به گزارش پایگاه خبری نشان :

سود سهام عدالت با افزایش چشمگیری از ساعات آینده در حال واریز می باشد. سود سهام عدالت بنا به ارزش معاملات مربوطه تعیین می شود. رقم سود سهام عدالت بمناسبت شب یلدا زیاد شد. جدیدترین رقم سود سهام عدالت 1402 امروز اعلام شد. آخرین خبرها درباره سود سهام عدالت 1402 را با هم در سایت نشان 24 می خوانیم.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس، محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه اوراق بهادار و مهدی حاجیوند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کردند. سهام در پایان سال، اما زمان دقیق پرداخت سود هنوز مشخص نشده است. مشخص نشده است و احتمالا باید تا اواسط اسفند ماه منتظر بمانیم تا تاریخ دقیق واریز سود به حساب سهامداران مشخص شود.

سال گذشته میزان سودی که در مرحله دوم به صاحبان سهام پرداخت شد نسبت به سود مرحله اول حدود ۱۷ درصد افزایش یافت. .

۲۳ آذر امسال در مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت، دارندگان پرتفوی حقوق صاحبان سهام ۴۹۲ هزار تومان ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومان ۷۳۶ هزار تومان و یک میلیون تومان پرتفوی حقوق صاحبان سهام یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان دریافت کردند. تومان.

علاوه بر سود مرحله دوم که همه صاحبان سهام عدالت دریافت خواهند کرد، ممکن است در ماه آینده برخی از سهامداران تعجب کنند زیرا به تازگی اعلام شده است که اگر روند تقسیم سود سهام عدالت وراث تا سقف ۱۰ باشد. اسفند در پایان ماه نیز سود سهام عدالت سال جاری و سال های گذشته به حساب وراث واریز می شود.

همان طور که گفته شد پرداخت سود سهام عدالت متوفی تا دهم اسفندماه مشروط و منوط به تقسیم سود سهام عدالت وراث است و در صورت احراز چنین پیش شرطی، برخی از دارندگان سهام عدالت که این پیش شرط خواهد بود. وراث در شب عید دو سود جداگانه دریافت خواهند کرد. آنها دریافت می کنند.

در این خبر به بررسی ثبت نام سریع جاماندگان سهام عدالت با کد ملی پرداخته ایم.

سهام عدالت طرحی است که در سال ۱۳۸۴ با هدف توزیع عادلانه ثروت و گسترش عدالت اجتماعی در ایران آغاز شد. در این طرح، سهام شرکت‌های دولتی به اقشار مختلف مردم واگذار شد. با گذشت زمان، برخی از افراد به دلیل شرایط مختلف، از جمله عدم دسترسی به اطلاعات و یا مشکلات سامانه‌ای، از دریافت سهام عدالت جا ماندند.

در سال‌های اخیر، دولت برای جبران این موضوع، اقدام به ثبت نام جاماندگان سهام عدالت کرده است. در حال حاضر، ثبت نام جاماندگان سهام عدالت به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه سهام عدالت به نشانی samamedalat.ir انجام می‌شود.

توزیع سود سهام عدالت منوط به دریافت سود مجامع از شرکت‌ها است

شرایط ثبت نام جاماندگان سود سهام عدالت:

ایرانی بودن

عدم دریافت سهام عدالت

مراحل ثبت نام جاماندگان سهام عدالت:

مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی samamedalat.ir

کلیک بر روی گزینه ثبت نام جاماندگان

ورود کد ملی و اطلاعات شخصی

تکمیل فرم ثبت نام

دریافت کد رهگیری

نکات مهم:

ثبت نام در سامانه به منزله تخصیص سهام عدالت نیست.

پس از بررسی اطلاعات، در صورت واجد شرایط بودن، سهام عدالت به متقاضیان تخصیص داده خواهد شد.

زمان واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان متعاقباً اعلام خواهد شد.

ثبت نام جاماندگان سهام عدالت گامی مهم در جهت عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت در ایران است. با تخصیص سهام عدالت به این افراد، آنها نیز می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

علاوه بر سامانه سهام عدالت، افراد می‌توانند از طریق سامانه‌های زیر نیز نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند:

در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام، می‌توانید با شماره تماس ۱۵۶۹ تماس حاصل فرمایید.

امیدواریم با ثبت نام جاماندگان سهام عدالت، شاهد گامی دیگر در جهت عدالت اجتماعی و رفاه عمومی در کشور باشیم.

در این بین اما با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ این پرسش در ذهن صاحبان سهام عدالت نقش بسته است که چه زمانی سود مرحله دوم به حساب شان واریز خواهد شد.

موضوع مهمی که مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به تازگی درباره آن توضیح داده است. محمد باغستانی با اعلام زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام کرده است: «سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود از شرکت‌های سرمایه پذیر انجام خواهد داد تا بتوانیم تا پایان سال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را نیز دریافت و به حساب آن‌ها واریز کنیم.»

واریز سود سهام عدالت از جمله موضوعات مورد توجه سهام داران است، واریز این سود در دو مرحله انجام می شود که مرحله نخست آن در پاییز هر سال واریز می شود و مرحله دوم هم به روزهای پایانی سال اختصاص پیدا می کند.

بر اساس وعده های داده شده، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت برای کلیه سهامداران در روزهای پایانی برنامه ریزی شده است. اسفند انجام شود. در سال‌های اخیر پرداخت سود سهام عدالت در دو مرحله انجام شده است و در صورت رعایت روال سال گذشته، حساب‌های صاحبان سهام در هفته آخر سال شارژ می‌شود.