به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکی از ملزومات امروزه در خانه و آش پزخانه ماشین ظرفشویی است ، به همین دلیل کمپانی های سازنده لوازم خانگی اقدام به تولید محصول در ظرفیت های مختلف کردند. در این بین نام سه برند به وفور به چشم می خورد که عبارت ان از ماشین ظرفشویی ال جی ، سامسونگ و بوش که در ادامه به پرفروش ترین مدل این سه برند می پردازیم.طبق آمار رسمی سلام بابا دو مدل از ظرفشویی های 2020 بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده اند که هردو از برند ال جی است و شامل ظرفشویی ال جی 325 و 425 می باشد،پس با ما باشید تا به معرفی مختصر این دو محصول بپردازیم.

ظرفشویی ال جی مدل 325

ماشین ظرفشویی ال‌ جی 325 با کیفیت ساخت و طراحی بالا و داشتن امکانات بروز از جمله  کشوی قابل تنظیم، موتور دایرکت درایو و سیستم شستشوی چهار طرفه منحصر به فرد است. ماشین ظرفشویی ال‌ جی مدل 325  از محصولات جدید و پرطرفدار شرکت ال جی می باشد. این ظرفشویی با ظرفیت 14 نفره، قادر است حجم زیادی از ظروف را با درجه کثیفی متفاوت شستشو دهد.

ماشین ظرفشویی ال‌ جی مدل 325  با بهره گیری از فناوری وای فای و NFC، به گوشی های هوشمند متصل می شود و امکانات متعددی در اختیار کاربران قرار می دهد. تکنولوژی True Steam این مدل به گونه ای است که قادر به پاکسازی ظرف ها بدون نیاز به آبکشی اولیه است.

طراحی ظرفشویی ال جی 325

از لحاظ طراحی، این دستگاه از بدنه ضد زنگ استفاده کرده که علاوه بر مقاومت بالا در برابر آب فوق العاده خوش رنگ زیباست. دکمه های این دستگاه لمسی بوده و به راحتی می توانید برنامه شست و شوی مورد نظر انتخاب کرده و کار شست و شو را شروع کنید همچنین ابعاد این دستگاه انداره استاندارد یعنی 8.45 سانتی متر عرض 60 سانتی متر ارتفاع و 59.8 سانتی متر عمق آن است. در قسمت بالای این دستگاه یک نمایشگر LED جهت نشان دادن زمان شست شو، نوع شستشو و… به کار رفته که کار رو برای کاربر بسیار راحت تر می کند. ظرفیت این دستگاه اینقدری بزرگ هست که خیلی راحت میتونید به یک باره تمامی ظروف هاتون رو تمیز کنید به صورت دقیق تر بگیم این ظرفشویی 14 نفره بوده که معمولا اکثر ظرفشویی های بالارده دارای همین ظرفیت هستند. 

موتور Direct Drive ظرفشویی 325

میتوانیم بگوییم  که یکی از دلایل موفقیت شرکت ال جی استفاده از تکنولوژی اینورتر در موتور Direct Drive است. این نوع موتور از برد اینورتر (Inverter) برخوردار است کار این برد این هست که برق AC تبدیل به DC کرده در نتیجه 65% مصرف برق را پایین می اورد و باعث شده رده انرژی این دستگاه +++A باشد.  همچنین این موتور با نیروی مغناطیسی کار کرده و چون از قطعه کمتری درست شده اصطکاک بسیار کمتری را نسبت به موتور های تسمه ای را دارد که همین باعث شده کاملا بیصدا، بیلرزش و حتی عمر بسیار طولانی تری داشته باشد‌. صدای این دستگاه 44 دسی بل هست. مصرف آب این ظرفشویی در رده کم مصرف قرار گرفته که در هر شست و شوی کامل 9 لیتر آب مصرف میکند، در صورتی که خیلی از دستگاه های دیگر 14 لیتر در هر شست و شوی کامل مصرف میکنند پس نتیجه میگیریم حتی در این باره هم به دلیل این نوع موتور ظرفشویی DFB325HM از بقیه یک قدم جلو تر است.

برنامه های ظرفشویی 325 ال جی

ظرفشویی DFB325HM  دارای برنامه های شستشوی متفاوت می باشد که میتوانیم هر کدام را روی صفحه لمسی دستگاه انتخاب کنیم. شرکت ال جی برای هر چیزی یه نوع برنامه طراحی کرده است. بر فرض مثال یکی از برنامه های این دستگاه شست و شوی اقتصادی است که با پایین اومدن مصرف آب و برق باعث میشه شست و شوی بهینه تری داشته باشید یا با قابلیت Half Load یا نیم شور وقتی میخواییم ظروف کمی داخل دستگاه قرار بدیم از هدر رفتن آب زیادی جلوگیری کنیم و با نصف آب شست و شو رو تکمیل کنیم یکی دیگر از برنامه های این دستگاه همان True Steam یا بخارشوی است ‌که خود شامل ۳ حالت ملایم برای ظروف نازک و حالت متوسط برای ظروف متوسط و چودن و حالت تند برای ظروفی که چربی و لکه زیاد دارند است. یکی دیگر از برنامه های این دستگاه شست و شوی سریع است که به کمک آن میتوانید در اسرع وقت ظروف مورد نظرتون رو بشویید. یکی دیگر از مشکلاتی که خیلی از کاربران ظرفشویی برای شان پیش می آید آن است که حین شست و شو برق رفته و شست و شو نیمه کاره میمونه که خودش دردسری رو به وجود میاره اما با ظرفشویی DFB325HM  شاهد همچین اتفاقی نمیشید زیرا که سیستم هوشمند این دستگاه باعث میشه زمانی که مجدد جریان برق برگشت دوباره از همون جایی که قطع شد شست و شو رو ادامه بده و در نهایت به اتمام برساند.

ظرفشویی ال جی  425

ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل DFB425FP رنگ نقره ای با طراحی زیبا و براق در سال 2020 وارد بازار شد . عملکرد خوب ماشین ظرفشویی 425 ال جی توانست نظر خریداران را به خود جلب کند و با متصل شدن از طریق بی سیم Wifi و داشتن هوش مصنوعی ThinQ کار را بسیار ساده کرده است .برتری ماشین ظرفشویی DFB425FP الجی در بخار شور بودن ظرفها می باشد و باسیستم چهار جهته اب پاش ظرف ها را به صورت 100 درصد پاک می کند و می توان گفت از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار است. سیستم اینورتر (Inverter) در موتور باعث مصرف کم از لحاظ انرژی می شود و فقط 9 لیتر اب در یک دوره شستشو مصرف می کند. به دلیل طراحی منحصر به فرد داخلی و وجود 3 سبد قرارگیری ظروف می توان به راحتی چیدمان مورد نظر را انجام داد. در ادامه به بررسی دقیق ظرفشویی  DFB425FP در فروشگاه اینترنتی بانه می پردازیم.

سیستم شستشو و بخار ماشین ظرفشویی 425 ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی 425 رنگ نقره ای 14 نفره با دارا بودن سیستم TrueSteam™ که با استفاده از بخار تولید شده توسط اب گرم , ذرات بخار را بر روی چربی های روی ظروف پخش می کند و باعث جدا شدن هر لکه از روی ظروف که باعث درخشندگی نیزمی شود. استفاده از بخار نیز تا 30 درصد در مصرف انرژی و اب صرفه جویی می کند. وجود سیستم QuadWash که باعث سرعت بخشیدن در شستن می شود .وجود بازوهای 4 جته اب , اب را در همه زاویه ها شلیک و پخش می کند تا به صورت 3بعدی اب به همه ظرفها رسیده و عمل تمیز گرفتن به خوبی صورت پذیرد . چرخش چند جهته بازوها نیز در امر پاک کنندگی نهایی تاثیر به سزایی دارد تا در نهایت ظرفها در تمامی طبقات به خوبی پاک شوند.

لیست قیمت ظرفشویی های ال جی در بازار

مدل محصول

ظرفیت (تعداد نفر)

قیمت (تومان)

LG 325

14

10/200/000

LG 425

14

13/000/000

SAMSUNG 5050

13

10/500/000

SAMSUNG 5070

14

12/400/000

 BOSCH  SMS46GI01

12

14/500/000

 BOSCH  SMS88TI46M

14

33/000/000

جهت سفارش و یا مشاهده مشخصات بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی سلام بابا با آدرس www.salambaaba.com مراجعه نمایید ویا با شماره تماس 09189123904 ارتباط برقرار نمایید.