به گزارش پایگاه خبری نشان :

تلویزیون QLED سامسونگ مدل 55LS03T دارای کیفیت تصویر 4K است. قیمت تلویزیون سامسونگ در سری های QLED نسبت به مدل های LED بالاتر است. این تلویزیون در 5 سایز مختلف در سال 2020 توسط برند سامسونگ به بازار عرضه شده است. در این مقاله قصد داریم سایز 55 اینچ تلویزیون سامسونگ 55LS03T را برای شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. تلویزیون 2020 سامسونگ 55LS03T یکی از محصولات سری LS03T سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون سایز صفحه نمایش 55 اینچ دارد و در لیست تلویزیونهای Quantum سامسونگ قرار گرفته است. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T مجهز به صفحه نمایش QLED می‌باشد و از کیفیت تصویر فورکا برخوردار است. این تلویزیون تمامی صحنه‌ها را به صورت فوق‌العاده و با کیفیت تصویر بسیار عالی نمایش میدهد. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ LS03T مجهز به سیستم صوتی 2.2 کاناله است. این محصول 40 وات توان دارد و صدای کاملا واضح و فوق العاده پخش می‌کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T از امکانات و قابلیت‌های فراوانی برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند صدای دیالوگ‌ها را بهبود داده و آنها را با کیفیت بسیار بالا ارائه دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T مجهز به سیستم عامل تایزن است. این سیستم عامل در انحصار سامسونگ قرار دارد و امکانات و قابلیت‌های جذابی را برای شما فراهم می‌کند. این محصول صفحه نمایش 55 اینچ دارد و با قابلیت تغییر قاب طراحی شده است. منظور از این قابلیت این است که شما می‌توانید قاب دور تلویزیون را در رنگ‌های مختلف تهیه نموده و برای ایجاد تنوع در خانه خودتان به صورت جداگانه آن را به تلویزیون متصل نمایید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 55LS03T قابلیت اتصال به دیوار نیز دارد و لبه‌های آن کاملاً باریک می‌باشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T صفحه نمایش QLED دارد و در زمینه کیفیت تصویر و سیستم صوتی بسیار قدرتمند عمل می‌کند. برای خرید تلویزیون 2021 سامسونگ 55LS03T به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نمایید.

 

کیفیت تصویر تلویزیون 2020 سامسونگ 55LS03T

 تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل LS03T مجهز به قابلیت Quantum می‌باشد. این تلویزیون دارای صفحه ‌نمایش QLED است و تمامی محتواها را با کیفیت تصویر خیره کننده و کاملا جذاب نمایش می‌دهد. تلویزیون 4K سامسونگ 55LS03T دارای تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل است و تمامی صحنه‌های پخش شده کاملاً فوق العاده و با کیفیت عالی ارائه می‌شود. این تلویزیون دارای تکنولوژی Quantum است و از فرمت‌های HDR10+ و HLG نیز برخوردار است. تلویزیون 4K سامسونگ 55LS03T صفحه نمایش 55 اینچ دارد و با داشتن فناوری Supreme UHD Dimming می‌تواند تصاویر را بهبود داده و کنتراست آنها را ارتقا دهد. همچنین این محصول فناوریهای Mega Contrast و Contrast Enhancer برخوردار است و کنتراست تصاویر را بهبود می‌دهد. به طور کلی تمامی صحنه‌ها و تصاویر به صورت واقعی و طبیعی ارائه شده و کاملا درخشان هستند و شما می‌توانید تمامی جزئیات تصاویر را مشاهده کنید. تلویزیون فورکا سامسونگ 55LS03T دارای قابلیت Wide Viewing Angle است و زاویه دید گسترده ای دارد. با وجود این قابلیت شما از هر نقطه که تصاویر مشاهده می‌کنید کیفیت اولیه آنها را دریافت می‌کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T از دقت رنگی گسترده برخوردار است و با داشتن پردازنده Quantum Processor 4K تمامی محتوا را پردازش کرده و کیفیت آنها ارتقا می‌دهد همچنین تمامی محتواها را با کیفیت خیره کننده نمایش داده و لحظات شاد و جذابی را برای شما فراهم می‌کند.

سیستم صوتی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ LS03T

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 55LS03T صدای قدرتمندی برخوردار است. این تلویزیون سیستم صوتی 2.2 کاناله دارد و می‌تواند 40 وات توان صوتی را در سراسر محیط منتشر نماید. برای اینکه تلویزیون 55LS03T بتواند تمامی صداها را به صورت رسا و شفاف ارائه دهد از فناوری‌های صوتی مختلفی برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند کیفیت صدا را بهبود داده و کاملا واضح ارائه دهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ 55LS03T دارای فناوری Dolby Digital Plus است. با وجود قابلیت صدا کامل و قدرتمند و با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌شود. همچنین این محصول مجهز به فناوری Dialog Enhancement است و صدای گفتگوها را نیز بهبود داده و صدای کاملاً شفاف ارائه می‌دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T صفحه نمایش 55 اینچ دارد و 40 وات توان صوتی کاملاً با این سایز هماهنگ است. این تلویزیون دارای تکنولوژی Adaptive Sound+ است و می‌تواند نویز صدا را تشخیص داده و صداهای آنها را نیز تقویت نماید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 55LS03T فناوری Active Voice Amplifier یا AVA دارد و می‌تواند به صورت خودکار صدای تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم نماید.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 2020 سامسونگ 55LS03T

تلویزیون QLED سامسونگ مدل 55LS03T در لیست تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قرار گرفته است. این تلویزیون در سال 2020 به بازار عرضه شده است و سیستم عامل تایزن برخوردار است. این سیستم ‌عامل امکانات مختلفی را برای شما فراهم نموده است. یکی از نقاط قوت این تلویزیون این است که اینترنت اشیا دارد و می‌توانید برنامه SmartThings را بر روی گوشی خود نصب کنید و تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه تان را به یکدیگر متصل نموده و آنها را حتی از راه دور مدیریت و کنترل نمایید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 55LS03T برای انجام بازی‌های مختلف نیز مناسب می‌باشد. این تلویزیون از حالت بازی برخوردار است و با داشتن فناوری OLED Motion Pro می‌تواند تجربه دلنشینی را از انجام بازی‌های مختلف برای شما فراهم کند. تلویزیون 4K سامسونگ 55LS03T قابلیت بلوتوث و وای فای دارد و به راحتی به اینترنت متصل می‌شود. شما می‌توانید با متصل شدن به اینترنت به دنیایی از اطلاعات و داده‌ها دسترسی داشته باشید.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ LS03T - سایت دبی کوچولو

طراحی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ LS03T

تلویزیون سامسونگ 55LS03T به صورت منحصر به فرد طراحی شده است. قاب اطراف تلویزیون کاملا مدرن و زیبا می‌باشد و می‌تواند خانه شما را بسیار شیک و زیبا کند. یکی از نقاط قوت طراحی این محصول این است که قاب اطراف آن قابلیت تعویض دارد. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون خانه خودتان قاب اطراف تلویزیون را تغییر دهید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T قاب قابل تعویض دارد و به سبکی مدرن و منحصر به فرد طراحی شده است. این تلویزیون از حالتهای Painting Mode و Ambient Mode+ پشتیبانی می‌کند و شما زمانی که از تلویزیون استفاده نمی‌کنید و تلویزیون خاموش است همچون قاب عکس یا اثر هنری بسیار زیبایی برای شما فراهم می‌شود. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T صفحه نمایش تخت دارد و شما می‌توانید این محصول را بر روی پایه استند قرار دهید یا آن را با استفاده از براکت به دیوار متصل نمایید. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T تمامی کابل‌های متصل شده را نیز مدیریت و کنترل می‌کند. این محصول از پورت‌هل و درگاه‌های ارتباطی مختلفی برخوردار است.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ LS03T - سایت دبی کوچولو

نتیجه گیری

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55LS03T صفحه نمایش تخت دارد و به صورت شیک و زیبا طراحی شده است. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل تایزن است و 40 وات توان صوتی را برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون Quantum سامسونگ 55LS03T مجهز به پردازشگر قدرتمندی است و از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. قیمت تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 2021 نسبت به مدل های 2020 کمی بیشتر است چون از دقت و ظرافت بیشتری در طراحی آنها استفاده شده است. شما می‌توانید تلویزیون هوشمند سامسونگ 55LS03T را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.