به گزارش پایگاه خبری نشان :

همانطور که بیمار می شوید و به پزشک مربوطه مراجعه می کنید، برای بهینه سازی وبسایت کسب و کارهای در استان البرز نیز باید به یک مشاوره سئو سایت در کرج همچون پاخور وب, وبری, وبسیما, برترآموز و... باید مراجعه نمائید تا سرانجام نتیجه بخشی را برای شما به همراه داشته باشد. به همین خاطر درست مانند یک فرد بیمار برای انتخاب داروی مناسب جهت بهبود وضعیت جسمی به مشاوره پزشک نیاز دارد، یک وب سایت نیز برای بهبود موقعیت خود در موتورهای جستجو همچون گوگل برای تسلط بر تمامی مفاهیم سئو نیاز به مشاوره رایگان سئو سایت دارد تا اشتباهات شما را در این زمینه کاهش دهد.

تاریخچه شهر کرج و نقش سئو سایت در این شهر

کرج با وسعت 160 کیلومتر مربع در دامنه رشته کوه البرز مرکزی واقع شده و قبل از تشکیل استان البرز در سال 1388 جزء استان تهران بوده است. با تشکیل این استان، کرج مرکز البرز شناحته شده و این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، شهرهای صنعتی، موقعیت اقتصادی و مجاورت با کلان شهر تهران بسیار مناسب برای مهاجرت بسیاری از افراد تلقی شده بود. با رشد کسب و کارها به این شهر, نیاز بسیاری از صاحبین بیزینس به طراحی و سئو سایت در کرج بیشتر از همیشه احساس شده است.

2

سئو چیست؟

به عبارت ساده، تر اگر بیان کنیم; سئو به معنای بهینه سازی وب سایت ها برای به دست آوردن نتایج برتر در نتایج موتورهای جستجو است. برای این کار باید وب سایت خود را بهینه سازی و سئو کنید تا زمانی که کاربر برای خرید محصولات و خدمات شما در گوگل جستجو می کند، وب سایت شما در سه نتیجه اول گوگل دیده شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره رایگان سئو سایت را کسب کنید، می توانید آکادمی پاخور وب را در گوگل جستجو کنید و اطلاعات کاملی در مورد مبحث بهینه سازی و سئو سایت در کرج را کسب کنید. اما اگر وب سایت داشته و قصد بهینه سازی آن را دارید، بهتر است تا پایان این محتوا با ما باشید.

مشاوره سئو کیست؟

مشاور سئو فردی است که چندین سال سابقه کار با وب سایت های مختلف را داشته و توانسته راه حل های مفید زیادی برای بهبود رتبه کلمات کلیدی در وبسایت های مختلف کسب کند. در واقع مشاور سئو در زمینه های مختلفی فعالیت کرده است و می تواند وب سایت شما را برای دستیابی به نتایج بالاتردر نتایج گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظر راهنمایی کند. داشتن یک مشاور سئو برای هر کسب و کار آنلاین ضروری خواهد بود تا باعث شود کمتر در وب سایت خود اشتباه کرده و با توجه به راهنمایی هایی که می گیرید, وب سایت خود را در صفحه اول قرار دهید.

11

وظایف یک مشاور سئو چیست؟

با توجه به لیست وظایف مشاور سئو که در سایت آکادمی پاخوروب منتشر شده است، وظایف مشاور سئو می تواند به شرح زیر باشد که عبارتند از:

  • آشنایی با اصول طراحی و سایت سازی
  • راهنمای انتخاب CMS مناسب سایتتان
  • ارائه راهکار تولید محتوای برای کاهش هزینه تولید محتوا
  • بررسی سئوی داخلی وبسایت
  • ارائه راه حل برای انتخاب کلمه کلیدی پولساز و مناسب
  • بررسی خطاهای جستجو در سرچ کنسول و ارائه راه حل هایی برای بهبود آن ها
  • بررسی تگ های عنوان h1، h2، h3، h4،
  • اولویت بندی کلمات کلیدی هدفمند
  • ارائه راه حلی برای افزایش نرخ کلیک یا CTR
  • بررسی فایل روبوت txt
  • بررسی نقشه سایت
  • اعتبارسنجی URL ها
  • توانایی مدیریت بودجه و هزینه های سئو

همچنین در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص وظایف مشاور رایگان سئو سایت می توانید به سایت pakhorweb.ir مراجعه و این چک لیست را به صورت تلفنی در قسمت مشاور سئو دریافت کنید.

 

سئو سایت های فروشگاهی

امروزه رقابت بین سایت های خرید رتبه بندی در نتایج گوگل بسیار دشوارتر شده و کوچکترین اشتباه در سئو سایت فروشگاهی می تواند تمام زحمات وبسایت شما را از بین ببرد. اگرچه اشتباهات سئو امری اجتناب ناپذیر خواهد بود اما یک مشاور سئو می تواند با تعریف استراتژی بهینه سازی سایت برای فروشگاه آنلاین, کسب و کار شما را از این اشتباهات محافظت کند تا به نتیجه مطلوبی دست یابید.

مشاور سئو دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

3

کار مشاور سئو این است که وبسایت شما را از همه لحاظ بررسی کند و خطاهای موجود در سرچ کنسول را پیدا کرده و به مدیر سایت راه حلی برای رفع آن خطاها بدهد. با این کار و رعایت این موارد,  Google برای محتوای شما ارزش بیشتری قائل شده و رتبه خوبی به سایت شما می دهد.

سخن پایانی

امیدوارم با این مقاله کوتاه با وظایف مشاور سئو در شهر های بزرگ همچون کرج آشنا شده باشید و بتوانید در انتخاب خدمات مشاوره سئو سایت برای توسعه کسب و کارتان انتخاب درستی داشته باشید. همچنین این را هم بیان کنیم که برای سفارش خدمات مشاوره سئو می توانید به سایت پاخوروب مراجعه و درخواست خود را ثبت و نهایی کنید.

منبع: شرکت مشاوره سئو رایگان سایت در کرج پاخوروب