به گزارش پایگاه خبری نشان :

مرغان دریایی از جمله پرندگانی هستند که در دریا‌ها و اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند. این پرنده اغلب در جزایر ساحلی و به ویژه در صخره‌های سنگی نزدیک ساحل تخم گذاری می‌کنند. مرغان دریایی به ندرت روی خشکی دیده می‌شوند و عمدتا از ماهی مرکب و بچه ماهی‌ها تغذیه می‌کنند.

اما طی سال‌های اخیر ویدئو‌هایی از حضور این پرنده در خشکی و رفتار‌های عجیب و غریب آن خبرساز شده است. حدود یک ماه پیش بود که ویدئویی از حمله این پرنده به یک موش غول پیکر و بلعیدن آن در خیابان‌های ایتالیا به ویدئویی داغ تبدیل شد. پیش از آن نیز ویدئوی دیگری که این پرنده را در حال حمله و بلعیدن یک سنجاب در سواحل انگلیس نشان می‌داد خبرساز شده بود.

اما به تازگی ویدئویی که لحظه سرقت مرغ دریایی از یک کافی شاپ را نشان می‌دهد به ویدئویی پربازدید تبدیل شده است. در این ویدئو مرغ دریایی به آرامی وارد کافی شاپ شده و پس از به منقار گرفتن یک بسته که به نظر می رسد چیپس باشد فورا از آنجا خارج می‌شود. در لحظه وقوع این اتفاق تعدادی مشتری نیز در داخل کافی شاپ حضور داشتند. این ویدئو اوایل این هفته در «تیک تاک» منتشر شد و تاکنون بیش از ۵ میلیون بیننده داشته است.

گفتنی است؛ محل دقیق تهیه ویدئو  مشخص نشده است./ باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 1.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09