به گزارش پایگاه خبری نشان :

این سازه مانند سایر ساختمان ها قابل خرید و فروش است. این بدان معناست که  سوله دست دوم نیز خرید و فروش می شود. تفاوت سوله با بسیاری دیگر از ساختمانها قابلیت حمل آن است. ساخت سوله با قرار دادن آن روی فونداسیون انجام می شود. بیشتر اتصالات در این سازه پیچ و مهره است. با توجه به خصوصیات ذکر شده ، می توان سوله را از محل استقرار آن جدا نمود و در مکان جدید دوباره مونتاژ کرد.

 

سوله دست دوم چیست؟

سوله دست دوم به دو نوع سازه اشاره دارد. مورد اول سوله ای است که در اختیار یک فرد است و دیگر نیازی به آن ندارد. در این حالت سوله برای فروش گذاشته می شود. مورد دوم سوله از آهن دست دوم ساخته شده است. حالت های مختلفی برای این سوله قابل تصور است که در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.

 

انواع سوله دست دوم :

  • آماده در سایت

ممکن است بخواهید یک کارخانه یا انبار را راه اندازی کنید. در مناطق مختلف کشور ، سوله های زیادی با کاربری های مختلف وجود دارد که دیگر مالک به آنها نیازی ندارد. در این صورت این سوله تبلیغ می شود و زمین به همراه سوله داخل آن خریداری می شود. به این می گویند سوله دست دوم آماده در سایت.

این به نوع کاربر و منطقه ای که در نظر دارید بستگی دارد و محدودیت هایی نیز برای شما ایجاد می کند. این سوله برای استفاده قبلی ساخته شده است و ممکن است نتوانید دقیقاً همان چیزی را که می خواهید پیدا کنید. بسیار بعید است که انواع این سازه برای فروش در یک منطقه آماده باشد. در این حالت ، باید به دنبال نزدیکترین حالت ممکن باشید.

  • آماده بارگیری

ممکن است فردی دیگر نیازی به آن نداشته باشد. برخلاف مورد قبلی ، ممکن است فرد به زمین احتیاج داشته باشد یا اینکه به او تعلق نداشته باشد. در این حالت فقط سوله را می فروشد. در این زمان شرکت هایی که در خرید و فروش این سازه فعال هستند سوله را خریداری می کنند. آنها نیروهای خود را می فرستند و سوله جدا می شود. سپس بارگیری و به انبار شرکت منتقل می شود.

اکنون این سوله به عنوان سوله دست دوم تبلیغ شده و آماده فروش است. در این حالت نیز مانند مورد قبلی محدودیت هایی خواهید داشت. اندازه سوله و محاسبات مربوط به آن باید نزدیک به نیاز شما باشد. مطمئناً انواع سوله ها با اندازه و محاسبات مختلف در بازار موجود نخواهند بود. حجم فروش سوله باز شده برای خرید در انواع و اقسام مختلف کافی نیست.

پس از خرید این سوله بارگیری و به زمین شما منتقل می شود. در آنجا مراحل اجرای سوله مانند یک سوله جدید انجام می شود و به شما تحویل داده می شود. توجه داشته باشید که این مورد برای بحث در مورد اسکلت سوله است و شامل دیوارها ، درها و سایر موارد نیست.

مزایا و معایب سوله های دست دوم

یکی از راه های کاهش هزینه هنگام خرید استفاده از تجهیزات کار دست دوم یا اصطلاحاً استفاده از آن است. همین مورد در مورد این سازه صادق است و دست دوم برای فروش وجود دارد. هدف از خرید سازه کارکردن و پس انداز همه موارد دیگر است. در این راستا باید مزایا و معایب سوله های دست دوم را در نظر گرفت.

هنگام خرید کالاهای دست دوم ، اولین چیزی که باید بپرسید این است که آیا این خرید باعث صرفه جویی در هزینه من می شود؟ عوامل زیادی در پس انداز دخیل هستند و قیمت به تنهایی منجر به پس انداز اقتصادی نمی شود. عوامل مختلفی وجود دارد که در نهایت منجر به برآورد هزینه نهایی می شود.

222

شرایط کاری خوب سوله

سوله سازه ای است که ما در آن قرار است فعالیت های صنعتی ، تجاری یا کشاورزی را انجام دهیم. هر سازه ای باید شرایطی را داشته باشد که نیازهای ما را برآورده کند و تا زمانی که ما از آن استفاده می کنیم مشکلی ایجاد نمی کند.

مزایای ساخت سوله دست دوم

همانطور که قبلاً ذکر شد ، پایین آمدن قیمت سوله دست دوم نسبت به سوله جدید از مهمترین مزایای آن است. از دیگر مزایای ساخت سوله دست دوم ، زمان کمتری برای ساخت آن است. زیرا قطعات آن آماده است و بنابراین زمان ساخت آن کاهش می یابد.

هنگامی که زمان استفاده از سوله کوتاه است ، ساخت سوله دست دوم بهترین گزینه است. همچنین در مواردی که کیفیت سوله چندان مهم نباشد و یا امکان تغییر مکان خط تولید طی چند سال آینده وجود داشته باشد ، می توان به جای استفاده از سوله جدید ، سوله دست دوم ساخت.

قیمت سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل نوع خرید اسکلت های سوله دست دوم بر حسب متر یا وزن است. اگر بصورت وزنی خریداری می کنید ، با افزایش وزن سوله ، قیمت آن نیز افزایش می یابد. میزان عملکرد سوله نیز در قیمت تأثیرگذار خواهد بود. هرچه عملکرد کمتری داشته باشد یا به عبارتی هرچه جدیدتر باشد و هرچه پوسیدگی کمتری داشته باشد قیمت سوله دست دوم نیز بالاتر خواهد رفت.

مجموعه های زیادی چه بصورت شخصی و چه در شکل یک شرکت در حوزه خرید و فروش سوله دست دوم فعالیت می کنند. بدون شک خرید و فروش با یک شرکت از جهات زیادی بهتر است. یکی از این مراکز که سالهاست در بخش خرید و فروش سوله ، ورق سیاه ، جرثقیل سقفی ، ساندویچ پانل و امثالهم فعالیت های مطلوب و خدمات شایسته ای ارائه نموده ا ست سوله آکام فلزآذرمان می باشد.

در صورتی که  به هر کدام از مواردی که ذکر شد نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید می توانید با شماره های 09123862806 ، 09302559103 و یا به وب سایت این مجموعه به نشانی https://soleakamfelez.ir مراجعه فرمایید.