به گزارش پایگاه خبری نشان :

فال تاروت یکی از قدیمی ترین روش های پیشگویی در زمان قدیم است . فال تاروت در زمان های قدیم مورد توجه اشرافیان قرار میگرفت . فال تاروت به عنوان روش پیشگویی الهام بخشی از خواندن طریق کارت ها و خواندن ورق ها انجام میشود . یکی از پر هزینه ترین فال ها ، فال تاروت به شمار میاید . در ادامه فال تاروت متولدین هر ماه را باهم میخوانیم .

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

توضیح :

وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت​

توضیح :

دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می گردد. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر گردد. گرچه این کارت شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته است و نمایانگر آنست که به سوی یک دوره ی مثبت تری از زندگی در حرکت هستید. سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید.

هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب مساعد است.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد​

توضیح :

پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

فال تاروت روزانه متولدین تیر​

توضیح :

نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.

در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

فال تاروت روزانه متولدین مرداد​

توضیح :

زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

توضیح :

در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

فال تاروت روزانه متولدین مهر

توضیح :

حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.

بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

فال تاروت

فال تاروت روزانه متولدین آبان

توضیح :

شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

فال تاروت روزانه متولدین آذر​

توضیح :

شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

فال تاروت روزانه متولدین دی

توضیح :

تنهایی خود را بپذیرید! هم اکنون زمانی است که نیاز به سکوت و انزوا دارید تا حقایق عمیق تری را در قلب خود بیابید. مدتی از زندگی روزانه کناره گیری کنید تا بتوانید ضمیر درونی خود را بیدار و فعال سازید. با اشخاصی که شما را درک نمی کنند و ترجیح می دهند که نسبت به شما تکبرورزی نمایند خودتان را مرتبط نسازید. بلکه با اشخاصی که در یک راه مشترک با شما گام برمی دارند همراهی و همدلی کنید. اگر قرار است یک مربی یا راهنمای خردمندی را ملاقات کنید با تواضع به سوی او بروید!

فال تاروت روزانه متولدین بهمن​

توضیح :

موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.

فال تاروت

فال تاروت روزانه متولدین اسفند​

توضیح :

لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.

از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.