به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فال «تاروت» مجموعه ای از کارت های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در نقاط مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی دسته جمعی استفاده می شد.  فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند. برای انجام فال تاروت، ابتدا به ازاء هر سوال یک نشانه از کارت‌های کوچک انتخاب می‌شود. هر کارت در فال تاروت نمایانگر یک معنای خاص است و با ترکیب این نشانه‌ها، پیام و پاسخ برای سوال کننده تشکیل می‌شود. در ادامه جدیدترین فال تاروت خود را با ما بخوانید.

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت چهار چوبدست

فروردینی ماهی جان، این زمان عالی برای دور هم جمع شدن با خانواده و دوستان و جشن گرفتن تمام اوقات فوق العاده با خانواده بزرگ یا شرکت در یک جشن است. شما ممکن است نزدیکترین دوستان خود را دعوت کنید یا برای یک شام صمیمی و چند لیوان شراب خوب دعوت شوید. ازدواج، نامزدی، تولد فرزند، تولد، گرم کردن خانه یا جشن دیگری که نقطه عطف خاصی را رقم می زند، روی کارت است.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

اردیبهشت ماهی، ممکن است دیگران نسبت به شما حسادت کنند. شما امروز با توانایی های ذهنی خود تیزبین هستید. قدرت حافظه و هوش شما خوب است و اگر برای مصاحبه حضور داشته باشید، خوب عمل می کنید. شما همچنین در حال آزمایش عشق افلاطونی هستید زیرا دوستان روشنفکر یا عاشقان توجه شما را جلب می کنند. خود را هم از نظر اجتماعی مشغول کنید. مکاتبات و ارتباطات کتبی نیاز به توجه دارد، در برخورد و بیان خود ملایم و نرم باشید.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت عدالت

خرداد ماهی عزیز، امروز سعی خواهید کرد در همه کارهایتان تعادل برقرار کنید. شما با بدن/ذهن/روح خود هماهنگ هستید و نسبت به خودتان احساس خوبی دارید. شما خود را در موقعیتی می یابید که می توانید موقعیت و قدرت خود را به شیوه ای سازنده تر اعمال کنید. کسانی که در حرفه وکالت، تدریس، طالع بینی و قضات هستند، بی طرف هستند و به نفع دیگران کار می کنند.

فال تاروت برای متولدین تیر

کارت تاروت: کارت پنج چوبدست

تیرماهی جان، به نظر می رسد هر تلاشی که برای راضی نگه داشتن شریک یا معشوق انجام می دهید امروز کارساز نخواهد بود. مردم با شما مخالفت خواهند کرد، با نظرات شما مخالفت خواهند کرد. امروز روزی نیست که دیدگاه خود را مطرح کنید. در محل کار نیز می توان با موقعیت های متناقض مواجه شد. بهتر است از هرگونه مشاجره داغ دوری کنید زیرا این فقط بر حسن نیت و شهرت تأثیر می گذارد.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت شش سکه

مرداد ماهی، طرح های خیریه و رفاهی توجه شما را جلب خواهد کرد. دوست شما ممکن است از شما کمک مالی بخواهد. اگر به دنبال کمک مالی برای تحصیلات عالی / خانه هستید، ممکن است به شما وام داده شود، روز برای روابط نیز خوب است. سخاوت و مهربانی شما مورد قدردانی نزدیکان و عزیزان شماست. خرج کردن پول برای اقلام داخلی و خرید و غیره نشان داده شده است.

فال تاروت

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

شهریور ماهی، مشکلات سلامتی ممکن است شما را نگران کند. یک جراحی جزئی روی کارت است. شما لازم نیست کامل باشید و مطمئناً مجبور نیستید مطابق با استانداردهایی باشید که دیگران برای شما تعیین می کنند. فقط در تمام موقعیت ها همیشه خودتان باشید. مسائل قلبی ممکن است شما را ناامید کند. ممکن است عزیزان شما در زمان سختی کنار شما نباشند و شما را در عذاب تنها بگذارند.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

وضعیت مشکوک

– خطرات پیش بینی نشده

– دوست را از دشمن تشخیص دهید

– دشمنان پنهان

– ضربه خوردن از طرف کسی که اصلا انتظارش را ندارید

توضیح :

شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

عبارت شفابخش :

تاریکترین بخش شب می گذرد و سپیده ی سحر فرا می رسد.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

آگاهی بر حقیقت – صبر و تاخیر

این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند.

توضیح :

اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

عبارت شفابخش :

من به نیروهای شهودی خود ایمان دارم.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

تلاش و پیروزی – سفر

– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ

– بدست آوردن اعتماد به نفس

– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی

– سفر دور

توضیح :

شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

عبارت شفابخش :

من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می سازم.

فال تاروت روزانه متولدین دی

مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد

– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل

– یک پیشنهاد خوب

– پیشنهاد ازدواج

– مردی با تمایلات نفسانی

– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح :

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش :

من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

حکم قانونی

– موضوع قانونی به نتیجه می رسد

– عبور از یک مرحله سخت و حساس

– به نتیجه اعمال رسیدن

توضیح :

حالا وقت آن رسیده که با خود صادق باشید و بدانید آنچه را که کاشته اید برداشت می کنید. رفتارهای ما بازتاب هایی به دنبال دارند و زمانی که اوضاع به نظر نامطلوب می رسند از دو حال خارج نیست. یا می بایست از آن وضعیت نکاتی را بیاموزیم و یا نتیجه ی اعمال گذشته ی خود را بپذیریم.

این کارت هشدار می دهد که به حقوق دیگران چه مادی و چه معنوی تجاوز نکنید.

عبارت شفابخش :

من در کانون خود برقرار هستم.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

جوان عاشق – تولد یک عشق

– یک جوان پر شور ، احساساتی و خیال پرداز

– پیغام

– خبر یک تولد

– برای شخص جوان به معنی شخصیتی حساس با استعدادهای قوی هنری

توضیح :

هم اکنون تحت تاثیر یک پیشنهاد جدید هستید. این پیشنهاد می تواند در رابطه با یک موضوع کاری و یا احساسی باشد که موجبات پیشرفت و خلاقیت شما را فراهم می سازد. پیامی را بزودی دریافت می کنید و مرحله جدیدی از یک ارتباط را تجربه خواهید کرد. از یک اتفاق غیرمنتظره شاد و مسرور خواهید شد!

عبارت شفابخش :

هرچه بیشتر خود را دوست می دارم، با سایرین بهتر می توانم ارتباط برقرار کنم.

منبع: نشان آنلاین