به گزارش پایگاه خبری نشان :

حتما دیوارکشی اطراف باغ ها و مزارع را دیده اید، اما آیا این بهترین راه برای حفاظت از املاک و زمین های شخصی است؟ قطعا راه های دیگری نیز وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. یکی از آنها، استفاده از فنس و توری حصاری است. در این مقاله چند راه برای انتخاب بهترین نوع فنس برای باغ را بررسی می کنیم.

فنس چیست و چه تفاوتی با توری حصاری دارد؟

 

صادقانه بگوییم فنس همان توری حصاری است که با نام دیگری از آن یاد میشود. فنس توری ای مشبک، حاصل شده از بافت مفتول ها و شکل چشمه ای لوزی یا مربع مانند است. جنس مفتول در قیمت فنس تاثیر گذار بوده و بنا بر توصیه کارشناسان، بهترین نوع فنس، از جنس گالوانیزه گرم است؛ چراکه گالوانیزه کردن، به فلز قدرت مقاومت بالایی در برابر رطوبت و شرایط بد آب و هوایی می دهد.

مزایای استفاده از فنس باغی

 

استفاده از فنس بخصوص برای باغ، ویلا و اطراف منازل بسیار متداول است. چرایی اینکه فنس بهترین انتخاب برای مالکین زمین هاست در 6 گزینه خلاصه میشود:

  • فنس باغی بسیار مقرون به صرفه است: خرید فنس به عنوان یک محافظت کننده از زمین های شخصی نسبت به سایر روش ها بسیار مقرون به صرفه تر است.
  • نگهداری آسان: اول از همه باید بدانیم فنس باغی اگر گالوانیزه یا روکش pvc باشد، به سختی خراب میشود. ثانیا نگهداری و تعمیر آن باز هم نسبت به سایر روش های محافظت از زمین آسان تر و راحت تر است.
  • طیف بسیار گسترده: در ادامه برای انتخاب بهترین فنس با توجه به نیاز شما به این مورد هم میپردازیم.
  • نصب ساده و سریع: با مشاهده یک فیلم از اینترنت، با پایه فنس، کمی مایع سفت کننده مانند بتن، ابزار آلات فنی و خود توری میتوانید بدون دغدغه آن را نصب کنید.

برخی کاربرد های متداول فنس

 

222

  1. محافظت از حیوانات و انسان ها

چه استفاده از فنس برای یک مزرعه و زمین کشاورزی را در نظر بگیرید، چه برای محافظت از دام و چه برای ایجاد فضای امن برای بازی کودکان، فنس باغی گزینه ای عالی است.

  1. تعیین مرز

فنس کشی راهی بسیار عالی برای تعیین مرز بین دو حیاط خانگی یا هر نوع مرزبندی است. همچنین فنس میتواند در کارخانه ها و فضاهایی که عموم مردم نباید دسترسی به آن داشته باشند یا اطراف رودخانه ها مورد استفاده قرار گیرد.

  1. تامین امنیت بالا

برای مناطقی که نیاز به تامین امنیت بالایی دارند، استفاده از فنس باغی میتواند گزینه مطلوبی باشد. برای بهتر شدن ایمنی فنس بهتر است در کنار آن، از سیم خاردار استفاده شود.

بهترین نوع فنس برای باغ

333

برای انتخاب بهترین نوع فنس برای باغ باید 3 عامل را حتما مدنظر بگیرید: نیاز و خواسته شما، نوع جنس مفتول و قیمت توری.

1-نیاز و خواسته شما چیست؟

آیا نیاز دارید یک فضای بسیار بزرگ را حصار بندی کنید یا صرفا برای کارهای روزمره میخواهید از فنس استفاده کنید؟ آب و هوای مکانی که می خواهید فنس کشی کنید چگونه است؟ بارانی یا گرم و خشک؟ پرسیدن این سوالات از کارشناسان صنایع مفتولی باعث میشود شما انتخاب دقیق تری داشته باشید.

2-جنس مفتول 3- قیمت

اینجاست که قسمت اصلی برای انتخاب بهترین فنس باغی میباشد. توری حصاری در سه نوع اصلی وجود دارد:

  • فنس گالوانیزه
  • فنس با روکش pvc
  • فنس ساده مفتول سیاه

انتخاب نوع گالوانیزه به سبب مقاومت مناسبی که در برابر رطوبت دارد همیشه توصیه میشود. اما قیمت آن کمی بالاتر از نوع مفتول سیاه است. اگر محیطی که توری را قصد دارید در آنجا به کار بگیرید مرطوب و بارانی است (مانند شمال کشور) حتما از نوع گالوانیزه گرم آن استفاده کنید.

فنس با روکش pvc نیز مانند گالوانیزاسیون از فلز در برابر زنگ زدن جلوگیری میکند اما به سبب لایه پلاستیکی مانند روی خود از لحاظ زیبایی بیشتر جلوه میکند و بالطبع آن قیمت بالاتری نیز دارد.

وبسایت مطمئن برای خرید فنس باغ

33

قطعا انتخاب جایی که از آن فنس را تهیه می کنید، بسیار حائز اهمیت است. ما به شما خرید فنس از گروه صنعتی صنایع مفتولی آهنیتو را پیشنهاد می کنیم که در بازار آهن تهران (شادآباد) مشغول به فعالیت است.

این شرکت حدود ده سال است که در زمینه انواع توری و صنایع مفتولی کار کرده و اکنون در زمره عرضه کننده های اصلی این محصولات در سطح تهران و ایران مطرح است. برای استعلام قیمت روز انواع توری، شما میتوانید به وبسایت اصلی این مجموعه به نشانی اینترنتی https://ahanito.com/ مراجعه کرده یا با شماره تماس 09123935804 – 02166303560 تماس حاصل نمایید.