به گزارش پایگاه خبری نشان :

ملکه گدایان جدیدترین سریال نمایش خانگی است که در آن باران کوثری در نقش افراد به عنوان سرکرده گدایان حضور دارد. ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است  بخش‌هایی از  سریال ملکه گدایان در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است .تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد ملکه گدایان را تا مدتی همان فصل دوم «مانکن» می‌دانستند؛ بیشتر به این دلیل که بخش زیادی از فرمول قبلی، یعنی فرزاد فرزین، را دوباره به عنوان بازیگر معرفی کرده بود

ملکه گدایان

خلاصه داستان ملکه گدایان

در خلاصه داستان این سریال جذاب شبکه نمایش خانگی می خوانیم که: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما… قسمت اول ملکه گدایان به زودی و تا چند روز دیگر پخش خواهد شد.

ملکه گدایان [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

ملکه گدایان چند قسمت است و چه روز‌هایی پخش می‌شود؟

ملکه گدایان در ۳۰ قسمت تهیه شده است و چهارشنبه‌ها از فیلیمو پخش می‌شود. این سریال مثل سریال انحصاری نماوا قرار بود آذرماه پخش شود، ولی انتشارش به دلایلی به تعویق افتاد. ملکه گدایان را در جنگ دو شبکه نمایش خانگی رقیب قورباغه می‌دانند. درواقع دو انحصاری نماوا و فیلیمو قرار است سرنخ را به دیگر محصولات شبکه نمایش خانگی برای رقابت دو پلتفرم پخش محتوای تصویری بدهند.

ملکه گدایان

تیتراژ ملکه گدایان

موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی خوانده شده‌است. این خواننده و ترانه‌سرا پیش از این، تیتراژ فیلم‌های سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند و «لاتاری» محمد حسین مهدویان را خوانده بود و ملکه گدایان اولین تجربه‌اش در خواندن تیتراژ یک سریال شبکه نمایش خانگی است.

 محمدرضا غفاری نیز ضمن بازی در این سریال چند قطعه آهنگ هم برای این سریال خوانده که گمانه زنی می شود برای نقشش در سریال باشد.

ملکه گدایان

باران کوثری در نقش افرا در سریال ملکه گدایان

باران کوثری در سریال ملکه گدایان در نقش دختری به نام افرا ظاهر شده که سرکرده گدایان است، اما خودش هم زیردست فردی به نام ملکه فعالیت می‌کند

باران کوثری در این سریال، نقش سرکرده گدایان را ایفا می‌کند. این اولین‌باری نیست که کوثری با گریمی متفاوت، نقشی پرچالش را برعهده می‌گیرد. پیش‌تر در فیلم‌های «خون‌بازی»، «روز سوم»، «کوچه بی‌نام» و «لانتوری» هم نقش‌هایی سخت و پرچالش را از او دیده بودیم.

او گریمی متفاوت دارد و با پوست تیره و ابروی شکسته، لباس‌هایی مشابه گدایان می‌پوشد و با صدای کلفتی مثل مرد‌ها صحبت می‌کند و لحن صحبت کردنش تندوتیز است و مدام دیگران را تهدید می‌کند.

تعطیلی «ملکه گدایان» به دلیل ابتلای بازیگران به کرونا

رحمان سیفی آزاد در این زمینه توضیح داد:عوامل تیم تولید برای اینکه لحظات خوبی را برای مخاطبان فراهم کنند در ساخت این سریال نهایت تلاش خودشان را کردند، اما خب ویروس کرونا آمد و ما کار را متوقف کردیم تا بهبودی حاصل شود و وضعیت مشخص شود تا برای ادامه کار برگردیم.

او درباره ی وضعیت سلامت بازیگران این مجموعه پس ابتلا به ویروس کرونا گفت:همه بازیگران بالاخره شرایط سختی را گذراندند و در حال گذراندن هستند. کرونا همه مراحلش سخت است. تقریبا در زمان های مختلف همکارانمان درگیر کرونا شدند و خوب شدند. امیدواریم شرایط دیگر همکارانمان هم بهتر شود و از خطر شدت بیماری عبور کنند. ما منتظر بهبودی شان هستیم و بیش از اینکه نگران وضعیت کار باشیم، نگران بهبودی عوامل و بازیگرانمان هستیم.

سیفی آزاد درباره ی ادامه روند ساخت سریال «ملکه گدایان»، با بیان اینکه بخش کمی از تولید باقی مانده است، خاطرنشان کرد:زمان زیادی برای پایان کار نداریم و درصد کمی باقی مانده است که امیدواریم با بهبودی عوامل، به اتمام برسد.

این تهیه کننده درباره ی دشواری ساخت پروژه ها در وضعیت کرونا نیز اظهار کرد:تولید در شرایط کرونا واقعا سخت است و کار آسانی نیست. بار روانی این بیماری در جامعه هست و به تبع روی عوامل پروژه هم حس می شود. عوامل در شرایط سختی کار می کنند و به همان نسبت با وجود رعایت پروتکل های بهداشتی، شرایط تولید سخت است. کرونا روی همه چیز تاثیر گذاشته؛ از زمان تصویربرداری تا موارد دیگر که خود اینها باعث جابه جا شدن هزینه ها هم شده است. اما دیده شدن کار و وجود مخاطبان وفادار، انگیزه مضاعفی را برای ما در ساخت «ملکه گدایان» ایجاد کرد که کار را با قوت بیشتری پیگیری کنیم. مخاطبان استقبال خوبی در این شرایط از سریال داشتند و همچنان منتظر پایان کار هستند.

سیفی آزاد که تجربه همکاری با تلویزیون و مدیریت گروه نمایش سیما را داشته است، در پاسخ به پرسشی درباره تفاوت ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی و تلویزیون، اظهار کرد:هر کدام به نوعی سختی خودشان را دارند و تولید در هر شرایطی سخت است؛ چرا که شرایط تولید در کشور ما شرایط لحظه ای است و هماهنگی دشوار است. هم هزینه ها بالاست و هم شرایط تولید دشوار است اما گاهی اوقات سختی ها در هر کدام از کارها می چربد. به هر صورت تولید محصول فرهنگی در ایران سخت است.

به گفته ی سیفی آزاد ساخت «ملکه گدایان» به مدت 12 روز است در شبکه نمایش خانگی متوقف شده تا عوامل بهبود پیدا کنند.

به گزارش ایسنا:پانته آ بهرام از بازیگران اصلی مجموعه «ملکه گدایان» که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، با بهتر شدن شرایطش مرخص شد و حالا مراحل درمان را در خانه سپری می کند.

آرمان درویش (بازیگر نقش البرز شمس) و رضا بهبودی دیگر بازیگر اصلی «ملکه گدایان» در نقش شبیر نیز طی روزهای گذشته به کرونا مبتلا شده بودند.

سیفی آزاد در پایان این گفت وگو از ساخت پروژه ای جدید پس از «ملکه گدایان» خبر داد و در این زمینه گفت:در حال بررسی هستیم و کار تا دو هفته دیگر به قطعیت می رسد.