به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

اگر از امنیت منزل و شرکت خود نگران هستید همین امروز اقدام به نصب دوربین مدار بسته کنید

یکی از محل‌هایی که  می بایست حتما دوربین مداربسته برای آن نصب شود منزل و محل سکونت شما می باشد .  کافیست به اتفاقات اطراف خود کمی دقیق تر نگاه کنید تا متوجه شوید که دزدان در زمانی که شما در منزل حضور ندارید اقدام به سرقت منزل شما و اسباب اساسی شما می نماید .

 با وجود نصب یک با چند دوربین مدار بسته مناسب  در منزل  شما ، این قابلیت را دارید که از طریق اینترنت و از راه دور بتواند به صورت زنده تمامی دوربین های مداربسته نصب شده در منزل خود را مشاهده نمایید و در صورت رخداد یک دزدی بتوانید به راحتی تصویر دزد مربوطه را ضبط نمایید و جهت اقدامات بعدی از این تصویر استفاده نمایید .

 در صورتی که  قصد نصب دوربین مدار بسته در شهر تهران را برای منزل خود دارید  کافیست با متخصصین  فنی  شرکت چشمان بیدار تماس حاصل فرمایید  و تکنسین نصب دوربین ما  در اسرع وقت جهت بازبینی و مشاوره  فنی در محل محل شما حاضر می شود. شرکت چشمان بیدار آریا  با دارا بودن  چندین تیم تخصصی در حوزه نصب دوربین مداربسته آماده ارائه خدمات فنی در حوزه دوربین مداربسته می باشد .شرکت ما دارای تجربه بیش از ۲۰۰۰ نمونه نصب دوربین مداربسته موفق  در انواع شرایط گوناگون  در شهر تهران و سایر استانهای کشور می باشد.

خدمات نصب دوربین مدار بسته

 

برای نصب دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید:

ثابت :   02166762388

همراه : ۰۹۱۲۷۳۵۷۶۳۱

 

نصب دوربین مدار بسته چگونه انجام می شود؟

نصب دوربین مدار بسته  به انجام عملیات اجرای دوربین مدار بسته و تحویل آن به  کارفرمای مربوطه می باشد ، دوربین مداربسته نیازمند اجرای برخی از الزامات و نیازمندی‌های مخصوص به خود آن پروژه می باشد .

برخی از پروژه ها بنا به الزاماتی که دارند و فراخور شرایط محل نصب دوربین مدار بسته،  قیمت های گوناگون و شرایط نصب گوناگون ایجاد می کنند ، پس بنابراین در صورتی که نیاز به نصب دوربین مدار در محل خود دارید لازم است که حتماً از شرکتهای متخصص در حوزه نصب دوربین مدار بسته که دارای تجربه کار مناسب میباشند ، تماس بگیرید.

 

نحوه نصب دقیق دوربین مدار بسته

 

برای نصب دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید:

ثابت :   02166762388

همراه : ۰۹۱۲۷۳۵۷۶۳۱

 

 

نصب دوربین مداربسته در کارخانه

نصب دوربین مداربسته در کارخانه  به واسطه وجود وسایل و تجهیزات گران قیمت و همچنین محصولات شما که دارای ارزش افزوده برای شما هستند بسیار حائز اهمیت می باشد .

با توجه به شرایطی  که در کارخانه ها و محیطهای صنعتی حاکم است می بایست از دوربین های مداربسته مخصوص که دارای قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی نسبت به دوربین های مدار بسته خانگی و اداری می باشند را استفاده نمود .

 

دوربینی که در کارخانه ها نصب می شود باید شرایط زیر را داشته باشند:

1)کیفیت و وضوح بالای تصویر

2) عدم وجود نقاط کور در تصاویرنمایشی در  دوربین

3) نبود هر گونه نویز و پارازیت در تصویر دوربین

 یکی از تخصص های شرکت چشمان بیدار آریا نصب دوربین مداربسته در محیط های صنعتی و کارخانه ها می باشد . شرکت ما در شهرک های صنعتی چهاردانگه ، علی آباد قاجار ، شمس آباد و.... و همچنین در کارگاههای کوچک و بزرگ دیگری نیز سابقه نصب دوربین مداربسته را نیز دارا می باشد در صورتی که شما هم میخاهید امنیت شرکت خود را تامین کنید فقط کافیست با متخصصین ما تماس حاصل فرمائید.

نصب دوربین مدار بسته در کارخانه

 

برای نصب دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید:

ثابت :   02166762388

همراه : ۰۹۱۲۷۳۵۷۶۳۱

 

نصب دوربین مداربسته در مغازه

با توجه به دستورات جدید اداره اماکن تمامی  مغازه ها و اماکن تجاری لازم است که  حتما دوربین مداربسته در آنها نصب شود ،  نصب دوربین مداربسته در مغازه و یا محیط های تجاری می بایست بسیار با دقت بالا انجام شود تا نقاط کور و همچنین محیط بیرون مغازه را به صورت کامل پوشش داده تا در صورتی که اتفاقی رخ داد بتوان محل مورد نظر را کاملاً و با دقت بسیار بالا مشاهده نمود .

برای نصب دوربین مداربسته در مغازه  می بایست از دوربین های با کیفیت دیجیتال و حداقل ۲ مگاپیکسل استفاده شود و مدت زمان نگهداری ضبط حداقلی که برای یک مغازه می بایست در نظر گرفته شود حداقل ۲۰ روز کاری می باشد .

 

برای نصب دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید:

ثابت :   02166762388

همراه : ۰۹۱۲۷۳۵۷۶۳۱

 

نصاب دوربین مداربسته

نصاب دوربین مداربسته یک متخصص در حوزه نصب دوربین مداربسته می باشد که توانایی لازم در حوزه نصب انواع دوربین مداربسته را دارا می باشد .نصاب باید  دارای تجهیزات و ادوات لازم جهت نصب انواع دوربین مدار بسته را دارا باشد .همچنین او باید از دانش کافی در زمینه مخابرات و برق برخوردار باشد تا بتواند سیم بندی را به درستی اجرا کند.

نصاب های دوربین مداربسته از  آموزش های لازم و تجربه کافی جهت رفع ابهامات و ایرادات احتمالی در زمان نصب و جلوگیری از مشکل فنی بعد از نصب را دارا می باشند و در صورت لزوم از انها استفاده می کنند .

خرید دوربین مدار بسته