به گزارش پایگاه خبری نشان :

 الهام حمیدی در 8 آذرماه سال 1356 در تهران بدنیا آمد.الهام حمیدی در سن بالا ازدواج کرد و بلافاصله بعد از ازدواج صاحب دو فرزند شد.الهام حمیدی این روزها در حوزه بازیگری کمتر فعالیت می کند  استایل جدید الهام حمیدی را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید.

الهام حمیدی

بیوگرافی کامل و جذاب الهام حمیدی

نام :الهام

نام خانوادگی :حمیدی

تاریخ تولد :1356/9/8

محل تولد :تهران

همسر :علیرضا صادقی

تحصیلات :لیسانس حسابداری

فرزندان :یک پسر و دختر

زندگی شخصی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

الهام حمیدی در دوران کودکی

الهام حمیدی با نام اصلی «نوشین» در خانواده ای هنری به دنیا آمد. مادر الهام حمیدی خانه‌دار و پدرش با اینکه کارمند بود در جوانی از بازیگران تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود. او دارای دو برادر کوچکتر از خود می باشد.

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در سال 1376 در 20 سالگی ازدواج کرد اما این رابطه منجر به طلاق شد. خانم بازیگر بعد از سال ها دوباره ازدواج کرد. سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

 

عکس شب یلدایی الهام حمیدی تو قصر بزرگش

الهام حمیدی که با پخش سریال یوسف پیامبر دوباره بر سر زبان ها افتاده است عکس جدیدی از میز شب یلدا خاص و گران قیمتش برای ایده گرفتن بانوان منتشر کرد. الهام خانوم این روزها حسابی با انجام فعالیت های مدلینگ عروس خوش درخشیده و چهره جدیدی که بعد از انجام کارهای ریز و زیر پوستی برای خودش درست کرده باعث شده حسابی برای مردم جذاب تر بنظر برسه.

وقتی الهام حمیدی خودشو برای تولدش تو یه قاب پرحاشیه قرار میده

این روزا ماجراهای جالب و عجیبی داره توی فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام اتفاق میفته بین مردم یه موجی از لاکچری پسندی راه افتاده و همه در تلاش هستن که حداقل توی این فضا شیک و لوکس به نظر بیان ولی گاهی اوقات برای این منظور کارهای عجیبی انجام میدن مثل کرایه کردن لباس و ماشین برای این که پولدار به نظر برسن و فالوور بالا ببرن که در نهایت بتونن از طریق پیجشون تبلیغات قبول کنن و از این طریق کسب درآمد داشته باشن و به یه نون و نوایی برسن و جالبه که در این بین حتی خیلی از بازیگرا هم حضور دارن.

مثلا بهاره رهنما یکی از این افراد هست که این روزا به تبلیغ انواع و اقسام دکترهای زیبایی توی پیجش پرداخته و جالبه ک حتی خودش هم از این خدمات زیبایی استفاده میکنه ولی کیه که ندونه بهاره رهنما همیشه جنجالی و پرحاشیه بوده و البته که این موضوع تا وقتی که اینستاگرام نبود اونقدار که باید و شاید به چشم نمیومد ولی خب توی این سال ها نظر مردم درباره ی بهاره رهنما کلا دو حالت داره یا خیلی ها دوسش دارن و یا خیلی ها ازش خوششون نمیاد و همه ی این ها به علت حواشیه بسیار این بازیگر بوده چون بالاخره حاشیه دو سر داره یا محبوب میشی و یا از چشم میفتی.

الهام حمیدیحالا الهام حمیدی تو یه حرکت عجیب تولدش رو با بهاره رهنما برگزار کرده که خب این اولین تولد بهاره خانوم نبوده چون ایشون از وقتی که تولدش شده توی پیجش ده تا کیک تولد مختلف دستش گرفته و برای خودش تولد داشته که خب البته اینطور که مشخصه این تولدها از طرف آشنایان و دوستان براش گرفته میشه و یه جورایی خانوم میخواد محبوب بودنش رو به چشم بیاره ولی درباره ی جایی که با الهام حمیدی در اون حضور پیدا کردن که براشون تولد گرفته بشه انگار که جفتشون برای تبلیغ در اون مکان حضور داشتن و در این بین خیلی ها از تیپ شیک الهام حمیدی تعریف کردن در مقایسه با بهاره رهنما.