به گزارش پایگاه خبری نشان :

سیگنال برند میزان اعتبار شما را مشخص می کند. از آنجا که هدف گوگل ارائه اطلاعات دقیق، مفید و قابل اعتماد برای کاربران خود است، بنابراین اعتبار سایت هایی که نمایش می دهد بسیار مهم است. به ویژه اگر این سایت ها، فروشگاهی باشند و قرار باشد که بازدیدکننده مبلغی را بپردازد، این موضوع اهمیت ویژه ای پیدا می کند زیرا گوگل نمی خواهد مشتری را به سمت سارقان اینترنتی بفرستد. برای افزایش برند سیگنال و اعتبار سایت در گوگل می توانید به بازدیدیار که یک سرویس دهنده افزایش سیگنال برند ایرانی می باشد مراجعه نمایید.

سیگنال های برند برای برند شما به ویژه در طولانی مدت بسیار اهمیت دارد. سیگنال برند با انجام کارهای بسیار جذابی ایجاد شده، که باعث می شود مردم به شما توجه کنند، این موارد شامل کمک های خیریه، تعامل خوب با مشتریان، عضویت مفید در انجمن های آنلاین و هرگونه تعامل مثبت دیگری می باشد.

دلیل اهمیت گوگل به سیگنال برند

گوگل می خواهد بین برند های تولیدکننده محصولات، خدمات با کیفیت و جدید و "مشاغل" وابسته و حساس تفاوت قائل شود. سیگنال برند اقدامی برای تحقق آن است. حتی برای عضویت، گوگل انتظار دارد که شما واقعی و قابل اعتماد باشید.

این بدان معناست که گوگل به اثبات نیاز دارد و شما باید بدانید تقریباً همیشه در حال آزمایش و تست قرار دارید.

با این حال، برخی از استراتژی ها وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا بر روی سیگنال های برند تأثیر بگذارید.

چگونگی تشخیص سیگنال برند توسط گوگل

فرهنگ شما در حقیقت نام تجاری شما در یک مجموعه است. آیا برند شما با دیگران رفتار خوبی دارد؟ گوگل از سیگنال های فنی مختلفی برای ارزیابی اعتبار برند شما و ماهیت عملکردهای تجاری شما استفاده می کند. علاوه بر این سیگنال های فنی، گوگل به موارد زیر نیز توجه می کند:

  1. افراد مختلفی که در مورد برند شما صحبت می کنند (علاوه بر کارمندان این برند)
  2. این که آیا مؤسسین از برند شما یاد می کنند؟
  3. اینکه سایت های معرف سایت های برتر و معروف از شما نام برده اند؟
  4. اگر برند های معتبر در داخل و خارج از منطقه شما از شما نام برده اند ذکر نام منطقه می تواند به رده بندی شما نیز کمک کند تا گوگل شما را در جایگاه صحیح طبقه بندی کند.
  5. آیا پوشش مطبوعاتی را با جایگاه محلی، منطقه ای، ملی یا بین المللی دریافت کرده اید؟
  6. چگونه تبلیغات گوگل یا رسانه های اجتماعی خود را به هر آنچه که می فروشید وابسته کرده اید؟

خوشبختانه، ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای ردیابی سیگنالهای برند استفاده کنید. هر کدام از این ابزارها، اطلاعات مختلفی را ارائه می دهند که باعث پیشرفت شما می شود.

سیگنال برند به شما نشان می دهد که در آن برندی که کار می کنید دارای چه جایگاهی هستید و آیا دیگران شما را می شناسند یا خیر. (استفاده از خدماتی مثل فیس بوک مهم است). علاوه بر این می توانید برای پیوندها به آنها دسترسی پیدا کنید یا بدانید که با چه کسی باید تعامل برقرار کنید تا ارتباطات مثبت با برند شما بیشتر شود.

وضعیت سیگنال برند را چگونه تایید می کنید؟

اگر سئوکار هستید، باید بدانید هیچ ابزاری برای تشخیص دقیق سیگنال برند وجود ندارد.

ما پیشنهاد می کنیم نکات زیر را در این مورد، مد نظر قرار دهید:

  1. رشد تعامل رسانه های اجتماعی
  2. نقل قول ها در رسانه های اجتماعی
  3. ذکر نام شما و اینکه آیا آنها به هرگونه فعالیت و طرحهای بازاریابی مرتبط هستند
  4. افزایش دنبال کننده های رسانه های اجتماعی