال با عنوان در حاشیه ۲ پخش شد. این سریال یکی از بحث برانگیزترین سریال‌های مدیری بود.

مهران مدیری

در آذر ۱۳۹۳ اخباری مبنی بر احتمال توقف ضبط سریال منتشر شده و ضبط این سریال به مدت ۲۰ روز متوقف شد. با رخداد تغییرات مدیریتی جدید در سازمان صداوسیما و انتصاب علی اصغر پورمحمدی به عنوان معاون سیما در ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۳ اعلام شد ساخت سریال متوقف شده‌است تا در فیلمنامه، قسمت‌هایی از آن بازنگری شود. سرانجام در اسفند ۱۳۹۳، در پی جلسات مشترک بین صدا و سیما و وزارت بهداشت، با اعمال تغییراتی در فیلمنامهٔ این مجموعه، فیلمبرداری آن پیگیری شد

پس از توقف ساخت سریال با مخالفت سازمان نظام پزشکی به دلیل نمایش رفتارهای خلاف قانون پزشکان در این سریال، و تصمیم مجدد سازمان صداوسیما به ساخت سریال با جرح و تعدیل مضمون، مدیری در اینستاگرامش خبر از نمایش این سریال داد و گفت که نام این سریال «اتاق عمل» خواهد بود.[۱۲] اما صداوسیما در اسفند ۱۳۹۳ تیزرهای این سریال را با نام «در حاشیه» پخش کرد. قرارداد پخش آن از شبکه تهران لغو و با شبکه سه منعقد شد.

خشایار الوند، نویسنده سریال در گفتگو با هفته‌نامه مثلث گفت که اصرار وزارت بهداشت بر توقف پروژه تا حدی بود که حاضر شدند از بودجه بهداشت کشور پول داده و خسارت توقف پروژه را بپردازند و جلوی تولید و پخش آن را بگیرند.

مهران مدیری

«اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت

برخی رسانه‌ها از سیاست دو گانه صداوسیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری می‌گفتند و قهر نمایندگان حاضر در شورای تولید و انتشار ساترا؛ از این رو، شواهدی وجود دارد که بیانگر این است که اسکار از ساترا مجوز گرفته و به زودی پخش خود را نیز آغاز خواهد کرد.

یکی از نکاتی که در چند صباح اخیر موردنظر برخی کانال‌های مجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته موضوع برنامه جدید مهران مدیری است.

اما در جریانِ این اتفاق برخی از کانال‌های مجازی و رسانه‌ها از سیاست دوگانه صداوسیما و وزارت ارشاد در قبال مهران مدیری خبر دادند در حالی‌که همان روزها ساترا رسماً اعلام می‌کردصدور مجوز برنامه مهران مدیری در شورای صدور مجوز ساترا در حال بررسی است و همزمان مراحل استعلام عوامل برنامه نیز در حال طی روند قانونی است.

مهران مدیری

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

مهران مدیری سالها قبل ازدواج کرد و دو فرزند به نام فرهاد و شهرزاد دارد. او علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود نداشته و هیچ تصویر و مصاحبه ای از همسر ایشان در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

فرهاد پسر مهران مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 است و در زمینه موسیقی تحصیل و فعالیت می کند. شهرزاد فرزند دوم مهران مدیری نیز متولد 1376 می باشد، او در رشته مد و طراحی لباس تحصیل کرده و به نقاشی و موسیقی نیز علاقه مند است.

مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم در دانشگاه پذیرفته شد اما به خاطر علاقه اش به بازیگری دانشگاه را نیمه کاره رها کرد و وارد دنیای هنر شد، او در سال ١٣٦٨ کار در رادیو را آغاز کرد و به مدت شش سال در داستان شب مشغول کار گویندگی بود.

مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.

مهران مدیری

مهران مدیری علاوه بر بازیگری و کارگردانی در حوزه موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت می کند. مدیری صدای خوبی دارد و تاکنون چند کنسرت را با استقبال بسیار بالای مخاطبان در روی صحنه اجرا کرده است. او تیتراژ برخی از کارهای خود مانند دورهمی، شب های برره و باغ مظفر را خودش خوانده است.

منبع: ویکی پدیا