به گزارش پایگاه خبری نشان :

سریال زخم کاری یک مجموعهٔ نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است سریال زخم کاری نخستین سریال ایرانی با حال و هوای جنایی و نوآر است که داستانی متفاوت را روایت می‌کند. سریال زخم کاری اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی [مکبث] نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است. قسمت هفتم سریال زخم کاری به دلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت ساترا توقیف شد. سریال زخم کاری در قسمت چهارم موفق شد رکورد بیشترین میزان دقیقه تماشا را در میان سریال‌های نمایش خانگی در یک روز بشکند.

دانلود قسمت هشتم سریال زخم کاری

سریال زخم کاری

خلاصهٔ داستان زخم کاری

در سریال زخم کاری جواد عزتی نقش مالکی را بازی می‌کند و سیاوش طهمورث نیز در نقش ریزآبادی ظاهر شده است و رعنا آزادی ور نقش سمیرا، همسر مالکی را بازی می‌کند.

مالکی از مدیران شرکتی موفق است که توسط نعمت ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است؛ را به حساب شرکت واریز کنند ولی …

رده‌بندی سنی زخم کاری

اولین سریال محمد حسین مهدویان که اقتباسی از کتاب بیست زخم کاری است، از روز جمعه ۱۴ خرداد با در نظر گرفتن رده‌بندی سنی ۱۵+ سال از فیلیمو پخش می‌شود. سایر قسمت‌های سریال زخم کاری، هر جمعه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شود.

سریال زخم کاری

سریال زخم کاری چند قسمت است؟

به نقل از تیم تولید، سریال زخم کاری محمد حسین مهدویان در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود.

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی؛ با هنرمندی کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور، مه‌یاس پازوکی.

سریال زخم کاری

سریال زخم کاری کی پخش می‌شود؟

سریال زخم کاری در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است و  قسمت اول این سریال  ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد و مخاطبان این مجموعه جمعه هر هفته ساعت ۲۰  می توانند قسمت جدید این سریال را از فیلیمو تماشا کنند.

چرایی پخش نشدن قسمت هفتم «زخم کاری»

 در پی اطلاع رسانی محمدحسین مهدویان کارگردان سریال «زخم کاری» در صفحه شخص خود که اعلام کرده بود به دلیل اصلاحیه‌های بیش از حد قسمت هفتم این سریال پخش نمی‌شود، علی سعد معاون کاربران ساترا مانند موارد مشابه گذشته به جای اطلاع‌رسانی رسمی از طریق روابط عمومی این سازمان، در یک رشته توئیت به ذکر دلایلی در این باره پرداخت.

سعد در این باره در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«در خصوص قسمت هفتم سریال زخم کاری جهت تنویر افکار عمومی:

اصلاحات در نظر گرفته شده توسط کارگزاری محتوایی در دو مرحله توسط گروه‌های مختلف تخصصی بررسی شد که نهایتاً با تایید ضرورت اعمال اصلاحات، پلتفرم ملزم به اجرای آن شد.

‌موارد اصلاحی از اواسط هفته به پلتفرم اعلام شده که زمان کافی برای اعمال آنها در اختیار عوامل تولید بوده است.

طرح عمومی نکات محتوایی اصلاح شده را در رسانه‌ها نقض غرض دانسته و به نوعی ترویج آنها میدانیم.

‌همانطور که قبلاً اشاره شده، اصالت دادن به “فرایندها” و عبور از رفتار و ملاک‌های سلیقه‌ای، محور حرکت ساترا است.

حقوق تضییع شده کاربران اگر ناشی از اهمال پلتفرم در اعمال اصلاحات در زمان مقرر باشد را در این مورد پیگیری و در طول هفته درباره آن تصمیم گیری می‌کنیم

مبنای جنجال پیاپی، به عنوان یک تکنیک بازاریابی را برای زیست بوم رسانه‌های صوت و تصویری کشور، مضر می‌دانیم

نکات فوق در حالیست که عزم ساترا در حمایت از پلتفرم‌ها و حتی تلاش آن برای پخش معدود تولیدات باقیمانده که قبلاً مجوز تولید از سایر نهادها گرفته‌اند علیرغم انتقادات فراوان و تحمیل هزینه‌های قابل توجه به ساترا، بر همگان آشکار و مبرهن گردیده است»سریال زخم کاری [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

پخش قسمت هفتم سریال زخم کاری با پنج روز تاخیر

 پس از رفع مشکل پیش آمده که منجر به تاخیر در عدم پخش این سریال شد، سرانجام با تعامل و گفتگوی دو طرف قسمت جدید این سریال با پنج روز تاخیر قرار است روز سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ از فیلیمو منتشر شود.

سریال «زخم کاری» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان جمعه‌ها از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود که قسمت هفتم این سریال به صورت ویژه روز سه شنبه در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد تا حقوق مصرف کننده نیز ضایع نشود.

تیم سازنده سریال ضمن تشکر از سعه صدر مخاطبان و همراهی رسانه‌های دیداری و شنیداری امیدوار است با مساعدت و همراهی ساترا پخش این سریال در زمان مقرر تداوم داشته باشد.

سریال «زخم کاری» پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی در سال ۱۴۰۰ است که توانسته است در مدت زمان پخش خود تا پایان قسمت ۶ مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند.

حجم ویدیو: 2.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59