به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش پایگاه خبری جایگاه 8: شهاب حسینی یکی از سوپر استارهای ایران است که اصالتا مازندرانی است. شهاب حسینی در این مدت به دلیل ازدواج مجددش با یک خانم جوان جز بازیگران پر حاشیه شد. شهاب حسینی جوایز متعددی در کارنامه هنری اش دارد . شهاب حسینی از ازدواج اولش دو پسر دارد که به همراه همسرش سابقش در آمریکا زندگی می کنند . در ادامه بیشتر با شهاب حسینی آشنا شوید.

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است که در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد.شهاب اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.