به گزارش پایگاه خبری نشان :

نگار جوکار متولد ۲۷ مهر سال ۱۳۷۷ است. در تهران و در خانواده ای ۵ نفری دیده چشم به جهان گشودنگار جوکار از سال 1394 فعالیت هنری خود را آغاز کرد. نگار جوکار با بازی در سریال ستایش به شهرت رسید. نگار جوکار با فیلم سینمایی غیر مجاز وارد سینما شد نگار جوکار بازیگر سریال ستایش۳ تصویری از خود و همسرش محسن کریمی بازیکن تیم استقلال را با ست آبی مشاهده می کنید

نگار جوکار

شروع فعالیت هنری نگار جوکار

نگار جوکار یکی از جدیدترین بازیگر ایرانی است . حسن یکتاپناه در فیلم سینمایی غیر مجاز تلاش کرده تا با استفاده از توانمندی های بازیگران با تجربه و مشهور مثل میلاد کی مرام و لیلا زارع از جوان های با استعداد مانند نگار جوکار نیز استفاده کند و به معرفی آن ها در قالب سینما بپردازد .

نگار جوکار در ستایش 3

نگار جوکار از بازیگران سریال ستایش 3 است. او در این سریال در نقش لیلا ایفای نقش میکند.

نقش آلاله در سریال در جستجوی آرامش

نگار جوکار در سریال در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی نیز در نقش آلاله بازی کرده است . در این فیلم بازیگران مشهوری نظیر مهدی هاشمی ، داریوش فرهنگ ، پژمان بازغی ، حدیث میرامینی ، کمند امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداخته اند .

این سریال در سال 96 از شبکه 5 سیما پخش شد و با استقبال نسبتا خوبه از سوی مخاطبان رو به رو شد .

نگار جوکار در فیلم سینمایی غیر مجاز

وی در فیلم غیر مجاز به کارگردانی حسن یکتاپناه در نقش شادی به ایفای نقش پرداخته است .

در این فیلم بازیگرانی همچون میلاد کی مرام ، لیلا زارع ، لوون هفتوان ، محمد رسول صفری ، وحید رحمتی ، امیر فرزام ، سنا حیدریان ، علی سیفی پور ، شیرین فرخنده نژاد ، آزیتا فیروزبخت ، محمد حسین عامری پویا - با حضور پریوش نظریه و معرفی یاسمن معاوی و نگار جوکار به ایفای نقش پرداخته اند .