به گزارش پایگاه خبری نشان :

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد. همسر سپهر حیدری همچنین به مردمی که به او فحاشی می کنند واکنش نشان داد.  همسر سپهر حیدری فیلم های بسیاری را در فضای مجازی منتشر می کند. همسر سپهر حیدری اخیرا فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که حاشیه های زیادی در اینستاگرام به پا کرده نمایی از برج فوق لوکسی که در آن زندگی می کنند و استخر آن را نمایش داد

ژست زن سپهر حیدری

سپهر حیدری

آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن مشهور فوتبال (سابق) تیم پرسپولیس به دلیل نمایش هایی که از زندگی لاکچری شان در دبی دارد حاشیه های زیادی را ایجاد کرده که یکی از خفن ترین آن جشن تولد لاکچری در قایق لاکچری تفریحی بود که سر و صداهای زیادی به پا کرد.

استخر لوکس زن سپهر حیدری

زن سپهر حیدری کیست؟

همسر سپهر حیدری به دلیل اینکه به تازگی شاخ اینستاگرام شده و تا قبل از آن چهره مشهوری نبوده است اطلاعات زیادی در دسترس ندارد و فقط یک سری مطالب تایید نشده درباره شغل های سابق او و همچنین فعالیت های ورزشی او مطرح می شود. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد

سپهر حیدری

ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند. سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

همسر سپهر حیدری

سپهر حیدری

حاشیه های همسران ورزشکاران در دبی

به نظر می رسد در آینده شاهد همسران بیشتری از ورزشکاران ایرانی در دبی و حاشیه های آنها باشیم. آرام جوینده همسر سپهر حیدری و ستاره معصومی همسر مهدی قائدی هر دو همسران فوتبالیست های مشهور هستند و هر دو هم در دبی زندگی می کنند و سبک زندگی شبیه به یکدیگر دارند. چهره جنجالی اینستاگرام فوتبالی ها (بعد از بانو ستاره معصومی بزرگ همسر مهدی قائدی) است. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد

سپهر حیدری

ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند. سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است. آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

سپهر حیدری همسر آرام جوینده کیست ؟ سپهر حیدری فرزند سیاوش حیدری مربی فوتبال متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان است. سپهر حیدری در تیمهای ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان سابقه بازی دارد. سپهر حیدری به خصوص بخاطر بازی درخشان و همچنین گل قهرمانی در بازی پایانی لیگ برتر هفتم در مقابل سپاهان باعث محبوبیت وی در بین هوادارانش شده است.سپهر حیدری همسرش آرام جوینده تکواندوکار است و دو پسر نیز دارد .عکس های سپهر حیدری و همسرش معمولا در شبکه های اجتماعی پربازدید می شود

سپهر حیدری

آرام جوینده اخیرا در شبکه های اجتماعی فعال شده و مشغول بلاگری است. البته برخی تصاویر و ویدیوهایی که او از زندگی لوکس خود در دبی منتشر می کند حاشیه هایی را در پی داشته است

او را با ستاره معصومی همسر جنجالی تر مهدی قائدی مقایسه می کنند چرا که هر دو در دبی هستند و هر روز از زندگی لاکچری خودشان رونمایی می کنند :  جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد.

آرام جوینده همسر زیبا و خوش استایل و البته دهه هفتادی سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس است که همیشه تیپ و پوشش او باعث نظرات توهین آمیز کاربران می شود

​این زوج جوان چند سالی می شود که ازدواج کرده اند و صاحب دو فرزند به نام های دیاکو و آروکو نیز هستند. آرام جوینده چهره ای کاملا عملی و غیرطبیعی دارد. وی تکواندوکار است و این موضوع را از فرم بدن و استایلش هم به راحتی می توان فهمید.

جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه‌ الهیه‌، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد. ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند.

سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.

نحوه آشنایی و عاشقی سپهر حیدری

سپهر حیدری

سپهر حیدری

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

آرام جوینده : دوست ندارید فالو نکنید

آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

حواشی زایمان آرام جوینده

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگه دارد.

منبع : طرفداری