به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

نمونه های طراحی کاتالوگ ها بخشی گسترده از ابتکارات بازاریابی بسیاری از شرکت ها هستند و یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی برای تبلیغ اخبار محصولات و خدمات هستند. به این فکر کنید: ما کاتالوگ ها را از طریق پست دریافت می کنیم و آنها را در خروجی از فروشگاه ها تحویل می گیریم. آنها حتی در بسته هایی که ما دریافت می کنیم وارد می شوند و به ما امکان می دهد پس از فروش اولیه ، گشت بزنیم و خرید کنیم.

موارد طراحی کاتالوگ

طراحی چشم نواز ، چیدمان های هوشمند ، تصاویر جذاب و سازماندهی از سنگ بنای طراحی خوب . چاپ کاتالوگ است. این واقعیت را اضافه کنید که صنایع مختلف معمولاً به رویکردهای مختلفی نیاز دارند: کاتالوگ فروشگاه بزرگ لوازم ورزشی از جعبه ساعت ساز سفارشی بسیار متفاوت به نظر می رسد. این را قبل از طراحی در نظر بگیرید ، زیرا یک اندازه در دنیای طراحی کاتالوگ مناسب نیست.

11

برای مخاطبان خود طراحی کنید

عملکرد و قیمت چاپ کاتالوگ به میزان فروش آن بستگی دارد. طراحی کاتالوگ خود را متناسب با مشتری مورد نظر خود تنظیم کنید. اگر هدف شما مخاطب جوان باشد ، تفاوت فاحشی با فهرست افراد مسن خواهد داشت. اگر مخاطبان مختلفی را هدف قرار دهید ، ممکن است انجام چندین طرح متناسب با سبک و خواسته های مخاطبان خود را در نظر بگیرید.

اندازه و قالب

به محصولات خود فضای مورد نیاز خود را بدهید. هنگام طراحی کاتالوگ خود ، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا تمام محصولات شما را به نمایش بگذارد و توجه شما را به مهم ترین محصولات یا خدمات جلب کند. تعداد صفحه ، قالب و چگونگی احساس مشتری را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر شما در یک صنعت طاقچه مانند ساخت ساعت سفارشی یا عکاسی خوب هستید ، ممکن است یک طرح سختگیرانه با تعداد کمتر در هر صفحه بخواهید ، که کیفیت و منحصر به فرد بودن کار را برجسته می کند.

22

از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

تصاویر محصولات و خدمات شما محور اصلی فروشگاه شما هستند. در نظر بگیرید که تصاویری از کالاها و خدمات با ارزش بالا بزرگتر از محصولات با ارزش کمتری تهیه کنید. عکس های عالی باعث جذابیت بیشتر محصولات شما و افزایش فروش می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما با نور مناسب گرفته شده و از وضوح مطلوبی برای چاپ برخوردار هستند.

همانطور که مشاهده می کنید ، کاتالوگ فرایندی است که به زمان ، تعهد ، صبر و آزمایش نیاز دارد. و گرچه به نظر می رسد همه اینها دلهره آور است ، اما به محض طراحی می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید. فرمول مناسب کاتالوگ به رشد فروش و بازگشت مشتریان شما برای کسب اطلاعات بیشتر کمک خواهد کرد!

 

در اینجا چند نکته برای یادآوری هنگام طراحی کاتالوگ شرکت برای اولین بار آورده شده است.حدود 50٪ از طراحی کاتالوگهایی که می بینیم "بیش از حد طراحی شده اند". این بدان معناست که هر قطعه فضای سفید ممکن است به مصرف برسد ، بدیهی است که تفکر در مورد این موضوع بدست آوردن حداکثر محتوای یک سند برای به دست آوردن "ارزش پول شما" است. به سادگی با پر کردن یک طرح پر از متن و تصاویر ، اثرات مخربی بر روی چاپ کاتالوگ  شده شما خواهد داشت.

کاتالوگ را با تیتر روزنامه طراحی کنید. فکر کنید که کدام اطلاعات باید برجسته شود ، به عنوان مثال مهمترین پیام موجود در صفحه را بگیرید و اطمینان حاصل کنید که این تصویر دارای بزرگترین و احتمالاً جذاب ترین تصویر است تا اطمینان حاصل شود که از بقیه تصاویر متمایز است ، سپس از مهمترین پیام بعدی در سلسله مراتب استفاده کنید اندازه ، بزرگ تا کوچک  را در کاتالوگ تبلیغاتی خود رعایت کنیدطبیعتاً نگاه شما ابتدا به تصاویر و عکسهای هر طرحی معطوف می شود ، اگر اطلاعات زیادی وجود داشته باشد و تصاویر زیادی برای جلب توجه بجنگند ، این کار دشوارتر می شود ، البته این به معنای بهتر بودن نیست و باید یک طراح کاتالوگ استخدام کنید تا بهترین نتیجه برای شما بدست آید.

هنگامی که طرح را ساده کردید ، داشتن کاتالوگ چاپ شده با تاشو ساده نیز به شما کمک می کند ، ساده ترین A3 تا A4 است. به همین ترتیب A4 تا A5 نیز بسیار محبوب است. ما می بینیم که بسیاری از مشتریان با تاشو پیچیده بسیار سخت تلاش می کنند.

33

تصور کنید اگر تاجری دارید که در یک نمایشگاه تجاری دو کاتالوگ چاپ شده به او داده شده است. کاتالوگ اول یک صفحه A3 ساده 8 صفحه ای است که تا A4 تا شده است ، به زیبایی طراحی شده و روی مواد با کیفیت خوب چاپ شده است ، صفحات توسط دو منگنه یا بخیه های زین در جای خود نگه داشته می شوند ، در نتیجه صفحات به راحتی باز و بسته می شوند. کاتالوگ دوم اجازه می دهد فرض کنید از لحاظ طراحی و کیفیت چاپ مشابه است اما با پیچ و تاب بسیار پیچیده تر است. این همان مقدار کاغذ مورد استفاده در کاتالوگ 1 را تشکیل می دهد ، اما اگر از همان ورق A2 تا شده باشد ، کمی ارزان تر از داشتن منگنه است. این از نظر تئوری درست است ، اما رسیدگی به نتیجه نهایی آسان نیست ، اما در نهایت مانند یک نقشه راه تاشو نیست ، باز و دست و پا گیر و ناجور است ،

ما نمی گوییم که این نوع کاتالوگ تا شده باید غیرقانونی باشد ، فقط جای خود را دارد و استفاده از آن برای کاهش هزینه ها در کاتالوگ شرکت یکی از آنها نیست. بهترین کار این است که چاپ کاتالوگ دیجیتال در تهران شما از فرم های استاندارد تاشو و دوخت پیروی کند ، یک دلیل استاندارد وجود دارد - این به دلیل کارکرد آنها است!