به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ محمدحسن خلجی از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۷۰ محور قزوین – زنجان خبر داد.

وی گفت: در این سانحه  راننده در دم فوت کرده و چهار سرنشین خودرو هم به جهت جراحات وارده از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که عیادت از مصدومان حاکی از حال عمومی نسبتا خوب است.

خلجی تصریح کرد: کروکی ترسیمی افسر کارشناس علت تامه تصادف را عدم توجه به جلو به خاطر خواب آلودگی راننده گزارش کرده که انحراف راننده به طرفین و نهایتا برخورد شدید با "نیوجرسی‌های" بین معابر منجر به واژگونی خودرو  و بروز سانحه شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در ادامه از مرگ دختر بچه هشت ساله بر اثر دنده عقب غیرضروری سواری دنا و تصادف با کامیونت بادیسان خبر داد.

وی گفت: ساعاتی پیش گزارش تصادف یک دستگاه سواری دنا با یک دستگاه کامیونت بادیسان در کیلومتر ۸۰ اتوبان زنجان – قزوین گزارش و بلافاصله و احد گشت به محور اعزام شد.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه تصادف مرگ یک نفرسرنشین و جراحت راننده و سرنشین دیگر دنا تائید شد که مراتب انتقال مصدومان از طریق اورژانس انجام و کروکی توسط افسر کارشناس ترسیم شد.

خلجی تصریح کرد: گزارش اولیه؛ علت تامه این تصادف را حرکت دنده عقب غیرضروری راننده دنا در اتوبان گزارش کرده که از ناحیه عقب با کامیونت بادیسان برخورد و منجر به مرگ سرنشین صندلی عقب دنا که یک کودک هشت ساله بود شده است.

منبع: ایسنا