به گزارش پایگاه خبری نشان :

به همین منظور رانندگان بایستی یک مثلت خطر در خودروی خود به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم آن را در جاده در فاصله ۷۰ متری و در بزرگراه در فاصله ۱۵۰ متری قرار دهند. نکته مهمی که رعایت نکردن آن موجب جراحت شدید یک راننده چینی در یکی از بزرگراه‌های این کشور شد.

ویدئویی که توسط دوربین داش‌کم یکی از خودرو‌ها تهیه شده است صحنه تصادف شدید این راننده با یک دستگاه کامیونت را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این راننده به علت خراب شدن خودروی خود در لاین کُندرو بزرگران متوقف شده و در حال تعمیر آن بود که ناگهان کامیونت از پشت به او و خودرواش برخورد می‌کند. 

در این ویدئو شدت برخورد کامیونت با خودروی این مرد به حدی است که او را به روی سقف پرتاب می‌کند. بنا به گزارش پلیس چین در لحظه تصادف، راننده خودروی سواری روی کاپوت نشسته و مشغول چک کردن موتور آن بود. این حادثه در بعدازظهر روز ۲ سپتامبر در اتوبانی در استان جیانگسو چین رخ داد.

با این حال راننده خودروی سواری که هویتش «وانگ» اعلام شده از این حادثه وحشتناک با خوش شانسی جان سالم به در برد. آقای وانگ در این حادثه تنها دچار جراحت سطحی و کوفتگی از ناحیه دست و پا شد. او به نزدیکترین بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت. در این حادثه به راننده کامیونت آسیبی وارد نشد.

باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 600.73K | مدت زمان ویدیو: 00:00:14