به گزارش پایگاه خبری نشان :

فال امروز متولدین فروردین ماه

شما و شریک زندگی تان در مورد نحوه گذراندن وقت تان یا بیرون رفتن با دوستانتان اختلاف نظر دارید. اگر هر دوی شما روز سختی داشته اید، احتمالاً اعصابتان خرد شده است و به هم می پرید. بهترین راه این است که آشتی کنید. یکی دو ساعت را با دوستانتان بگذرانید و سپس به خانه بیایید و استراحت کنید. بدین ترتیب هر دو طرف راضی می شوند. امروز هر دوی شما از رمانس زیبا و پاکی لذت می برید و فانتزی های محبوبتان تحقق می یابند. اگر برای اولین بار با کسی بیرون می روید، زمان خوبی را به صحبت در مورد موضوعات مختلف می گذرانید. هر دوی شما قطعاً می خواهید دوباره یکدیگر را ببینید.

فال امروز متولدین اردیبهشت ماه

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. اعمال ‌نظرهای مستبدانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید که خودشان برای سرنوشتی که در پیش‌رو دارند تصمیم بگیرند. احساس دلتنگی می‌کنید و دلتان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده ‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. تمرکز بیشتری در انجام کارها به‌خرج دهید و توانایی‌های‌ خود را چندین برابر کنید. در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  عشق زندگیتان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند.

فال امروز متولدین خرداد ماه

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بیگاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌ زندگیتان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست. امروز زمان مناسبی است تا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید.  فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندی‌های خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شده و از ایشان دلخور هستید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلخوری که از ایشان به دل گرفته‌اید را به باد فراموشی بسپارید.

فال تاروت امروز

فال امروز متولدین تیر ماه

امروز ممکن است به طور ناگهانی با بار اضافه ای مواجه شوید که توانی برای ادامه کارهایتان برای شما باقی نگذارد. شاید یک لحظه بخواهید خودتان را کنار بکشید و از زیر این همه مسئولیت شانه خالی کنید، ولی وجدانتان این اجازه را به شما نمی دهد. کمی دیگر تحمل کنید، به زودی این بار سبکتر خواهد شد و مسیر پیش رویتان نیز هموارتر خواهد گشت. امروز بیان نیازها و خواسته هایتان به نظرتان فکر خیلی خوبی می رسد تا این که یک نفر به طور کاملا غیر منتظره سعی می کند جلویتان را بگیرد.

فال امروز متولدین مرداد

 شما امروز خواهید توانست با مشکلات خود با اعتماد به نفس مواجه شوید؛ شاید دیگران شما را به داشتن اعتماد به نفس کاذب متهم کنند، ولی آنها کاملا در اشتباهند. پذیرفتن ترس ها و ضعف هایتان به شما کمک خواهد کرد تا شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته و از این دریای طوفانی نجات یافته و پیروز میدان شوید. فقط یادتان باشد که آنقدر سریع این وضعیت را فراموش نکنید که درس هایی که برایتان به همراه داشته است را به خوبی یاد نگیرید.

فال امروز متولدین شهریور

کارت ارابهکارت ارابه : امروز از طرفی دلتان می خواهد که به تفریح و خوشگذرانی بپردازید، از طرف دیگر هم مسائل معنوی برایتان اهمیتی تازه پیدا کرده اند و فکر می کنید نیاز شدیدی به پرداختن به آنها دارید. شما فکر می کنید که مجبور هستید یکی از این دو را انتخاب کنید و نمی توان تعادلی بین این دو رویکرد ایجاد کرد و این بحران شما را در مسیر سفری به دنیای درون و ضمیر ناخودآگاهتان قرار خواهد داد. چیزی که در این سفر به دست می آورید باعث خواهد شد که رضایت بیشتری نسبت به زندگی خود داشته باشید. 

فال امروز متولدین مهر

کارت پاپ : ایده آل های سطح بالایی که برای روابطتان در سر دارید خیلی وقت ها با واقعیت ارتباطتان مطابقت ندارد. امروز رسیدن به اهدافتان با توجه به این که یکی از نزدیکانتان ممکن است در راه موفقیتتان قرار بگیرد کار سختی به نظر می رسد. به جای این که تسلیم بی اعتمادی دیگران به خودتان شوید سر حرف خودتان بمانید و از استعدادهای خود استفاده کرده و در مورد هدایت وضعیت موجود تصمیم بگیرید.

فال امروز متولدین آبان

کارت برج : امروز پیدا کردن یک راه میانه، به ویژه در مورد کارها و فعالیت های معمول روزانه تان کار سختی خواهد بود. برخی چیزها هستند که دوست دارید در آنها تغییر و بهبود ایجاد کنید، ولی ترجیح می دهید که این کار را به مرور زمان انجام دهید. ولی برای این که بتوانید اثراتی طولانی مدت بدست بیاورید باید تغییراتی اساسی در عادت های روزمره خود ایجاد کنید. زیر و زبر کردن همه چیز، آن هم اینقدر ناگهانی کمی افراط آمیز به نظر می رسد، ولی نتایجی که در دراز مدت بدست خواهید آورد ارزش این کار را دارند. 

 فال امروز متولدین آذر

کارت امپراطور : شما معتقد هستید که در حال حاضر تنها راه ممکن برای این که بتوانید به جایی برسید این است که هدفی قابل دست یابی برای خودتان تعیین کرده و بدون توجه به آنچه دیگران فکر می کنند، با تمام وجود برای به دست آوردن آن تلاش کنید. با این همه بهتر است به جای آن که با کله شقی تمام روی نظرات خود پافشاری کنید به حرف های دیگران با دقت گوش کنید، شاید آنها بتوانند شما را از رفتن به مسیری اشتباه بازدارند.

فال امروز متولدین دی ماه

امروز روز حکومت عنصر آب است و شما این وضعیت را با امواج قدرتمند احساسات خود درک خواهید کرد. برخی از اعضای خانواده تان ممکن است ناراحتی هایی داشته باشند. شاید آنها به توجه و محبت شما نیاز داشته باشند، شاید هم فقط بخواهند آنها را حمایت کنید تا استقلال بیشتری را به دست بیاورند. برقراری تعادل در چنین شرایطی کار دشواری خواهد بود، اما هر کاری که از دستتان برمی آید را برای خوشحال کردن عزیزانتان انجام دهید. با این همه فراموش نکنید که نسبت به نیازهای خود و صد البته، وظایف و مسئولیت هایتان، کوتاهی نکنید. شما پیش از هر شخص دیگری مسئول زندگی خودتان هستید.

فال تاروت امروز

فال امروز متولدین بهمن ماه

امروز پولی که انتظارش را نداشته اید به یکباره به دستتان خواهد رسید و مایه ی خوشحالی شما و بقیه ی اهل خانه خواهد شد. شما به این فکر می کنید که ای کاش می توانستید همیشه همین قدر خوش شانس باشید. نگران نباشید، تمام نشانه ها حاکی از این هستند که این روند خوش شانسی و موفقیت برای مدتی ادامه خواهد یافت. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که در سرمایه گذاری هایتان دقت عمل بیشتری به خرج دهید. با این کار شانس موفقیت خود را بالاتر برده و از لحاظ مالی نیز احساس امنیت خواهید کرد. در هر صورت تمام روز به کار و پول فکر نکنید، از روز تعطیلتان لذت ببرید!

فال امروز متولدین اسفند ماه

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانیهایتان را کاهش دهید. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید. تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. صبح را با خستگی و کسالت شروع کرده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که با ادامه روز، انرژی بیشتری پیدا می‌کنید و شادی و نشاط، جایگزین خستگی و کسالت خواهد شد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از وی ندارید، امروز به دیدارتان می‌آید. دیدارها را با این دوست تازه کنید و از هم‌صحبتی با ایشان به آرامش برسید.