به گزارش پایگاه خبری نشان :

سیزپی با مجوز بانک مرکزی یکی از معتبر ترین و مطمئن ترین شرکت های پرداختیار می باشد که به ارائه سرویس درگاه پرداخت اینترنتی مشغول است. با بررسی های میدانی و مشاهده نتایج بدست آمده اکثر مشتریان فروشگاه های اینترنتی صرفا به دلیل استفاده فروشگاه اینترنتی از درگاه پرداخت سیزپی به آن سایت اعتماد کرده و با خیالی آسوده خرید می کنند. راستی چرا فروشگاههای اینترنتی سیزپی را انتخاب می کنند؟ و سوال دوم چرا خریداران به سیزپی اعتماد دارند ؟

برای پاسخ به سوال اول کافی است بدانیم سیزپی چه ویژگی هایی دارد که صاحبان کسب و کار در فضای مجازی به دنبال استفاده از سیزپی در سایت خود می باشند. خب مزایای دریافت درگاه پرداخت سیزپی به عنوان بهترین درگاه پرداخت اینترنتی کشور به طور خلاصه در ادامه آمده است.

سوئیچینگ هوشمند، سیزپی با بررسی و درنظر گرفتن سرعت انجام تراکنش و عدم قطعی سوئیچ پرداخت شرکت ارائه کننده خدمات پرداخت (PSP) تراکنش را به سمت بهترین سوئیچ موجود ارسال می دارد. با توجه به این ویژگی فروشگاه اینترنتی که از سیزپی استفاده می کند به هیچ عنوان شاهد قطعی در درگاه پرداخت نمی باشد.

درگاه اختصاصی، کسب و کار ها عموما تمایل دارند در درگاه پرداخت نام و لوگو و آدرس سایت خودشان درج شود که سیزپی تنها پرداختیاری است که می تواند این سرویس اختصاصی را به کسب و کار ها در فضای مجازی ارائه دهد و به برندینگ کسب و کارها کمک نماید.

راه اندازی سریع، سیزپی با دارا بودن تیمی مجرب و آموزش دیده و همچنین زیرساخت های مناسب پس از ثبت درخواست درگاه پرداخت از سوی پذیرنده در کمتر از 24 ساعت درگاه پرداخت فعال به وی تحویل می دهد.

تسویه های منظم، از دغدغه های پذیرندگان اینترنتی زمان و نحوه تسویه حساب می باشد سیزپی با ساز و کاری منظم و برنامه ریزی شده تلاش کرده تا همواره تسویه حساب ها در زمان ها و سیکل های تعیین شده انجام پذیرد.

تسهیم وجه، بسیاری از پذیرندگان اینترنتی در خواست دارند تا وجه تراکنش با درصد مشخصی به حسابهای دیگران تسویه شود و فقط قسمتی از آن به حساب خود پذیرنده واریز گردد، این پذیرندگان می توانند به راحتی سهم تامین کننده یا شرکاء خود را در سیزپی و در هنگام انجام تراکنش به حساب مورد نظر واریز نمایند.

لینک سیزپی، فعالین اقتصادی در فضای مجازی منحصر به دارندگان وب سایت یا فروشگاه های اینترنتی نیستند، بلکه بسیاری از مشاغل در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام فعالیت دارند سیزپی با ارائه لینک پرداخت به این کسب و کارها کمک کرده است علاوه بر حفط امنیت به کسب و کار خود هویت نیز ببخشند.

کیف پول، بازهم سیزپی و مرتفع نمودن نیازی دیگر از پذیرندگان اینترنتی از مزایای کیف پول سیزپی هرچه بگوئیم بازهم کم گفتیم زیرا که بر اساس این ویژگی سیزپی راهکارهای پرداخت آنلاین متفاوتی به کسب و کارها ارائه داده است که بسیاری از حجم فعالیت های واحدهای مالی و حسابداری آن کسب و کار ها را در دل خود حل کرده است برای اطلاع از مزیت های کیف پول سیزپی به سایت سیزپی مراجعه یا با کارشناسان سیزپی تماس حاصل نمائید.

22

کارمزد منعطف، از ویژگی های انحصاری سیزپی تعیین نحوه دریافت کارمزد می باشد، بدین صورت که در حالت پیش فرض کارمزد به عهده فروشنده ( پذیرنده ) می باشد ولی پذیرنده می تواند با مراجعه به پنل سیزپی به راحتی کارمزد را به عهده پرداخت کننده قراردهد.

کمترین کارمزد، با چرخی در بازار پرداختیار ها و شرکت های ارائه کننده خدمات پرداخت متوجه خواهیم شد که سیزپی کم کارمزد ترین درگاه پرداخت اینترنتی در سطح کشور می باشد. علاوه بر این بسته به نوع کسب و کار ها نحوه محاسبه کارمزد متغیر است برای اطلاع بیشتر به سایت سیزپی بخش تعرفه ها مراجعه نمائید و اگر کسب و کار شما بیش از صد تراکنش در روز دارد بهتر است با کارشناس فروش سیزپی تماس بگیرید.

کارتخوان مجازی، از مزیت های سیزپی هرچه بگوئیم کم گفتیم، زیرا که سیزپی متشکل از تیمی هائی در زمینه های توسعه بازار و توسعه محصول می باشد که در آنها کارشناسان مجرب و متخصصین حوزه پرداخت هر لحظه در حال مطالعه نیاز بازار و ارائه راهکاری برای پاسخگوئی به آن نیاز هستند. کارتخوان مجازی نیز یکی از این راهکارها می باشد. یکی از مخاطبان این محصول پذیرندگانی می باشند که سرویس تحویل در محل دارند.

با توجه به مطالب بالا که به اختصار نیز گفته شد حتما به پاسخ سوال اول پی برده اید و اگر شما نیز کسب و کار آنلاین داشته باشید قطعا سیزپی را انتخاب خواهید کرد.

اما پاسخ سوال دوم، از آنجائیکه حقوق خریداران و پرداخت کنندگان وجوه از درگاه پرداخت سیزپی برای سیزپی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در راستای حفظ و صیانت از این حقوق سیزپی برای اعطا درگاه پرداخت ابتدا دارنده سایت و یا صاحب کسب و کار در فضای مجازی را احراز هویت می کند تا در صورت نیاز بتوان به او مراجعه نمود. از این رو خریداران با دیدن نماد سیزپی و لوگو درگاه پرداخت سیزپی با اعتماد کامل خرید خود را انجام می دهند.