به گزارش پایگاه خبری نشان :

نفیسه روشن باز هم جنجالی شد. کاربری با انتشار یک تصویر اسکرین شات از دایرکت خود با نفیسه روشن (ادعای این کاربر تایید یا تکذیب نمی شود و ممکن است فتوشاپ باشد) ادعا می کند که خانم نفیسه روشن به او فحش ناموس داده است.

ظاهرا کاربری خطاب به نفیسه روشن بازیگر زن مشهور اعلام می کند که رفتارهای او دوگانه است و یک روز تصاویر انچنانی از خودش منتشر می کند که حجاب ندارد و روز بعد به سفر کربلا می رود همراه با چادر و این رفتار او صادقانه نیست و نفیسه روشن هم در پاسخ به او فحاشی می کند

نفیسه روشن

فحاشی نفیسه روشن

دلیل عصبانیت از دست نفیسه روشن چیست ؟

نفیسه روشن مدتی قبل اعلام کرد که طلاق گرفته است. البته این اعلام کردن به همین سادگی نبوده و مثل دنیا جهانبخت همراه با حاشیه های زیاد و بیمارستان رفتن و تهدید به خودکشی و ... بوده که باعث جنجال های زیادی شد. بعد از آن خانم روشن به افرادی اشاره کرد که باعث جدایی او از همسرش شده اند و آنها را دشمنان خودش خطاب کرد.

حالا بعد از آن همه جنجال به یکباره با حجاب شد و به کربلا سفر کرد که همین سفر او هم حاشیه های زیادی داشت. اما داستان پیچیده تر هم شد و در حین بازگشت از سفر کربلا با انتشار تصویر دست و حلقه ازدواجش متاهل شدن دوباره خودش را اعلام کرد و تا به امروز همسر جدیدش را معرفی نکرده است و می خواهد فعلا به صورت راز بماند.

نفیسه روشن

منبع: برخط نیوز