به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فال «تاروت» مجموعه ای از کارت های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در نقاط مختلف اروپا مانند فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی دسته جمعی استفاده می شد.  فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند. برای انجام فال تاروت، ابتدا به ازاء هر سوال یک نشانه از کارت‌های کوچک انتخاب می‌شود. هر کارت در فال تاروت نمایانگر یک معنای خاص است و با ترکیب این نشانه‌ها، پیام و پاسخ برای سوال کننده تشکیل می‌شود. در ادامه جدیدترین فال تاروت خود را با ما بخوانید.

فال تاروت پیشگویی آینده  متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت هیروفانت

فروردینی ماهی جان، اکنون زمان آن فرا رسیده است که الگوها را از عادات، سنت های قدیمی وصل کنید و راهی برای ایجاد ارتباطات جدید و موفق در آینده نزدیک پیدا کنید. کار گروهی، دعای جمعی، سازماندهی عملکرد مذهبی برای هدف روحی شما در زندگی روی کارت است. شما برای پیشرفت در زندگی به دنبال برکات استاد خود هستید. ازدواج، موقعیت، قدرت نیز روی کارت است.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت هشت جام

اردیبهشت ماهی، ممکن است در حال حاضر احساس پشیمانی کنید و کمی خسته شده باشید از اینکه مسئولیت های زیادی را بر عهده بگیرید. اکنون از اختلاف، سوء تفاهم با دوستان و اقوام خودداری کنید. درگیری های درونی شما امروز تهاجمی می شوند. شما احساس می کنید همه روابط، امور بی ارزش هستند. تنگدستی شما را احساساتی و از امور مادی جدا می کند. تا زمانی که با روحیه مثبت برگردید به هیچ کس اعتماد نکنید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر

خرداد ماهی عزیز، شما در حفظ بردهای خود در زندگی بی رحم هستید. این زمان آن است که به شبکه سازی ادامه دهید و بفهمید که چه کسی و چه چیزی بیشترین سود را برای شما خواهد داشت، زیرا موقعیت فعلی خود را در زندگی محاسبه می کنید. عواقب هر سرمایه گذاری یا تعهد جدیدی را در این زمان در نظر بگیرید. هیچ تصمیمی عجولانه نگیرید؛ زمان خوب است اگر آن را جدی و هوشمندانه بگیرید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین تیر

کارت تاروت: کارت سه سکه

تیرماهی جان، این روز با برنامه‌های شلوغ، حجم کاری و مسئولیت‌های زیاد، اما در عین حال با پیشرفت شغلی فوق‌العاده مشخص می‌شود. تلاش های فعلی شما منجر به درآمد اضافی می شود. ممکن است در حال حاضر از دنبال کردن رویاهای خود سودهای ملموسی داشته باشید. از نظر مالی، پولی ناگهانی از طریق چک یا وسایل دیگر دریافت خواهید کرد.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت هشت شمشیر

مرداد ماهی، همه چیز به خودی خود اتفاق نمی افتد شما باید انرژی خود را مهار کنید و قصد خود را به دنیا نشان دهید. شرایط محدود گذشته ممکن است شما را از دنیا جدا کرده باشد. اجتماعی شدن، شبکه سازی و ارتباط با مردم دیگر برای شما جذاب نیست. ممکن است تصمیم بگیرید شرایط زندگی خود را تغییر دهید، در روابط احساس محدودیت می کنید و تصمیم می گیرید که بمانید یا بروید.

فال تاروت

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت احمق

شهریور ماهی، یک شروع جدید، شروع یک رابطه جدید یا سرمایه گذاری جدید نشان داده شده است. شما سرشار از انرژی و اشتیاق کودک هستید. . اگر قصد دارید وارد روابط جدیدی شوید، زمان آن فرا رسیده است که تمام اطلاعات مربوط به آن شخص را جمع آوری کنید. جذابیت و جذابیت فیزیکی ممکن است فریبنده باشد. در کسب و کار / شغل، قبل از تصمیم گیری مهم، پرونده را مطالعه کنید و کارهای خانه خود را انجام دهید.

 فال تاروت متولدین مهر

متن فال:

کارت شما: راهبه جهت مخالف

جهالت. نادانی. خود خواهی. زمان برای انجام عمل مناسب نیست.وضعیت ممکن است ان چیزی که شما فکر می کنید نباشد

 فال تاروت برای متولدین آبان

متن فال:

کارت شما: ارابه جهت مخالف

شکست. عدم موفقیت. کوتاهی. حسادت. حرص و طمع. محدودیت عدم کنترل نفس و تسلط به خود. شخصی که با پناه بردن به الکل یا مواد مخدر از حقایق می گریزد. ممکن است اخطاری در مورد.جاه طلبی بیش از حد و بیهوده باشد

 فال تاروت متولدین آذر

متن فال:

کارت شما: ارابه جهت مخالف

شکست. عدم موفقیت. کوتاهی. حسادت. حرص و طمع. محدودیت عدم کنترل نفس و تسلط به خود. شخصی که با پناه بردن به الکل یا مواد مخدر از حقایق می گریزد. ممکن است اخطاری در مورد.جاه طلبی بیش از حد و بیهوده باشد

 فال تاروت متولدین دی

متن فال:

کارت شما: راهبه جهت مخالف

جهالت. نادانی. خود خواهی. زمان برای انجام عمل مناسب نیست.وضعیت ممکن است ان چیزی که شما فکر می کنید نباشد

 فال تاروت متولدین بهمن

متن فال:

کارت شما: ملکه جهت مخالف

رکود. بیهودگی. سستی. دو دلی. عدم تمرکز و تصمیم گیری.تشویش. خیانت. فقر و مشکلات مالی

 فال تاروت متولدین اسفند

متن فال:

کارت شما: به دار آویخته جهت موافق

وقفه. تعلیق. تغییر. واژگونی. ملالت. ترک کردن. فدا کاری بن بست. برای تصمیم گیری بهتر است صبر کنید. وا گذار کردن .چیزی برای بدست اوردن چیزی دیگر

منبع: نشان 24