به گزارش پایگاه خبری نشان :

مریم معصومی بازیگر جوان کشورمان است. مریم معصومی سگ خانگی دارد. هرازگاهی فیلم هایی را مریم معصومی از سگش منتشر می کند. به تازگی فیلمی را مریم معصومی به اشتراک گذاشته از شناسنامه گرفتن برای سگش! این فیلم را از مریم معصومی ببینید.

سیمبا معصومی نام سگ مریم معصومی

مریم معصومی که علاقه بسیار زیادی به سگش دارد در تازه ترین اقدام خود برای او شناسنامه گرفته و اسمش را آقای سیمبا معصومی گذاشته است !

رونمایی مریم معصومی از شناسنامه سیمبا آنچنان بی حاشیه هم نبوده و کاربران زیادی از او انتقاد کرده اند. یکی از دلایل اصلی انتقاد مردم از رفتارهای مریم معصومی با سگش مخالفت او با ازدواج و تشکیل خانواده و از طرف دیگر حمایتش از نگهداری سگ و رسیدگی از او مانند بچه انسان است (افراط در علاقه به حیوانات همیشه باعث وجود حاشیه هایی می شود)

مریم معصومی : با کسی رابطه ندارم

خانم معصومی در یکی از مصاحبه های جنجالی خود عنوان کرد که بر خلاف تصور مردم که تصویر من را کنار هر مردی که می بینند می گویند با او رابطه دارد با کسی رابطه ندارم و قصد ازدواج هم ندارم و خسته شدم از بس عکس من را کنار افراد مختلف گذاشتند و گفتند عشق جدید مریم معصومی. جالب است بدانید مریم معصومی اخیرا اعلام کرده که در 15 سالگی عاشق شده بود و می خواست ازدواج کند ولی مادرش او را منصرف کرده است و از این اتفاق که ازدواج نکرده خوشحال است.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی در اسفندماه سال 1365 متولد شد، او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد. او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بود.

منبع : برخط نیوز