به گزارش پایگاه خبری نشان :

سینا مهراد در 12 آذر ماه سال 1370 در تهران متولد شده سینا مهراد با نام واقعی سینا سهیلی پسر سعید سهیلی کارگردان و برادر ساعد سهیلی بازیگر کشورمان است که بازیگری را از دوران کودکی آغاز کرد .و نام هنری مهراد را برای خود انتخاب کرده. سینا مهراد با بازی در نقش حامد در سریال پدر بیش از پیش در میان مردم به محبوبیت و شهرت رسید. سینا مهراد مجرد بوده و ازدواج نکرده و میگوید فعلا تصمیمی برای ازدواج ندارم و میخواهم کار فیلمسازی کنم سینا مهراد در نمایی از  سریال جدید آقازاده در حرم امام رضا مشاهده می کنید:

سینا مهراد

فیلم های سینمایی سینا مهراد

1395 رفتن نوید محمودی

1395 زار نیما فراهی

1392 کلاشینکف سعید سهیلی

1390 پنجشنبه آخر ماه ماشا الله شاهمرادی زاده

1390 گشت ارشاد سعید سهیلی

1380 شب برهنه سعید سهیلیسینا مهراد

 

مجموعه های تلویزیونی سینا مهراد

1397 سریال پدر

1396 سایه بان برادران محمودی بازیگر حمید

1393 پرده نشین بهروز شعیبی

وقتی سینا مهراد تایید میشود

اگر از مخاطبان تلویزیون باشید حتما سریال پدر که چند شبی است از شبکه دو سیما در حال پخش است را دیده اید. سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با بازی مهدی سلطانی و لعیا زنگنه چند شبی است که مهمان خانه های مردم در شبکه دو سیما است.

سینا مهراد بازیگر نقش حامد پسر مهدی سلطانی در این سریال است که با نقشی متفاوت در این سریال جلوی دوربین رفت. بازیگر سریال سایه بان این بار در سریال پدر در نقش جوانی مومن و درستکار جلوی دوربین رفت و به بازی در مقابل ریحانه پارسا بازیگر جوان این سریال در نقش لیلا پرداخت.

سینا مهراد

سینا مهراد بازیگر سریال پدر

سینا مهراد 12 آذر 1370 متولد شد و از ساعد سهیلی برادرش 4 سال کوچکتر است و از دوران کودکی در فیلم های پدرش به ایفای نقش پرداخت.

ساعد ، سینا ، صبا و سارا فرزندان سعید سهیلی کارگردان سرشناس کشورمان هستند و سینا با نام هنری مهراد سالهاست که در عرصه سینما و تلویزیون مشغول فعالیت است.