به گزارش پایگاه خبری نشان :

نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت 1361 در تهران است. نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون است. نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است پدر نفیسه روشن مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد. نفیسه روشن عکس دست کبود خود را نیز منتشر کرد.

نفیسه روشن از همسرش کتک خورد

نفیسه روشن ، بازیگر سینما و تلویزیون این بار با انتشار عکسی همه را شوکه کرد. او که آوازه های عشقش همه فضای مجازی را پر  کرده  بود این بار عکسی را در صفحه اینستاگرامش گذاشت که ذهن همه را درگیر خودش کرد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن

او در ابتدا نوشت: می توانم از رسانه ام ، از صفحه ام بپرسم؟؟؟ آیا پزشکی قانونی واقعا پیگیری می کنه یا نه؟؟؟؟

حرف دل نفیسه روشن

این نوشته برای مخاطبان نامفهوم بود تا این که ساعتی بعد عکس دست زخمی و کبود خود را در  فضای مجازی منتشر کرد و درباره خشونت علیه زنان صحبت کرد. این اتفاقات درحالی است که چندی پیش تر از آن از ازدواج و عشقش سخن گفته بود و عکس حلقه ای را در فضای مجازی منتشر کرد و حال عکس دست زخمی این بازیگر همه را شوکه کرد. اکثر مخاطبان بر این باور بودند که همسر جدیدش ، او را مورد ضرب و شتم قرار داده است اما تمام این ها فرضیات مخطبان است  ، نفیسه روشن هم به هیچ کدام از آن ها پاسخی نداده و توضیح دیگری نیز نداده است.

همه این شبهات تا زمانی ایشان توضیحی در این باره ندهد، ادامه دارد . البته بدن فندک هم کنار دست این خانم بازیگر از چشم مخاطبان دور نماند و برخی در این باورند او به خاطر شرایط و مشکلاتش به مصرف مواد مخدر روی آورده است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن

نفیسه روشن : غلط میکنه کسی بخواهد من را قضاوت کند

نفیسه روشن در واکنش به قضاوت هایی که درباره طلاق گرفتنش می شد در یک ویدیو به تندی صحبت کرد و برخی از مردم را که در صفحه او بودند مورد فحاشی قرار داد. نمی خواهیم از برخی از کاربران که واقعا ادب را رعایت نمی کنند دفاع کنیم ولی نفیسه روشن بازیگر تلویزیون حالا به لطف حاشیه هایی که ایجاد کرده طرفداران میلیون دارد و در حال کسب درآمد و همانطور که دیدید فحاشی به مردم است. بیشتر حاشیه هایی که برای نفیسه روشن اتفاق افتاده از جرقه ای بوده که خودش ایجاد کرده یعنی اول درباره طلاق و زندگی شخصی خودش لایوهایی را در اینستاگرام گذاشت و حرف های جنجالی را مطرح کرد سپس موجی از حاشیه به سمت او روانه شد که همین نکته باعث می شود مردم همیشه به او بگویند این حاشیه ها را برای خودنمایی ایجاد می کند و خودش کاملا راضی است.

نفیسه روشن

کسب درآمد نفیسه روشن از اینستاگرام

به لطف حاشیه هایی که خانم نفیسه روشن بعد از طلاق داشته حالا او به جمع میلیونی های اینستاگرام پیوسته و درامد خوبی می تواند از صفحه خود داشته باشد. او هم مانند بازیگران زن (بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، فریبا نادری و ....) اقدام به کسب درآمد از صفحه خود می کند و در تبلیغات مختلف به عنوان مدل شرکت دارد. خانم روشن پس از جنجال های زیادی که بر سر طلاق خود داشت و این مدت حاشیه های فراوانی که به وجود آورد بعد از برگشتن از سفر کربلا اعلام کرد که دوباره ازدواج کرده است. جالب اینجاست که او هم همسر جدیدش را حاجی خطاب می کند و احتمالا باید مانند خانم بهاره رهنما شاهد متولد شدن زوج جدیدی در اینستاگرام با ترکیب حاجی باشیم

نفیسه روشن

ازدواج جنجالی نفیسه روشن

نفیسه روشن این روزها حال و هوای دیگری دارد به دلیل اینکه بعد از برگشت از سفر کربلا خبر ازدواج مجددش را اعلام نمود تا مانند بهاره رهنما به کمپین حاجی ها بپیوندد (از این رو می گوییم کمپین حاجی چون نفیسه روشن هم شوهر جدیدش را حاجی خطاب می کند - ماننده بهاره رهنما). او با سفر به کربلا حاشیه های زیادی را به وحود آورده بود ولی دقیقا بعد از برگشت از سفر با اعلام ازدواجش دوباره تیتر یک حاشیه ها شد. نفیسه روشن در اظهار نظری عجیب تر ازدواجش را عاشق شدن دوباره (به یک نفر) اعلام کرده. با اینکه او نام شوهرش را فاش نکرده است ولی احتمالا یا عشق سابق قبل از ازدواجش است و یا همسر قبلی اش که طلاق گرفته دوباره برگشته است ! نکته بسیار جالب استفاده از ایموجی های هواپیما در پیام های اوست و تصویری که با یک قلب از یک هواپیمای خاص نشان داد که احتمال می رود همسر او خلبان است !

نفیسه روشن

منبع : برخط نیوز