به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی طارمی از فوتبالیست های جوان و حرفه ای کشورمان است. تلاش و تمرکز مهدی طارمی بر فوتبالش موجب شد که او در جهان و پورتو پرتغال بدرخشد. البته حواشی مهدی طارمی هم مانند بسیاری از سلبریتی ها کم نیست. در ادامه با جزئیات حواشی مهدی طارمی آشنا شوید. فیلمی از مهدی طارمی  و سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد.

عکس مهدی طارمی

مهدی طارمی

سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند و زمانی که رسانه ها برای یافتن حقیقت سوال های از رابطه شان می پرسیدند.

فوق ستاره تیم ملی ایران در مصاحبه لایو خود در اینستاگرام برای اولین بار از پشت پرده عکس های خود با سحر قریشی گفت و اعلام کرد در یک رابطه جدید و به فکر ازدواج است.

سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند و زمانی که رسانه ها برای یافتن حقیقت سوال های از رابطه شان می پرسیدند

مهدی طارمی در کنار سحر قریشی

سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند و زمانی که رسانه ها برای یافتن حقیقت سوال های از رابطه شان می پرسیدند. با تکذیب شدیدی از سوی این دو نفر رو به رو می شدند. اما این تکذیب ها زمانی به پایان رسید که فیلم دونفره شان در مرکزی خرید در قطر لو رفت. پس از انتشار این فیلم دیگر پنهان کاری برای آن ها فایده ای نداشت و تصمیم گرفتند رابطه شان را علنی کنند. پس از گذشت مدتی که حواشی رابطه آن ها کمرنگ تر شد یک روزنامه ورزشی خبری را افشا کرد که تعجب همگان را در پی داشت. روزنامه خبر ورشی نوشت که خانم بازیگر 50 هزار دلار از اقای فوتبالیست اخاذی کرده است! همین باعث شد دوباره همه نگاه ها به سمت مهدی طارمی و سحر قریشی برود.

انتشار عکس های دو نفر آن ها که در آتلیه در کنار هم گرفته بودند موضوع رابطه انها را کاملا رسانه ای کرد. همین زمزمه ازدواج این زوج را در رسانه ها قوت داد.

مهدی طارمی

ماجرای آشنایی و جدایی سحر قریشی و مهدی طارمی

این زوج در یک مراسم و مهمانی ویژه با یکدیگر آشنا شدند و خیلی زود رابطه آن ها نزدیک و نزدیک تر شد تا جایی که اوج حواشی رابطه آن ها در جشن تولد سحر قریشی بود. در این تولد آقای فوتبالیست کادویی گرانقیمت و به روایتی 50 میلیون تومانی برای ستاره سینما خرید و به عنوان هدیه تولد در حضور دوستانش به او داد تا خیلی ها باور کنند عاشق او شده است.

بعد از گذشت چند صباحی از گرم شدن رابطه آن ها زمزمه اقدام خواستگاری و ازدواج دائمی سحر قریشی و مهدی طارمی در رسانه ها پیچید .هرچند این دو سلبریتی در خصوص ماجرای ازدواجشان تا به امروز سکوت کرده بودند ولی سحر قریشی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش (که البته خیلی زود آن را حذف کرد) به شایعات قوت بخشیده بود. در این عکس سحر قریشی انگشتری به دست دارد که مشابه آن را پیشتر در دست مهدی طارمی دیده بودیم

مهدی طارمی

این در حالی بود که شنیده می شد آقای فوتبالیست و خانم بازیگر با یکدیگر عقد موقت بسته اند و به راحتی در همه جا کنار یکدیگر حاضر می شدند. این دو سلبریتی عاشق از حلقه نامزدی خود نیز رونمایی کردند. اما هیچ یک از اقدامات آن ها جایی به ثبت قانونی نرسیده بود. گویا فوتبالیست ملی پوش که از خواستگاری و ازدواج دائمی با هنرپیشه معروف به دلیل مخالفت خانواده و مادر نا امید شده راه دیگری در پیش گرفت.

دنیای سلبریتی ها با تمام پستی ها و بلندی های آن ها میان دوربین قرار دارد و آنان باید بدانند که چه اقدامی انجام می دهند. داستان عاشقانه این دو زوج هم با تمام بی معرفتی ها به پایان رسید و مهدی طارمی با اقدام عجیب خود تیر خلاص را به این رابطه زد.

افت مهدی طارمی

اوجوگو در گزارش اختصاصی خود نوشت که راه حل طارمی برای بازگشت به مسیر گلزنی این است که نباید خیلی این اوضاع را سخت بگیرد. این رسانه با استفاده از نظرهای کارشناسان خود مدعی شد که شاید «تلاش بی اندازه برای گلزنی» باعث این اتفاق شده است. دومینگوس و هوگو آلمیدا، ستاره‌های اسبق پورتو در این خصوص گفتند که نباید فشار حداکثری روی طارمی ایجاد شود زیرا این اتفاق خیانت به بازی اوست

طارمی در این مدت با اینکه گل نزده ولی در پورتو نقشی اساسی ایفا کرده است. عدم گلزنی او باعث شده که اهمیت این بازیکن نادیده گرفته شود و فشاری بی حد و حصر روی دوش او تلمبار شود. او اکنون بیشترین زمانی است که برای باشگاه پرتغالی گلزنی نکرده و همین عامل باعث شده تا فشاری روی او سنگینی کند که باید در این بازی‌ها گلزنی کند.

ستاره کشورمان در این 8 بازی با اینکه گل نزده ولی توانسته 5 پاس گل بدهد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پورتو شناخته شود. او البته یک بار شانس گلزنی داشت ولی با یک کار شگفت‌انگیز، پنالتی خود را به فرانسیسکو کونسیسائو بخشید تا همدلی و همبستگی تیم پورتو را به وضوح نشان دهد. این کار او البته با واکنش سرمربی تیم و بازیکن همراه شد و اتفاق جالبی را در پی داشت.

نکته جالب توجه دیگر این است که طارمی در این 8 بازی، میانگین 80 دقیقه در زمین حضور داشته و توانسته جزو بازیکن اساسی کونسیسائو نام گیرد. او زوج خوبی با «اوانیلسون» تشکیل داده و حرکات او باعث شده تا فضای مناسبی برای دیگر بازیکنان مثل لوئیز دیاز و اوتاویو بدست آید.

تیم پورتو اکنون با راهیابی به لیگ اروپا این شانس را دارد تا به مراحل پایانی این رقابت برسد. پورتو 2 بار در سال‌های 2003 و 2011 قهرمان این رقابت شده و حالا می‌خواهد با اینکه نتوانسته راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شود، ولی بتواند دوباره فاتح این رقابت شود. برای این کار چشم امید هواداران به ساق‌های ستاره‌هایی چون لوئیز دیاز، طارمی و دیگر بازیکنان دوخته شده تا این تیم به مراحل پایانی لیگ اروپا برسد. دوشنبه قرعه کشی این رقابت نیز برگزار می‌شود و پورتو حریف خود را خواهد شناخت.

پورتو بامداد دوشنبه دیدار سخت مقابل براگا دارد و باید دید مقابل تیم رده چهارمی پرتغال چه نمایشی از خود نشان می دهد. پورتو رقابتی مهم با بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در این فصل دارد و می‌خواهد بتواند با پیشی از تیم‌های پایتخت پس از 2 سال، قهرمان دوباره پرتغال نام گیرد.

منبع: گل کوچیک