به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکی از بهترین روش های رسیدن به ارزان ترین قیمت بلیط قطار، استفاده از شیوه جدیدی است که امروزه بسیاری از مردم از آن استفاده می کنند. خرید اینترنتی بلیط روشی است که این روزها باعث شده تا ضمن صرفه جویی در هزینه و زمان، گزینه های بیشتری برای انتخاب و خرید بلیط در دسترس کاربران قرار گیرد. تیک بان در این مقاله روش های خرید ارزان ترین بلیط قطار را در اختیار شما می گذارد.

خرید اینترنتی بلیط قطار

بسیاری از اوقات که قصد خرید بلیط قطار داریم، نیاز به مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی نیست بلکه می توان به راحتی فقط با چند کلیک ساده برای رزرو بلیط قطار اقدام کرد.

برای این کار به راحتی می توان با اتصال گوشی هوشمند به اینترنت و مراجعه به سایت های معتبر فروش بلیط قطار، در عرض چند لحظه کوتاه بلیط مورد نظر را خریداری کرد. مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی موجب صرف وقت و هزینه زیادی می شود که ریسک ابتلا به بیماری را در روزهای شیوع کرونا بالاتر می برد. بنابراین خرید بلیط قطار از خانه راهی معقول برای کاهش هزینه ها و حفظ سلامتی است.

 

چرا قطار بهترین وسیله حمل و نقل ارزان است؟

انتخاب قطار به عنوان وسیله ای برای سفر به چند دلیل بهترین انتخاب است:

دلیل اول :‌ قطار نسبت به هواپیما و اتوبوس از امنیت بالاتری برخوردار است. میزان آمار تصادفات جاده ای نشان این موضوع را به خوبی اثبات می کند.

دلیل دوم :‌ هزینه بلیط قطار نسبت به امکاناتی که در اختیار مسافران می گذارد و مسیرهای ریلی بسیار اقتصادی و به صرفه است و یکی از ارزانترین وسایل نقلیه محسوب می شود. قیمت بلیط قطار در بسیاری از مسیرها بسیار پایین و کاملا اقتصادی است. از همین رو بسیاری از اقشار مردم قادر به خرید بلیط قطار هستند.

دلیل سوم :‌ امکانات و خدماتی که در قطارها به مسافران ارائه می شود، قابل مقایسه با اتوبوس نیست. استفاده از کوپه دربست، استفاده از سرویس بهداشتی، خدمات رستوران و سرو غذای گرم در قطار می تواند آسایش بیشتری را بری مسافر به همراه داشته باشد.

دلیل چهارم :‌ لذت بردن از طبیعت مسیر ریلی برای برخی از مسافران بسیار اهمیت دارد. به همین منظور قطار وسیله حمل و نقلی بهتری نسبت به هواپیما می باشد.

دلیل پنجم :‌ یکی از دلایل دیگری که قطار را برای سفر جذاب کرده است، صرف زمان کمتر در مسافرت با قطار است. هر چند این زمان قابل مقایسه با سرعت هواپیما نیست، اما نسبت به اتوبوس و اتومبیل شخصی سرعت و آرامش بیشتری را نصیب مسافران می کند. یکی از نکاتی که موجب محبوبیت بلیط قطار شده است، میزان تاخیر و کنسلی کمتر آن است. برنامه سفر با قطار ثبات بیشتری دارد و مشکلات جوی تاثیر چندانی در کنسل شدن برنامه های آن ندارد.

رزرو بلیط قطار مشهد

یکی از مسیرهای پرتردد ریلی کشور، مسیر تهران به مشهد است. بلیط قطار مشهد می تواند با هزینه اقتصادی مسافران در حدود 10 ساعت به شهر مشهد برساند.

امکان رزرو کوپه دربست بودن با افراد خانواده یا دوستان را در یک فضای اختصاصی امکان پذیر می کند. در ضمن این امکان در حفظ سلامتی افراد و پیشگیری از سرایت بیماری کرونا نیز بسیار تاثیر گذار است. به جای این که با ماشین شخصی در مسیر طولانی جاده مشهد رانندگی کنید، به راحتی می توانید با حضور در قطار بدون هیچ استرسی از مسیر لذت ببرید. جهت خرید بلیط قطار مشهد می توانید عبارت تیک بان یا https://tikban.com/ را در اینترنت جستجو نمایید.

444

راهکارهای خرید بلیط ارزان قطار

درست است که بلیط قطار در مقایسه با بلیط هواپیما بسیار ارزانتر می باشد. اما اگر ترفندهای خرید بلیط قطار را به خوبی بدانید، می توانید بلیط خود را با قیمت بهترین رزرو کنید. یکی از مزیت های رزرو بلیط قطار ثبات بالاتر قیمت آن در فصول مختلف سال است. نوسانات قیمت بلیط قطار کمتر از هواپیماست. از این رو بهتر است برای پیداکردن قیمت مناسب بلیط به سایت های معتبر گردشگری مراجعه کنید. با این کار ممکن است بلیطی را با قیمت پایین تر مشاهده کنید.

"بلیط قطار در بین دیگر وسایل نقلیه در مقایسه با امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می دهد، بسیار اقتصادی و ارزان می باشد. امکانات قطار بسته به کلاس و نوع قطار متفاوت می باشد و قطارهای 5 ستاره از تمامی خدمات رفاهی برای تجربه یک سفر دلپذیر برخوردارند. با این حال به طور کلی تمام انواع قطارها یک کوپه با تمامی امکانات، تختخواب بهداشتی، رستوران با سرو غذای گرم و سرویس بهداشتی و سیستم صوتی و تصویری در اختیار مسافران قرار می دهند." (منبع)

همچنین میزان سفرهایی که با قطار به سمت مشهد انجام می‌پذیرد نسبت به سایر شهرها بسیار بیشتر است و این باعث می‌شود که سیستم حمل و نقل قطار مشهد به سمت تهران و تهران مشهد نسبت به باقی شهرها کمی تفاوت داشته باشد و باید گفت که این خط از قطارهای تهران تا مشهد از واگن‌های جدید و پیشرفته‌ای بهره می‌برد. چرا که مسیرهای ریلی بسته به نوع مسیر، طول مسافت و امکانات قطار از قیمت های متفاوتی برخوردارند.

شما به راحتی می توانید با ورود به سایت تیک بان انواع بلیط قطار را با قیمت های متفاوت مشاهده کنید. این سایت با ارائه مسیرهای متنوع ریلی کشور و ارائه تخفیفات ویژه می تواند شما را در انجام سفری اقتصادی یاری کند.

هدف تیکبان از ارائه خدمات گردشگری هوشمند و نوین با امکان رزرو آنلاین بلیط راحتی شما در سفر و صرفه جویی در هزینه شماست. اگر قصد اقامت در مشهد و یا دیگر شهرهای توریستی هستید، فقط کافیست قسمت رزرو هتل داخلی را کلیک کنید. در تمامی طول سفر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید تا از ابتلا به ویوس کرونا در امان باشید.