به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است. مهدی طارمی در بازی های ملی تعداد گل های زیادی دارد. مهدی طارمی بازیکن پا به توپ فوتبال ایران است. مهدی طارمی برای تیم پوتور پرتغال بازی می کند. مهدی طارمی چند سال پیش شایعه رابطه اش با سحر قریشی منتشر شد.

مهدی طارمی

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی (۲۷ تیر ۱۳۷۱ - بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون عضو باشگاه الغرافه قطر می‌باشد. وی دو بار آقای گل لیگ ایران ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ شده‌است. وی سابقهٔ بازی در تیم ایرانجوان بوشهر، شاهین بوشهر و پرسپولیس را دارد.​

زندگی شخصی مهدی طارمی

مهدی طارمی جوان‌ترین عضو خانواده خود است. برادر بزرگتر او محمد است که وی نیز بازیکن فوتبال است و درحال حاضر در تیم ایرانجوان بوشهر توپ می‌زند. او با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و سردار آزمون، مرتضی پورعلی گنجی و محسن مسلمان روابط خوبی دارد.

حواشی مهدی طارمی

مهدی طارمی چندی پیش در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود که حسین ماهینی ، کاپیتان پرسپولیس ، به نحوی آن را بازتاب داد که هواداران پرسپولیسی متوجه شدند مهاجمشان قرار است به زودی ازدواج کند.

به دنبال این توئیت عده ای شایعه ازدواج طارمی با سحر قریشی ، بازیگر سینما و تلویزیون ، را مطرح کردند که در نهایت طارمی به این موضوع واکنش نشان داد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی و شقایق دلشاد

شقایق دلشاد شاخ اینستاگرامی پر حاشیه (البته خودش را بیشتر بازیگر می داند) برای ازدواج با مهدی طارمی بازیکن مشهور فوتبال شرط گذاشت. هر چند شنیده ها حاکی از آن است که این شایعه نیز به زودی رد خواهد شد.

شقایق دلشاد متولد ۲۰ خرداد ۱۳۶۷ در تهران، مدل و بازیگر است.او می گوید از بچگی عاشق بازیگری بودم و خیلی دوست داشتم بازیگر بشم و به همین علت دنبال این حرفه رفتم، مدل تبلیغاتی اسلامی و باحجاب هم هستم وتبلیغات بسیاری را هم انجام دادم.

شقایق دلشاد که چند نقش کوتاه و فرعی در چند سریال داشته حاشیه های زیادی را به همراه خود دارد . او ادعا می کند که نقش اول یک فیلم را که کارگردان اون در ازای آن رابطه نامشروع طلب می کرد را نپذیرفته است.

مدرک جهانی مدلینگ ! شقایق دلشاد شاخ مجازی و بازیگری که چند فیلم را به صورت نقش های فرعی بازی کرده است می گوید که بدن من از سوی سازمان های بین المللی برای فعالیت مدلینگ تاییدیه گرفته است و من یک مدل جهانی هستم که پیشنهاد های زیادی دارم. او مدتی قبل تر نیز بر سر بازیگر بودن یا شاخ اینستاگرامی بودن با یک مجری بحث و جداب کرد چرا که خودش را بازیگر تلویزیون می داند و منتقدان او می گویند نقش خاصی بازی نکرده است.

مهدی طارمی

ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی

در سال 96 عکس ها و ویدیوهایی از سحر قریشی و مهدی طارمی در امارات متحده عربی منتشر شد، هیچ یک از این دو چهره به این حواشی واکنشی نشان ندادند تا اینکه در سال 1398 امین فردین مدیر کانال یوتیوبی پشت پرده جزئیات رابطه این 2 چهره مشهور را فاش کرد و آنها مجبور شدند بگویند: با هم محرم بودیم.

البته تمام داستان به همین جا ختم نمی شود، امین فردین فاش کرد که سحر قریشی با ترفندهای مختلف چندین هزار دلار (نزدیک به 60 هزار دلار) از مهدی طارمی اخاذی کرده و این بازیکن فوتبال بخاطر سوء استفاده این بازیگر از احساسات او مستندات روابط شان را در اختیار برخی رسانه ها قرار داده است.

مهدی طارمی

سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند  و زمانی که رسانه ها برای یافتن حقیقت  سوال های از رابطه شان می پرسیدند. با تکذیب شدیدی از سوی این دو نفر رو به رو می شدند. اما این تکذیب ها زمانی به پایان رسید که فیلم دونفره شان در مرکزی خرید در قطر لو رفت. پس از انتشار این فیلم دیگر پنهان کاری برای آن ها فایده ای نداشت و تصمیم گرفتند رابطه شان را علنی کنند. پس از گذشت مدتی که حواشی رابطه آن ها کمرنگ تر شد یک روزنامه ورزشی خبری را افشا کرد که تعجب همگان را در پی داشت. روزنامه خبر ورشی نوشت که خانم بازیگر 50 هزار دلار از اقای فوتبالیست اخاذی کرده است!  همین باعث شد دوباره همه نگاه ها به سمت مهدی طارمی و سحر قریشی برود.

مهدی طارمی

ماجرای آشنایی و جدایی سحر قریشی و مهدی طارمی

این زوج در یک مراسم و مهمانی ویژه با یکدیگر آشنا شدند و خیلی زود رابطه آن ها  نزدیک و نزدیک تر شد  تا جایی که اوج حواشی رابطه آن ها در جشن تولد سحر قریشی بود. در این تولد آقای فوتبالیست کادویی گرانقیمت و به روایتی 50 میلیون تومانی برای ستاره سینما خرید و به عنوان هدیه تولد در حضور دوستانش به او داد تا خیلی ها باور کنند عاشق او شده است.