به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار:الهام کریمی، قتل ، وی در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود که اولیای دم برای وی حکم  قصاص  خواسته‌اند .

شامگاه بیست و نهم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ مردی با کلانتری تهرانسر تماس گرفت و کمک خواست.

وی که  پریشان بود گفت: من صاحب یک سوپرمارکت  در یکی از خیابان های اصلی تهرانسر هستم  و  مغازه‌ام  مقابل یک مدرسه  غیرانتفاعی قرار دارد. چند دقیقه پیش فریادهای کمک خواهی یک زن را از داخل مدرسه شنیدم .من که کنجکاو شده بودم مقابل در مغازه ام رفتم و  مردی را دیدم که با لباس‌های خونین از مدرسه خارج شد.

ردیابی سرایدار مدرسه

با این تماس ماموران پیگیر ماجرا شدند و به مدرسه رفتند. آنها در اتاق سرایداری با  جسد  خونین زن ۴۲ ساله ای به نام سهیلا روبه رو شدند .

بررسی‌ها نشان می‌داد این زن  با ضربه‌های چاقو کشته شده است .جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و دو پسر ۹ و ۱۲ ساله قربانی که شاهد کشته شدن مادرشان بودند پدرشان را عامل جنایت معرفی کردند.

 به این ترتیب تلاش برای ردیابی مرد خشن آغاز و وی چند ساعت بعد در حوالی تهرانسر ردیابی و بازداشت شد.

اعتراف به قتل همسر

 احمد ۴۵ ساله در همان بازجوی مقدماتی به قتل همسرش اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من سال‌هاست سرایدار مدرسه هستم و به همراه همسر و دو فرزندم آنجا زندگی می‌کردیم. من چند سالی است به دام اعتیاد افتاده‌ام . به اصرار همسرم نزدیک به ۱۵ بار مواد را ترک کردم اما دوباره به سمت مواد کشیده شدم. همسرم از این ماجرا ناراحت بود و می‌خواست از من جدا شود. به همین خاطر مدام با هم درگیر بودیم .

وی ادامه داد: به تازگی مواد را ترک کرده بودم اما دوباره به سمت مواد رفتم و وقتی همسرم متوجه ماجرا شد قهر کرد و گفت قصد دارد از من جدا شود. اما من همسرم را دوست داشتم و نمی‌خواستم او را طلاق دهم. به همین خاطر وقتی شبانه با هم درگیر شدیم و گفت به خاطر اعتیادم دیگر حاضر به ادامه زندگی نیست، کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقو یک ضربه به گردن و شکمش زدم .وقتی به خودم آمدم که همسرم روی زمین افتاده بود و دو فرزندم گریه می‌کردند. من از ترس همان موقع از مدرسه بیرون رفتم.

وی در ادامه از قتل همسرش ابراز پشیمانی کرد و در حالیکه اشک می ریخت  گفت :باور کنید من همسر و فرزندانم را دوست داشتم و فقط برای اینکه همسرم را از دست ندهم دست به چنین اشتباهی زدم.همسرم می خواست از من جدا شود و من راضی به طلاق نبودم. برای اینکه او را بترسانم چاقو کشیدم اما نمی دانم چطور شد کنترل اعصابم را از دست دادم و چند ضربه به همسرم زدم.

 احمد به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم  برای وی حکم قصاص خواسته اند.

منبع: رکنا