به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

امکان آموزش آنلاین مداحی از جمله امتیازاتی است که پیشرفت تکنولوژی و بستر اینترنت فراهم آورد. از آنجا که هنر مداحی نیز مانند سایر رشته‌های هنری طرفداران خاص خود را دارد برقراری کلاس‌های آموزش آنلاین مداحی از ضروریات می‌باشد. البته هر استادی قادر نیست به صورت آنلاین تدریس مداحی داشته باشد، بلکه حتماً باید شخص بسیار باتجربه و خلاق باشد تا بتواند به خوبی به صورت اینترنتی آموزش دهد. برای آنکه بهترین کلاس مجازی مداحی را بیابید و زیر نظر یک استاد باتجربه و عالی آموزش آنلاین مداحی را بگذارنید، بهتر است ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا به بهترین شکل ممکن مداحی را یاد بگیرید.

شرکت در کلاس آموزش آنلاین مداحی چه اهمیتی دارد؟

در جامعه‌ی امروزی بسیاری از افراد علاقمند به مداحی و خدمت به دستگاه اهل بیت علیه السلام برای مداحی کردن در کلاس یا دوره‌ای شرکت نکرده‌اند، بلکه تنها با تقلید از دیگران و با استعداد ذاتی این کار را انجام می‌دهند. این در حالی است که برای رسیدن به قله‌های بلند در این رشته‌ی هنری حتماً می‌بایست به صورت تخصصی آموزش ببینید، طبیعتاً کسی که به صورت مداوم از مداحان دیگر اشعاری را تقلید می‌کند به مرور زمان دچار یک نواختی در سبک مداحی شده و یا ممکن است نتواند از پس اجرای روضه‌ها و مداحی‌های جدید بر بیاید. بنابراین شرکت در کلاس‌های تخصصی برای پیشرفت و رسیدن به هیئت‌های بزرگ بسیار مهم است، البته نباید کلاس حتما آموزش آنلاین مداحی باشد، اما برای شرکت در کلاس استادی که از نظر مسافت با شما فاصله دارد بهترین راهکار خواهد بود. از طرفی در شرایط کرونایی کنونی با کمک کلاس‌های مجازی روند آموزش مختل نشده و افراد می‌توانند حتی در قرنطینه خانگی نیز کلاس‌های خود را دنبال کنند.

مزیت‌های ثبت نام در کلاس مجازی مداحی

اگر چه بسیاری از افراد تصور می‌کنند برای تمرین و تکرار و یادگیری درست فنون مداحی حتما باید به صورت حضوری و رو در رو با استاد تمرین کرد، اما آموزش آنلاین مداحی نیز به همان اندازه مؤثر خواهد بود. برخی از مهم‌ترین مزایای شرکت در کلاس‌های مجازی عبارت است از:

  • بهره‌وری از کلام شیوا و مطالب آموزنده اساتید بنام در سراسر ایران
  • امکان شرکت در کلاس از منزل، محل کار و...
  • امکان تکرار و تماشای چندباره فیلم آموزشی برای یادگیری بهتر
  • جلوگیری از صرف هزینه‌های ناشی از رفت و آمد به محل آموزشگاه

بنابراین به وضوح روشن است که ثبت نام در کلاس آموزش آنلاین مداحی موجب پیشرفت و ترقی شما در این حوزه‌ی هنری خواهد شد، پس بهتر است با انتخاب یک کلاس مجازی مناسب و پیشرفته برای یادگیری اصولی از همین حالا اقدام کنید.

مداح صاحب سبک باشید، تا دیده شوید!

بدیهی است که شرکت افراد مختلف در جلسات مداحی برای هر فرد علاقمند به مداحی حائز اهمیت می‌باشد، چراکه یک مداح با روضه خوانی و مداحی و دریافت حال خوب از افراد انرژی گرفته برای بهتر شدن نوع کار خود تلاش می‌کند. به علاوه خواندن برای خود به تنهایی برای یک مداح هیچ معنایی نمی‌دهد، بنابراین تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. بهترین راهکار آن است که سبکی مخصوص به خود برای مداحی داشته باشید تا دیده شوید، اگر نگاهی گذرا به مداحان حال حاضر بیندازید متوجه خواهید شد که افرادی همچون محمدحسین پویانفر، مهدی رسولی، سید مجید بنی فاطمه و... هریک به سبک خاصی مداحی می‌کنند و آگاهی لازم را از فنون مختلف مداحی دارند تا بهترین روضه و مداحی را اجرا کنند. پس برای آنکه تسلط به یک سبک نوین و اختصاصی برای خود پیدا کنید برای شرکت در  کلاس آموزش آنلاین مداحی به سراغ استادی بروید که بتواند به شما سبک جدید را آموزش دهد.

جدیدترین فنون مداحی را از استاد زارع شیرازی بیاموزید!

استاد زارع شیرازی کسی است که با کاهش کیفیت اشعار و نحوه‌ی اجرا در نسل جدید که به شدت علاقمند به مداحی کردن هستند، اما هیچ آموزش حرفه‌ای را نگذرانده‌اند تصمیم به برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین مداحی گرفت. ایشان دانش خود را با به کارگیری خلاقیت در کلاس‌ها مورد استفاده قرار داده و به افراد کمک می‌کند تا با سبکی جدید و نوین مداحی کردن را یاد بگیریند. آموزش تمامی تحریرها، فراز و فرود در روضه و شعر، انتخاب درست اشعار و... از جمله مهم‌ترین دروسی است که در کلاس آنلاین استاد شیرازی به هنرجویان ارائه می‌شود. برخی از مهم‌ترین امتیازات استاد زارع شیرازی عبارت است از:

  1. آموزش حرفه‌ای مداحی برای افراد در سنین مختلف
  2. تربیت 6500 مداح برتر از جای جای ایران
  3. دریافت مبالغ بسیار متعارف و کم

به همین جهت استاد زارع شیرازی که البته معرف حضور بسیاری از علاقمندان به یادگیری مداحی نیز هستند، بهترین استاد برای گذراندن کلاس آموزش آنلاین مداحی محسوب می‌شود. وجود تکنولوژی و اینترنت هم بعد مسافت و فاصله از استاد را حل کرده و افراد از شمال و جنوب می‌توانند در کلاس‌ها ثبت نام کنند.

ثبت نام کنید تا بهترین مداح کشور شوید!

با ثبت نام در دوره‌های آموزش آنلاین مداحی استاد شیرازی، رسیدن به مقام برترین مداح کشور کار خیلی سختی نخواهد بود، چراکه این استاد کارآزموده علاوه بر تدریس و آموزش فنون و سبک‌های جدید امتحان نیز برگزار می‌کنند. تمرین و تکرار و آزمون گرفتن از هنرجویان موجب می‌شود که تسلط ایشان برای اجرا در مجامع گوناگون بیشتر شود. استاد زارع شیرازی ئر روش خود حتی تا 700 امتحان کارگاهی را نیز برگزار کرده است تا هنرجویان در بهترین سطح ممکن از کلاس ترخیص شوند. برای دسترسی به این استاد و ثبت نام در کلاس آموزش آنلاین مداحی دو راهکار ساده و آسان وجود دارد. شما می‌توانید به صورت آنلاین در وبسایت رسمی استاد ثبت نام کنید و یا به شماره تماس 09107713121 در نرم افزار تلگرام پیام ارسال کنید.

البته ناگفته نماند که با ورود به وبسایت و مطالعه مطالب موجود در سایت به آدرس https://zareshirazi.com  نیز اطلاعات شما افزایش خواهد یافت و با آگاهی بیشتری از نحوه‌ی برگزاری کلاس می‌توانید آموزش خود را شروع کنید. پکیج‌های مختلفی توسط مجموعه‌ی آموزشی استاد زارع شیرازی ارائه شده است که افراد بسته به توان مالی و نیاز خود می‌توانند یکی را انتخاب و پس از خریداری از آن‌ها بهره‌مند شوند. بنابراین اگر می‌خواهید به بهترین شکل ممکن مداحی کنید تا صوت، سبک و اجرای شما به دل افراد و مستمعین بنشینید دیگر نگران نباشید، با کمک استاد زارع شیرازی خیلی زود به بالاترین رده‌ی کیفی در مداحی خواهید رسید. اگر تاکنون هم هیچ کلاسی شرکت نکرده‌اید، از همین حالا با آموزش آنلاین مداحی، تمرین و تکرار را آغاز کنید...