به گزارش پایگاه خبری نشان :

حامد حسین زادگان مدیر روابط عمومی شرکت متولی برنامه‌ها و آثار حمید هیراد در گفتگو با یکی از خبرنگاران توضیح داد: دقایقی پیش مراحل بستری شدن حمید هیراد عزیزمان در یکی از بیمارستان‌های تهران به اتمام رسیده است. این در حالی است که وی به دلیل ابتلا به نوع انگلیسی ویروس کرونا بستری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه حمید هیراد از بیماری سرطان نیز مدتی است رنج می‌برد، بنابراین سیستم ایمنی بدن نیز با ضعف زیادی روبه‌رو می‌شود که امیدوارم با توجه به اینکه مرحله جدید شیمی درمانی او نیز چند روز پیش انجام گرفته مشکل چندانی در این زمینه نداشته باشیم. البته وی تا به این لحظه در بخش ای سی یو بستری نشده که امیدوارم تا آخرین روز مرحله درمان نیز به این بخش منتقل نشود.

وی از مردم و طرفداران حمید هیراد خواست تا در این شب‌های عزیز برای سلامتی همه بیماران کرونایی و این خواننده موسیقی پاپ دعا کنند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت  { takmusics.ir } مراجعه کنید

پس از انتشار خبر ابتلای حمید هیراد خواننده پاپ به بیماری سرطان خون و در پی آن تایید این خبر توسط مدیر برنامه این خواننده شب گذشته ( دوشنبه ۲۶ سفند)، حمید هیراد در اولین حضور رسانه ای خود بعد از انتشار خبر بیماری مهمان برنامه تلویزیونی بهار جان شد. 
 
خبر بیماری حمید هیراد در روزهای گذشته باعث نگرانی و آزردگیِ خاطرِ هواداران این خواننده و مردم عزیز ایران شد. از این رو هیراد، دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ دعوت برنامه نوروزی «بهار جان» را پذیرفت تا درباره بیماری و وضعیت کنونی‌اش توضیحاتی ارائه کند.
 
این هنرمند حضورش در برنامه را با خواندن قطعه‌ «مستم کن» آغاز کرد. هیراد گروهش را به همراه خودش به برنامه آورده بود تا بتواند آثارش را به طور زنده در این برنامه تلویزیونی اجرا کند.
وی گفت: نخستین آهنگی که شنیدم اثری از محمدرضا شجریان و آوازی در «دشتی» با شعری از حافظ بود. از ۱۷ سالگی موسیقی جدی را شروع کردم. با موسیقی محلی گیلکی آشنا شدم و از زنده یاد استاد پوررضا بسیار آموختم و نزد استاد ناصر وحدتی هم شاگردی کردم.
«نیمه جان» یکی دیگر از قطعه‌هایی بود که هیراد در برنامه بهار جان اجرا کرد.
 
هیراد و حرف‌های در دل مانده
در ادامه فیلمی از حمید هیراد پخش شد که او را بر تخت بیمارستان نشان می‌داد که مشغول گیتارنواختن و خواندن بود.
محمد علیزاده مجری برنامه گفت: در دو سال گذشته برخی‌ها تهمت‌های بسیاری به تو زدند و به تو تاختند و اتفاق‌های بدی برایت رقم خورد. دلم از این ماجراها به درد آمد. من خودم را جای تو گذاشتم و بسیار غمگین شدم. از دیروز خبری آمد که تو درگیر بیماریِ سرطان هستی. می‌خواهم امشب برای مردمی که عاشقانه دوستت دارند صحبت کنی و ماجرا را برایمان شرح دهی.
هیراد گفت: ما هر چه که تا الان به دست آوردیم از وجود مردم است. اگر نگاه خدا و مردم به ما نباشد، حمید هیرادی وجود ندارد. تا زمانی که هستم عاشقانه و بدون ریا برای مردم می‌خوانم.
«شوخیه مگه» از جایی آمد که هیچ ریایی در آن نبود و روی تخت بیمارستان آن را ساختم. آرزوی هر خواننده‌ای است که اثرش به دل مردم بنشیند. وقتی دیدم مردم قطعه «شوخیه مگه» را دوست داشتند، خیلی احساساتی شدم و ساعت‌ها برایش اشک ریختم.