به گزارش پایگاه خبری نشان :

مزایای استفاده از جک پارکینگی - عمکلرد جک پارکینگی :

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، کلان شهر ها شلوغ تر شده و زندگی شهر نشینی نیز رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است . شاید شما هم جز افرادی هستید که احساس می کنید زندگی در کلان شهرها بهتر از زندگی در شهرهای کوچک و روستاها می باشد . جک پارکینگی در زندگی شهرنشینی دیگر یک انتخاب نیست ، در واقع خرید جک پارکینگی در زندگی شهرنشینی یک ضرورت است .

جک پارکینگی چیست  و کجا مورد استفاده قرار می گیرد ؟

جک پارکینگی وسیله ای جهت باز و بسته کردن درب ورودی و خروجی پارکینگ به صورت اتوماتیک تنها با فشردن یک دکمه می باشد . از جک درب پارکینگ در منازل مسکونی ، ساختمان های مسکونی با تعداد واحدهای بالا ، ساختمان های اداری و تجاری ، کارخانه ها ، کارگاه ها ، بیمارستان ها ، ادارات دولتی و خصوصی و ... جهت سهولت در رفت و آمد و امنیت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

1

پرفروش ترین جک های درب اتوماتکی :

جک پارکینگ سیماران به عنوان یکی از پر فروش ترین جک های پارکینگی موجود در بازار ، با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا توسط نمایندگی فروش جک سیماران ، فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر با قیمتی بسیار رقابتی به فروش میرسد . جک پارکینگی سیماران در دو مدل برای درب های تک لنگه و درب های دو لنگه از متریالی فوق العاده عالی تهیه و تولید می شود ، به گونه ای که این مدل جک پارکینگی ، یکی از اصلی ترین رقبای کمپانی های داخل و خارج از کشور محسوب می شود .

مزایای خرید جک پارکینگی سیماران :

از مهم ترین مزایای قیمت و خرید جک سیماران simaran قیمت بسیار عالی این جک پارکینگی نسبت به عملکرد فوق العاده عالی آن می باشد .

استفاده از متریالی عالی ، مناسب برای هر مدل شرایط آب و هوایی مختلف نیز از مهم ترین ویژگی های جک سیماران می باشد .

طراحی متنوع برای درب های تک لنگه و دو لنگه

2.5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش کمپانی سیماران

طراحی منحصر به فرد مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز و ...

2

پرفروش ترین های ایفون تصویری سیماران و جک پارکینگ سیماران :

1-جک برقی سیماران فراز 4V

2-جک برقی سیماران فراز 4S

3- آیفون تصویری سیماران مدل HS-35FL

4- آیفون سیماران مدل HS-43

 

قیمت و خرید جک پارکینگی از الکتروبرتر :

فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر ، وارد کننده تمامی محصولات و تجهیزات ساختمانی ، و همچنین نمایندگی مجاز فروش جک پارکینگی ، محصولات خود را با تضمین اصالت کالا ، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمتی رقابتی ارائه می دهد . جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید جک پارکینگی ، می توانید با همکاران ما در واحد فروش الکتروبرتر ، از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید .

021-76701804

021-76701791

09023009262

09106820800

 

 

3