به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمدرضا گلزار سوژه شد. ویدیو منتشر شده از اجرای زنده محمدرضا گلزار بازیگر مشهور و البته خواننده نیز است. که در آن سوتی های زیادی دارد.محمدرضا گلزار چند سالی است که وارد خوانندگی شده است و البته محمدرضا گلزار از قدیم موزیسین بوده ولی خوانندگی را چند سالی است که آغاز کرده و استقبال بسیار زیادی از کنسرت های محمدرضا گلزار می شود

گاف جدید محمدرضا گلزار در کنسرت

دشمنان محمدرضا گلزار در خوانندگی

وقتی محمدرضا گلزار وارد خوانندگی شد و خب به دلیل شهرت بسیار زیادش کنسرت های او با استقبال بسیار زیادی رو به رو شد دشمنان او (خوانندگان) هم زیاد شد. دلیل ان مشخص است که تهیه کنندگان موسیقی دوست دارند با خواننده ای کار کنند که مردم استقبال بیشتری از او می کنند و به همین دلیل محمدرضا گلزار سالن های بیشتر و بهتری را در اختیار داشت و امکانات برای او بسیج شده بود.حتی چند خواننده مشهور در مصاحبه های خود رک و با صراحت از خوانندگی محمدرضا گلزار انتقاد کرده اند.

او در اکثر مصاحبه هایش به دلایلی که وضع مالی خوبی دارد اشاره می کند و از سختی کشیدن هایی که باعث این پیشرفت ها شده صحبت می کند. البته برخی از رفتارهای او مثلا فیلم منتشر کردن از خریدهایش با انتقاد جدی مردم و برچسب فخر فروشی رو به رو می شود. اخیرا پیج اینستاگرام محمدرضا گلزار به 11 میلیون فالوور رسیده است : با تمام حاشیه هایش حالا 11 میلیونی شدن در اینستاگرام را جشن می گیرد. از خواستگار گرفته تا طرفدار دو آتیشه یا دشمن ! همگی دست به دست هم داده اند تا محمدرضا گلزار به 11 میلیون فالوور در اینستاگرام برسد (همینجا اشاره ای کنیم به دنیا جهانبخت فقید که 13 میلیون فالوور دارد، زنده باد حاشیه!)

محمدرضا گلزار 

منبع: برخط نیوز