به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر مخاطبان زیادی را جذب نموده است و تعاونی های بسیاری برای ساخت برج‌های متنوع در این مکان اقدام نمودند. یکی از این پروژه ها، پروژه نیروی زمینی چیتگر است که توسط تعاونی نزاجا در دست اقدام است. از آنجا که این تعاونی از تجربه و پیشینه‌ی زیادی برخوردار است، برای بسیاری از سرمایه گذاران، سرمایه گذاری در این برج اهمیت دارد. در این مقاله قصد دارید به تحلیل و بررسی قیمت گذاری و تعیین قیمت در پروژه نیرو زمینی چیتگر بپردازیم و نکات قابل توجهی را خدمتتان ارائه دهیم.

نکاتی در خصوص سرمایه گذاری پروژه نیرو زمینی چیتگر

سرمایه گذاری در ملک و پیش خرید در هر برجی نیازمند توجه به نکاتی است که بررسی نمودن آن الزامی است. این که تعاونی و مسئولیت پروژه را چه کسی به عهده گرفته است از اولویت زیادی برخوردار است، اما در کنار آن توجه به عوامل دیگر نیز می‌تواند در سرمایه گذاری شما تاثیر مثبتی داشته باشد. برخی از نکاتی که باید در سرمایه گذاری پروژه نیرو زمینی چیتگر به آن توجه نمایید، شامل موارد زیر می باشد:

  • قیمت گذاری و تعیین قیمت در پروژه نیرو زمینی چیتگر
  • متراژهای پروژه
  • چشم انداز و موقعیت برج
  • روند اجرای پروژه و پیشرفت پروژه نیرو زمینی چیتگر

در ادامه به بررسی و شرح و تفصیل هر کدام از این موارد می پردازیم

قیمت گذاری و تعیین قیمت در پروژه نیرو زمینی چیتگر

اولین مورد قابل توجه در تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در پروژه نیرو زمینی چیتگر توجه به نحوه قیمت گذاری آن است. از آنجایی که قیمت پروژه نیرو زمینی چیتگر با مشارکت diyar22.com انجام شده است، بهترین مشاور برای شما این شرکت می باشد. زیرا از تمام شرایط پرداخت و جزئیات آن اطلاعات کامل دارد و تمام تلاش خود را می نماید تا سرمایه گذاری امنی با را اطمینان خاطر برای شما رقم بزند. شرایط پیش فروش این پروژه به صورت امتیاز واریز تعیین شده است و در واقع بر اساس اولویت فروشنده و رتبه آن، قیمت امتیاز متفاوت است. به عبارت دیگر این رتبه است که مشخص می کند شما در کدام برج قرار می‌گیرید و بر مبنای واریزی که شما انجام می دهید، رتبه شما نیز تغییر می کند.

همانطور که مستحضر هستید این نوع از پیش خرید که به صورت امتیازی است مانع از آن است که حق کسی ضایع شود و کاملا به نفع سرمایه گذار است. در ادامه به شرایط پرداخت اقساطی بر حسب واحد و متراژ نیز می پردازیم.

11

شرایط پرداخت و اقساط پروژه نیرو زمینی چیتگر

شرایط پرداخت پهنه c که نیرو زمینی چیتگر در آن قرار دارد، بر اساس واحد و متراژ آن متفاوت است. این پروژه دارای 4 بلوک است و هر بلوک شامل 35 طبقه است. اگر شما برای پیش خرید واحد 93 متری اقدام نمودید، مبلغ اولیه را باید حدود 215 میلیون و صد هزار تومان پرداخت نمایید و مابقی را باید طی اقساط سه ماهه به مبلغ 12 میلیون و ششصد هزار تومان پرداخت نمایید و اگر برای واحد 110 متری اقدام نمایید، مبلغ 255 میلیون و صد هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت و مبلغ 14 میلیون و نهصد هزار تومان را در طی اقساط سه ماهه پرداخت نمایید. برای پیش خرید واحد 121 متری و 135 متری به ترتیب مبلغ 279 میلیون و نهصد هزار تومان و 322 میلیون و هفتصد هزار تومان را باید، پرداخت نمایید و اقساط این دو به ترتیب شامل 16 میلیون و چهار صد هزار تومان و 23 میلیون و نهصد هزار تومان به ازای هر سه ماه می باشد.

متراژ های پروژه نیرو زمینی ارتش

این پروژه که معروف ترین پروژه در پهنه C شناخته شده است دارای 4 بلوک است که هر کدام دارای 35 طبقه است و در هر طبقه 14 واحد قرار دارد. متراژ های متنوع این برج نیز یک مزیت برای خریداران محسوب می شود. متراژهای این برج شامل 93 متری، 110 متری، 121 متری و 135 متری است که به ترتیب 1 خوابه، 2 خوابه، 2 خوابه و 3 خوابه نقشه کشی صورت گرفته است. در هر طبقه این چهار بلوک شامل 2 واحد 93 متری، 4 واحد 110 متری، 4 واحد 121 متری و 4 واحد 135 متری می باشد.

نقشه کشی این واحد ها به صورتی انجام شده است که در هر کدام از واحد ها چشم انداز زیبایی در نظر گرفته شده است و تمام واحد ها دارای نورگیری مناسب می باشند و از این بابت جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا شما می توانید طراحی نقشه آن را مشاهده نمایید.

چشم انداز و موقعیت برج نیروی زمینی چیتگر

همانطور که پیش تر ذکر گردید طراحی نقشه این برج به صورتی انجام شده است که از تمام واحدها چش انداز و ویو خوبی را شاهد باشیم. پهنه C  سومین پهنه در منطقه 22 چیتگر است که این پروژه از نظر دسترسی به اتوبان همت، شهید فهمیده، آزادگان شمال و جنوب و اتوبان حکیم واقع شده است.

22

روند اجرای پروژه نیروی زمینی چیتگر

یکی دیگر از نکاتی که حتما باید به آن توجه نمایید روند پیشرفت و اجرای پروژه است که در قیمت گذاری آن نیز تاثیر دارد. مسلما شما تمایل دارید در پروژه ای سرمایه گذاری نمایید که اقدامات اولیه آن صورت گرفته باشد و مسیر پیشرفت آن هموار باشد. خوشبختانه پروژه نیرو زمینی چیتگر به دلیل تعاونی نزاجا که یکی از قابل اعتماد ترین پروژ کاران در این حوزه شناخته می شود، از وضعیت قابل قبولی برخوردار است و مانند سایر پروژه های پیشین این تعاونی، این پروژه نیز در وضعیت خوبی قرار دارد. بلوک اول و دوم این پروژه مرحله اسکلت و سقف آن به اتمام رسیده است و در مرحله نازک کاری قرار دارند. بلوک 3 و 4 نیز به ترتیب در مرحله بتون ریزی و خاکبرداری هستند.

در پایان

همانطور که در این مقاله خدمتتان ارائه نمودیم سرمایه گذاری در پروژه نیرو زمینی چیتگر به دلیل شرایط قیمت گذاری به صورت امتیازی، برای سرمایه گذاران بسیار مناسب است و می تواند منفعت زیادی را برای آنها فراهم نماید. اگر قصد سرمایه گذاری در یکی از پروژه های منطقه چیتگر را دارید، پروژه نیرو زمینی چیتگر می تواند اولویت بر هر پروژه دیگری باشد زیرا مزایای زیادی را فراهم می نماید. شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان و متخصصین دیار 22 اطلاعات کاملی را در خصوص نحوه قیمت گذاری پروژه نیروی زمینی چیتگر دریافت نمایید.