به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار الماس حیدری: تقریبا روزی نیست بهنوش بختیاری پست و استوری در اینستاگرام خود منتشر نکند. بهنوش بختیاری به نظر می رسد روی درآمد اینستاگرامی خود هم حساب زیادی باز کرده و بهنوش بختیاری با همکاری مدیربرنامه اش به طور پیوسته پست و استوری تبلیغاتی برای فالوورهای خو منتشر می کند.بهنوش بختیاری در جدیدترین پستی هم که منتشر کرده از الگویش رونمایی کرد

علاقه بهنوش بختیاری به این آقا

بهنوش بختیاری

بهنوش خانم کیتی پری خواننده پرطرفدار آمریکایی را الگوی خود معرفی کرد و نوشت:

عشق من کیتی پری…سبک و مدلش و اوریجینال بودن شخصیت و‌هنرش رو خیلی دوس دارم.

البته بهنوش بختیاری چندی پیش هم از کراش دوران جوانی ش پرده برداشته بود. او در متن اینستاگرامی از کراش داشتن روی علی پهلوان و محمد رضا گلزار و و سیاوش شمس در دوره نوجوانی گفت.

 بختیاری نوشته بود:

 کراش دوران نوجوانیم البته بعد از سیاوش شمس آقای علی پهلوان بود.

  هر جا هستن سلامت باشن.

 البته الان که داداشی هستن و اگه بدونم کی این واژه داداشیو مد کرد دست به توجیهش حرف نداشته

 امیدوارم همسرجان خواب باشه و این پست رو نبینه

بهنوش بختیاری از هنرمندانی است که کار خیر می کند اما تا آن را در بوق و کَرنا نکند ول کن ماجرا نیست. از طرفی هم تبلیغات بی امان خانم بازیگر مخاطبانش را خسته کرده و دیگر خیلی ها دید خوبی نسبت به او ندارند. وی از علاقه مندان فیلتر اینستایی و در کل فتوشاپ های پلنگ طور است

بهنوش بختیاری

 

شایعه طلاق بهنوش بختیاری

در مصاحبه ای از بهنوش بختیاری پرسیده شد که آیا شایعه طلاق شما صحت دارد؟ بهنوش بختیاری پاسخ داد: این شایعه زشت را شنیده ام. خیر من مدت ۹ سال است زندگی مشترک دارم و خیلی هم از زندگی ام راضی هستم. قصد جدایی از همسرم ندارم. او از علت این شایعه سازی می‌گوید: وقتی همسر و همراه یک بازیگر در کنارش نباشد متاسفانه از این شایعات پیش میاید. همسر بنده به دلیل اعتقادات و طرز تفکرش مایل نیست تصویرش جایی منتشر شود  و این موضوع از روز اول ازدواج مان هم بوده و چیز جدیدی نیست.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری می‌گوید به پیشنهاد پسر خاله دوستم شقایق که بازیگر تئاتر بود در کلاس های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کردم و آنجا بود که فهمیدم دنیای من، دنیای هنر است. در آن کلاس ها با نگار عابدی، سحر صباغ سرشت، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودم.

بهنوش بختیاری در دوران دانشجویی

بهنوش بختیاری: در زمانی که دانشجو بودم اوایل خرید و فروش قطعات کامپیوتر می کردم بعد فروشنده عمده لنزهای رنگی چشم شدم و سپس بعنوان منشی آموزشگاه کنکور بودم. آن زمان خیلی به کتاب علاقه داشتم.

بیزنس‌‌های بهنوش بختیاری

- به عنوان مدیر توسعه برند چرم پاندورا وارد عرصه صنعت کشور شده است.

- یک سالن زیبایی بنام تیارا دارد.

- صاحب امتیاز مجله دیده بان می باشد.

- مالک برند طلا و جواهر روجا گالری می باشد

بهنوش بختیاری

جراحی زیبایی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در سن ۱۹ سالگی عمل زیبایی بینی انجام داد او از عمل بینی و پشیمانی‌اش از این تصمیم می‌‌گوید: در تب و تاب جوانی بودم بینی ام را عمل کردم، آن موقع دوست داشتم بینی سر بالا داشته باشم البته آن زمان هنوز بازیگر نبودم و الان پشیمانم.

منبع: شایانیوز