به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

ما در این محتوا تمام اطلاعاتی که لازم است درباره لپ تاپ استوک Dell بدانید را در اختیارتان قرار می دهیم، در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات جامع در این زمینه دارید با دقت فراوان به خواندن مقاله زیر بپردازید.

 

معرفی لپ تاپ استوک Dell

کمپانی Dell یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدی لپ تاپ در جهان است که در کشورهای برزیل و مالزی مشغول به تولید سری های مختلف لپ تاپ برای تمام نیازها می باشد.

لپ تاپ های استوک دل از لحاظ طرح و رنگ تنوع زیادی ندارند ولی بدنه مستحکم و پردازنده قوی آن ها موجب شده است که همچنان در میدان رقابت با دیگر محصولات مشابه باقی بمانند و تقاضا برای خرید آن ها بالا باشد.

لپ تاپ های استوک Dell اغلب در دسته نمایشگاهی هستند و به دلیل این که جعبه آن ها برای تست و معرفی باز شده است، جزو کالاهای دست دوم محسوب می شوند و با قیمتی نصف نرخ آکبند خود به بازار عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

بهترین مدل های لپ تاپ استوک Dell

شرکت دل لپ تاپ های خود را در مدل های متنوعی به تولید می رساند که هر کدام دارای یک قابلیت هستند و نیازهای مختلفی را پوشش می دهند؛ با چند نمونه از بهتری سری های لپ تاپ استوک Dell در ادامه مطلب آشنا شوید.

  1. لپ تاپ Dell inspiron: یکی از برترین و متنوع ترین لپ تاپ های تولیدی شرکت دل مربوط به سری Dell inspiron می باشد؛ این مدل از سیستم ها بیشتر برای امور اداری و انجام پروژه های درسی مناسب هستند که صفحه نمایشگر بزرگ، پردازنده قوی و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این دسته از لپ تاپ های دل به حساب می آیند.
  2. لپ تاپ Dell Xps: قدرت پردازش در لپ تاپ های دل Xps بسیار بالا است و از این مدل نوت بوک ها بیشتر برای تولید محتوا حرفه ای و انجام امور اداری استفاده می گردد؛ باتری با دوام و قوی، طراحی زیبا و خارق العاده و بدنه ای مستحکم از بهترین ویژگی های لپ تاپ های xps دل محسوب می شوند.
  3. لپ تاپ Dell Alienware: این نمونه از لپ تاپ های دل به موجب این که سنگین و ضخیم هستند و پردازنده گرافیکی آن ها بسیار قوی می باشد، اغلب برای گیمرها مناسب هستند و با استفاده از آن ها می توان نوین ترین بازی های ویدیویی را اجرا نمود.
  4. لپ تاپ Latitude: این سری از لپ تاپ های Dell مختص انجام کارهای اداری ساخته شده اند که طراحی نسبتا خوبی دارند و نیاز کاربران را در تمام زمینه های اداری برطرف می نمایند؛ لپ تاپ های سری لتیتیود از لحاظ ظاهری بسیار باریک هستند و با توجه به کیفیتی که دارند از آن ها می توان برای مدت طولانی استفاده نمود.
  5. لپ تاپ Dell Vestro: لپ تاپ های دل وستر از پردازنده های نسل دهم برخوردار هستند که جزو پر کاربرد ترین لپ تاپ های این برند به شمار می آیند و برای انجام امور تجاری و کارهای تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند.

16

بررسی ویژگی های لپ تاپ استوک Dell

ویژگی ها و مشخصاتی که در زیر برایتان بیان شده است از برترین مزیت های لپ تاپ استوک دل به شمار می آیند.

  1. مقاوم بودن بدنه در برابر ضربات سنگین
  2. یکپارچگی و هماهنگی عالی میان سخت افزار
  3. سطح کیفی بالا و طولانی بودن عمر لپ تاپ
  4. طیف وسیع مدل ها و پوشش نیازهای مختلف کاربران
  5. قیمت مقرون به صرفه تر از سایر مارک ها

لپ تاپ های استوک Dell در کنار مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارند دارای معایبی نیز هستند که یکی از عیوب این لپ تاپ ها این است که تمام مدل ها در یک سطح کیفی قرار ندارند و در دو دسته ارزان قیمت و گران طبقه بندی می گردند و هرچه سطح کیفی آن ها بالاتر باشد باید هزینه بیشتری در قبال خرید آن ها پرداخت نمود.

موادی که در ساخت بدنه لپ تاپ های استوک Dell به کار گرفته می شوند به دو نوع پلاستیکی و فلزی تقسیم بندی می گردند که نوع پلاستیکی آن ها از استحکام کافی برخوردار نبوده و ممکن است در صورت ضربه، لپ تاپ را دچار مشکل نماید؛ اما دستگاه هایی که بدنه آن ها از فلز می باشد بسیار محکم هستند و در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان می دهند.

صفحه نمایش لپ تاپ های ارزان قیمت شرکت دل از محافظ چشم برخوردار نبوده و در صورتی که کاربران به مدت طولانی در معرض نمایشگر آن قرار بگیرند به چشم هایشان آسیبات جدی وارد می گردد؛ برای پیشگیری از صدمه به چشم ها باید از لپ تاپ های استوک با کیفیت و سطح بالای Dell استفاده نمود که نمایشگران دارای محافظ چشم می باشد.

نحوه خرید لپ تاپ استوک Dell

حالا که با لپ تاپ استوک Dell آشنایی پیدا کردید، درباره نحوه خرید آن ها باید بگوییم که این لپ تاپ ها در تمام فروشگاه های مرتبط فروش این محصولات در سراسر کشور به صورت حضوری و یا اینترنتی به عرضه می رسند.

خرید استثنائی انواع لپ تاپ استوک Dell با کمترین قیمت، به همراه ضمانت عودت وجه، تضمین اصالت کالا و ارسال به سراسر کشور از طریق فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ امکان پذیر خواهد بود.

فروشگاه آ.اس.پ یک مرکز فروش اینترنتی است که لپ تاپ استوک دل، مودم جیبی، قیمت PS4 و سایر کالاهای دیجیتالی را بدون واسطه با کمترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و خرید مفرح را برای آنان فراهم می آورد؛ به جهت خرید محصولات ذکر شده از این فروشگاه می توانید به سایت اینترنتی آن مراجعه کرده و پس از مشاهده مدل های مختلف، کالای مدنظر را سفارش دهید.

سخن پایانی

برای آن که بتوانید برترین لپ تاپ های استوک Dell را خریداری نمایید لازم است که با مطالعه، از اطلاعات مربوط به تمام مدل های این محصولات آگاهی پیدا کنید و با استناد بر داده های به دست آمده مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر درباره لپ تاپ استوک دل، خرید محصول و دریافت قیمت می توانید با شماره گیری شماره تلفن های مشخص شده در صفحه با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.